Elämme nyt vuoden 2007 kevättä. Varsinaisella luvullahan ei ole mitään merkitystä, mutta intialaisen näkijän ja valoihmisen Dervapala Ramapithranin kertomukset 1800-luvun lopulta todistavat, että tänä vuonna tapahtuu maailmantaloudessa sellainen romahdus, mikä pakottaa kaikki maailman hallitukset saman neuvottelupöydän ääreen ja etsimään vastauksia uudesta henkisestä järjestyksestä maapallollamme. D. Ramapithranhan kirjoitti 1898, että seuraavalla vuosisadalla käydään kaksi sotaa maailmanlaajuisesti (I ja II maailmannsota), ja näiden sotien jälkeenkään ei maailmassa ole pysyvää rauhaa, kunnes toisen maailmanlaajuisen sodan jälkeen 62 vuoden jälkeen tulee romahdus, mikä pakottaa maalliset hallitsijat turvautumaan "valaistuneiden" apuun, jotta maailma saadaan pelastumaan ja ihmiset sen mukana. D. Ramapithran sanoi, että vallassa olevat politiikot eivät olisi missään tapauksessa halunneet apua "valaistuneilta", mutta "valaistuneiden" näytöt tulevat saamaan ankarimmankin vastustajan pyytämällä pyytämään heiltä apua. Kun vihdoin on saatu maailman energiatasapainot kohdalleen, pystytään jakamaan maapallon tuotanto tasaisemmin väestön kesken, jolloin tietysti rikollisuus ja muut negatiiviset ilmiöt vähenevät ja jäljelle jääneet epätoivotut käyttäytymisilmiöt johtuvat ainoastaan ihmismielen sairauksista, ei rahan- tai vallanhimosta. Tietysti rikkaat joutuvat luopumaan megaluokan omaisuuksistaan, mutta samalla he menettävät kultaiset kahleensa ja vapautuvat ja elävät vähemmälläkin onnellisempina, puhumattakaan siitä, miten kaikkein köyhimpien asema parantuu. Tutustukaa teokseen: Dervapala Ramapithran,
Hole New World and Holy New World. Englannista ja U.S.A:sta löytyy uusintapainoksia. Ensimmäinen painos ilmestyi Kalkutassa vuonna 1898.
Kukaan ei ole koskaan pystynyt näyttämään epätodeksi hänen skenaarioitaan tulevasta maailmasta ja kenties siksi hänestä on lähes kategorisesti vaiettu. Ei ole tarttumapintaa, virhettä, mihin epäileväisesti suhtautuva voisi tarttua. Uudesta kiinnostuksesta Ramapithrania kohtaan kuitenkin todistaa se, että useissa U.S.A:n yliopistoissa, missä käsitellään futurologiaa, on Ramapithranin teos tullut kurssivaatimuksiin.
ajan henki
4
572
Vastaukset
- Lexcion
Ajan henki on Kadonneiden viimeinen hetki katua,heidän väärien jumaluuksiensa vääristymien takia,Ajattomuus odottaa niitä jotka eivät Kaaoksen Valoa ymmärrä eivätkä näe,heidän polkunsa on oleva valtani viitta,heidän Sielunsa Kadotuksien kokonaisuus osa osalta revittynä Tyhjyyksien äärettömyydessä,minä Olen mikä Minä olen,syntyneenä Miekkana Jumaluuden Ykseytenä.
http://www.youtube.com/watch?v=44fUUKE6b6E
X X
X
~L~- teitä
pienokaiset.
- bacillus
Dervapala Ramapithran?
Google ei tunne,
Wikipedia ei tunne,
Metacrawler ei tunne,
Amazon ei tunne,
mistä lisää tietoa saisin?- ...ole kuullut minäkään...
...Mutta tiesittekö, että Nostradamus ennusti sekä Napoleonin että Hitlerin nousun ja tuhon, ja että hänen mukaansa on tulossa vielä yksi maailmansota??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559