veroina joka vuosi yli tuhat euroa. Kävin juuri katsomassa verotoimiston sivuilla. Jos eläkkeeni olisi palkkatuloa, pääsisin tonninverran pienemmillä veroilla.
Apua! Poliisiii...mua ryöstetään!!!!
Valtio ryöstää minulta
eläkeläinen..
2
1407
Vastaukset
- katsotaan miten käy
haasta toki valtio käräjäoikeuteen ja kerro meille kaikille miten siinä ryöstökanteessa on käynyt.
- Vähennykset...
Eikös nämä about 1000 euroa ole jotain työmatkakulu ja työssäkäymiseen liittyviä kulu vähennyksiä?
Et luonnollisestikaan saa niitä jos olet eläkeläinen, koska sinulla ei silloin voi olla työmatka tai työvaate menoja tms.
Täysin lakiin perustuvaa se, että työssäkäyvälle annetaan jotain verovähennytksiä työmatkasta ja työvaatteista aiheutuviin kuluihin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193054Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622752Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o592532Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312467Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582018Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181549Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121532- 491499
- 761495
- 571419