näyttö ei mene päälle..

lllllllllll

kasasin tietokoneen ja nyt näyttöön ei tule mitään kuvaa..mistäköhän vois johtua?? kaikki näytön kaapelit ja semmoset on kiinni.

29

5449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku osa rikki,väärin kasattu .Tarkista kaikki uudelleen.Tapahtuuko mitään kun käynnistysnappulaa painaa?

      • lllllllll

        kyllä kone päälle menee, mutta näyttöön ei vain tule mitään kuvaa :S


      • Anonyymi
        lllllllll kirjoitti:

        kyllä kone päälle menee, mutta näyttöön ei vain tule mitään kuvaa :S

        Windows tuhoo näyttöohjaimmia!


    • vikaa

      Monitorin virtakytkin ei toimi?
      Näyttöjohto on viallinen (kokeile toisella,(ellei se ole kiinteästi monitorissa.
      Onko Integroitu Näytön-ohjain?-vika siis emolevyssä.
      Kokeile toisella Näytön-ohjain kortilla (AGP-tai-PCI),jos ei kuvaa tule,vika:joko Monitorissa,tai Emolevyssä.
      Vikavaihtoehtoja on monia,kuin mummolla yöpaitoja ;)

      • llllllllll

        Näytössä on kyllä virta, mutta ei vain näy mitään. Näytönohjain on integroitu. Koitin yhtä toimivaa agp näyttistä, mutta ei toimi silläkään. Koitin toista näyttö, mutta ei silläkään toimi. Toista virtalähdettä kokeilin, mutta ei toimi... =)


      • Tiedän kokemuksesta ettei aina toimi vaikka muuta olisin esittänyt täällä.Shit ,no nyt viimeistään jäin nalkkiin.Kannattaa omistaa jonkinnäköinen PCI-kortti,oikein PCI kortti.Sillä oman E6400,s775 ,PCI-E,koneen käynnistin koska näytönohjaimien saatavuudessa oli häikkää.


      • llllllllllllll
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Tiedän kokemuksesta ettei aina toimi vaikka muuta olisin esittänyt täällä.Shit ,no nyt viimeistään jäin nalkkiin.Kannattaa omistaa jonkinnäköinen PCI-kortti,oikein PCI kortti.Sillä oman E6400,s775 ,PCI-E,koneen käynnistin koska näytönohjaimien saatavuudessa oli häikkää.

        No pitää sitte ostaa joku pci-kortti. Mutta eikös siinä pitäs toimia jos kerta emolevyssä on integroitu näyttis?


      • llllllllllllll kirjoitti:

        No pitää sitte ostaa joku pci-kortti. Mutta eikös siinä pitäs toimia jos kerta emolevyssä on integroitu näyttis?

        Niin sinulla oli se integroitu näytönohjain.Silloin ei sitä PCI korttia kannata laittaa.Helposti jää joku osa kiinnittämättä kunnolla esim. muistikampa.


      • lllllllllll
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Niin sinulla oli se integroitu näytönohjain.Silloin ei sitä PCI korttia kannata laittaa.Helposti jää joku osa kiinnittämättä kunnolla esim. muistikampa.

        kasasin koko koneen uusiksi, mutta ei toimi vieläkään. Koitin eri muistikammoillakin, mutta ei. Emolevy on http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&cid=&gid=&sgid=&vid=&pcode=775I65G R2.0&whid=


      • lllllllllll kirjoitti:

        kasasin koko koneen uusiksi, mutta ei toimi vieläkään. Koitin eri muistikammoillakin, mutta ei. Emolevy on http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&cid=&gid=&sgid=&vid=&pcode=775I65G R2.0&whid=

        Muuttuikin mielenkiintoiseksi.Aina on paljon helpompi sitä vikaa koittaa löytää jos saa tämän tapaista infoa.
        -prossu
        -muistit
        -virtalähde


      • lllllllllll
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Muuttuikin mielenkiintoiseksi.Aina on paljon helpompi sitä vikaa koittaa löytää jos saa tämän tapaista infoa.
        -prossu
        -muistit
        -virtalähde

        prossu: intel celeron d 3,33Ghz s775
        muisti: 512 Mb ValueRam CL3 400Mhz
        virtalähde: joku 95w


      • lllllllllll kirjoitti:

        prossu: intel celeron d 3,33Ghz s775
        muisti: 512 Mb ValueRam CL3 400Mhz
        virtalähde: joku 95w

        virtalähde todellakin joku 95W.Siinä on syypää.Ei voi toimia noin tehottomalla virtalähteellä.Jo Pentium1 koneissa oli muistaakseni jo lähes 200W:n virtalähde.


      • llllllllll
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        virtalähde todellakin joku 95W.Siinä on syypää.Ei voi toimia noin tehottomalla virtalähteellä.Jo Pentium1 koneissa oli muistaakseni jo lähes 200W:n virtalähde.

        no niinpäs tietenki :P pitää koittaa paremmalla virtalähteellä =)


      • lllllllllllll
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        virtalähde todellakin joku 95W.Siinä on syypää.Ei voi toimia noin tehottomalla virtalähteellä.Jo Pentium1 koneissa oli muistaakseni jo lähes 200W:n virtalähde.

        minkäkokonen virtalähde riittäis tuohon?


      • Anonyymi
        llllllllllllll kirjoitti:

        No pitää sitte ostaa joku pci-kortti. Mutta eikös siinä pitäs toimia jos kerta emolevyssä on integroitu näyttis?

        No kyllä, silläkin pitäisi toimia mutta tuo näytönohjain on ehkä se kysymys että onko se rikki?


      • Anonyymi
        llllllllll kirjoitti:

        Näytössä on kyllä virta, mutta ei vain näy mitään. Näytönohjain on integroitu. Koitin yhtä toimivaa agp näyttistä, mutta ei toimi silläkään. Koitin toista näyttö, mutta ei silläkään toimi. Toista virtalähdettä kokeilin, mutta ei toimi... =)

        Windows ruhjoo jopa näytön!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        lllllllllll kirjoitti:

        prossu: intel celeron d 3,33Ghz s775
        muisti: 512 Mb ValueRam CL3 400Mhz
        virtalähde: joku 95w

        Heh heh...Celeron soosia... heh heh.


      • Anonyymi
        llllllllllllll kirjoitti:

        No pitää sitte ostaa joku pci-kortti. Mutta eikös siinä pitäs toimia jos kerta emolevyssä on integroitu näyttis?

        W11 lirissä! Microsoft myönsi nolon ongelman: suurten tiedostojen kopiointi voi saada Windowsin matelemaan.


    • Riittää varsin hyvin.40€ pintaan saa 350W:n

      • lllllllllllll

        ATX vai microATX? mistä sen tietää? mitä eroa? kun parivirtalähdettä jota olen koittanu niin niissä on vääränlainen se liitin joka menee emolevyyn?


      • lllllllllllll kirjoitti:

        ATX vai microATX? mistä sen tietää? mitä eroa? kun parivirtalähdettä jota olen koittanu niin niissä on vääränlainen se liitin joka menee emolevyyn?

        Eikö sinulla ole manuaalia.Emolevystäsi löytyy 20pin. liitin johon käy nyky virtalähteissä oleva 24pin. liitin josta saa 4pin. pois(kuvassa 24pin. main connector).
        Hieman vanhemmista virtalähteistä löytyy samanlainen mutta 20pin. joka sekin käy.
        Lisäksi emolevylle tulee tuo 4pin. 12V power connector(kuva).

        http://www.thermaltake.com/product/Power/ToughPower/w009697/w009697.asp
        Kotelostasi en tiedä mitään ja pienempiin ei välttämättä ATX virtalähde mahdu vaan silloin microATX virtalähde.ATX kotelo on kuitenkin se yleisempi.


      • lllllllllllllll
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Eikö sinulla ole manuaalia.Emolevystäsi löytyy 20pin. liitin johon käy nyky virtalähteissä oleva 24pin. liitin josta saa 4pin. pois(kuvassa 24pin. main connector).
        Hieman vanhemmista virtalähteistä löytyy samanlainen mutta 20pin. joka sekin käy.
        Lisäksi emolevylle tulee tuo 4pin. 12V power connector(kuva).

        http://www.thermaltake.com/product/Power/ToughPower/w009697/w009697.asp
        Kotelostasi en tiedä mitään ja pienempiin ei välttämättä ATX virtalähde mahdu vaan silloin microATX virtalähde.ATX kotelo on kuitenkin se yleisempi.

        nyt on 400w virtalähde kiinni, mutta eipä näy näytössä kuvaa..


    • Jep jep

      Mulla on samanlainen ongelma ku olen itsekkin kasannu koneen ja siinä on 350w virtalähde mut näyttöön ei tule kuvaa ja emolevyssä ei ole itegroitua näyttistä... Omat ideat on tyystin loppu joten en keksi miten saisin sen toimimaan ku olen kokeillu vaihtaa kaikkia osia mutta ei onnistu....

    • blckOut

      Mikä näyttö sulla on? Ja mikä näytönohjain? Ja millä liitännällä kiinni, hdmi?dvi?

      Itselläni on LG.n 24" W2453TQ-PF näyttö jossa on sellainen "ominaisuus" että se yleensä ei mene päälle kun koneen käynnistää. Se pitää laittaa päälle vasta 3-4sek virtanapin painamisen jälkeen, jatodella rasittavaa mutta ei ole varaa vaihtaakkaan näyttöä.

      • I.J.

        Itelläni tuplana nuo samat 24" LG:t, ja teen niin että painan ekana näyttöihin virrat päälle, ja vasta sitten käynnistän tietokoneen, muuten tuo "ominaisuus" astuu kuvioihin. Muuten kyllä ihan kiva tuo tuplanäyttöisyys.


    • Anonyymi

      Oletko yrittänyt katsoa tietokoneen sisältä että virta kaapeli ja näytönohjain on kiinni?

    • Anonyymi

      Ihme tumpelo!

    • Anonyymi

      Onneksi ruutuun on palanut kiinni tuksun kasvot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe