veroina joka vuosi yli tuhat euroa. Kävin juuri katsomassa verotoimiston sivuilla. Jos eläkkeeni olisi palkkatuloa, pääsisin tonninverran pienemmillä veroilla.
Apua! Poliisiii...mua ryöstetään!!!!
Valtio ryöstää minulta
eläkeläinen..
2
1315
Vastaukset
- katsotaan miten käy
haasta toki valtio käräjäoikeuteen ja kerro meille kaikille miten siinä ryöstökanteessa on käynyt.
- Vähennykset...
Eikös nämä about 1000 euroa ole jotain työmatkakulu ja työssäkäymiseen liittyviä kulu vähennyksiä?
Et luonnollisestikaan saa niitä jos olet eläkeläinen, koska sinulla ei silloin voi olla työmatka tai työvaate menoja tms.
Täysin lakiin perustuvaa se, että työssäkäyvälle annetaan jotain verovähennytksiä työmatkasta ja työvaatteista aiheutuviin kuluihin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741