Ei siin muuta, mut kuu se meeni sinne ja vei Bushin raahat hyyvän teekeväisyyteen ei buush tyykänny, siit se män iiskemään buushin naisii, vien suulta kaikki naiset sano. Mutkuu se jenkkii laakki määrääs sen oikeus, ol se pieni broooblema saada oikeus etee. Siit kuu se viimeseen aaterian söi, ol vaalmis koohdata aamerican laki.
American laki
Juppe puputti
4
2174
Vastaukset
- talar du finska eller polska?
mitä kieltä tuo oli? :)
- 325654hgfdhgfd
juppe pupu jos oikein ymmärsin..
- Korjaaja92
Ei siinä muuta, mutta kun se meni sinne ja vei Bushin rahat hyväntekeväisyyteen, ei Bush tykännyt, sitten se meni iskemään bushin naisia, vien sinulta kaikki naiset hän sanoi. Mutta kun se jenkkien laki määrääsi sen oikeuteen, oli pieni ongelma saada hänet oikeuden eteen. Sitten kun se söi viimeisen aterian, hän oli valmis kohtaamaan amerikan lain.
- häh?
joo tajusin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512