miten sielut näkyy ?

uutta minulle..

olin meedioistunnossa odottaen niin kuin muutkin että juuri minun kaipaamni sielu ilmestyy.(olin ensimmäistä kertaa)
Kuuntelin meedion puhetta ja jostain syystä aloin katselemaan yhtä naista yleisön joukosta.
istun viistosti tämän naisen takana.
Minulle tuli vahva tunne että hänen oikealla puolella renkui n.4 vuotias tyttölapsi syliin.Repien äitiään vaatteista ja oli tosi sinnikäs lapsi.
Tilaisuuden lopuutua tuli tunne että pitääkö kysyä naiselta jotain, mutta en tohtinut kuitenkaan.Koska kuolema on arka paikka ja itse en ole koskaan kokenut mitään vastaavaa .

Aloin miettimään, miten meediot "näkee" sielun.Onko se vaan vahva tunne?

Tällekkään naiselle ei sielu tullut kertomaan mitään, ja on aika olematon mahdollisuus että koskaan enää törmään naiseen , jolloin olisin voinnut vahvistaa oman tunteeni mitä koin häneltä.En myöskään tiedä ketä hän odotti.
Tosin näin että hänen laukustaan pilkotti nenäliinapaketti, niin kuin minullakin oli mukanani kaiken varalta.
Ja on muutenkin aika todennäköistä että ihminen joka hakeutuu istuntoihin on menettänyt tärkeän/rakkaan ihmisen.
Itse suhtaudun hyvin kriittisesti asioihin , vaikken niitä sulje pois mahdollisuutena.

kiitos etukäteen jos joku vastaa tai muuten valaisee minua.

5

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rajaton

Käyppä kurkasemmassa täältä sivuilta eri kohdista missä on kirjoista otteita,yleensä näkiät näkevät eri tavalla asioita henkiä ym ja kokemuksien kautta oppivat tarkemmiksi tulkinnoissa ja mitkä asiat ovat tärkeitä kerrottavaksi.Sinun tapauksessa tarkailisin näkemisiä useasti jotta opit eroittamaan eri astraalitason henget muista tasoista ja paljon muuta pitää oppia ennen kuin voi kysyä asian omaiselta haluaako hän tietää jotain niistä asioista.Myös erittäin tärkeetä on ruveta käyttämään suojauksia neketiivisia enerkioita ym vastaan että on itse ensin turvassa ennen kuin rupee tutkimaan tarkemmin asioita.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950

• marjoliisa

Miksi pitää mennä meedioistuntoihin ?
      Kun läheinen on kuollut, hänen sielunsa toivottavasti on saavuttanut oikean tilan.

Kun ihminen kuolee, hän toivottavasti kuolee ihan kokonaan ja jatkaa sielultaan matkaansa jonnekin muualle. Minusta hänen sieluaan (henkeään) ei saa kutsua takaisin.

Joskus kuolleet jäävät puolitiehen. Silloin (jos tulevat eläviä kiusaamaan)heille pitää olla kovana ja sanoa, että eivät enää kuulu tänne. Kynttilän vieminen hautauspaikalle tms. usein auttaa.

Kuolleet ovat kuolleita. Kaikki kunnia heille siitä ja elämästään. Annetaan heille vihdoinkin rauha.

• feddfd

Ensinnäkin varoitus, että spiritismi johtaa yhteyteen alhaisten henkien kanssa, pois Jumalasta. Ei ikinä pidä harrastaa sellaista uteliaisuudesta. Ainoa oikea tapa "joutua" yhteyteen henkien kanssa ja uskoa Jumalaan ja rukoilla, pyrkiä kehittymään paremmaksi ihmiseksi kohti hyvyyttä. Sitten, jos Jumala pitää sitä ylipäänsä tärkeänä jonkun ihmisen kannalta, voi jotain kokemuksia tulla, mutta yhtä hyvin ei. Pääasia ei ole temppuilu, vaan pyrkiminen Jumalan yhteyteen, ja jotkut tarvitsevat siihen näitä kokemuksia, jotkut selviävät ilmankin.

Ja sitten kysymykseesi... Jos on itsekin irtautunut ruumiista edes osittain, niin voi nähdä henget ihan tavallisen ihmisen näköisinä. Joskus olen nähnyt ikäänkuin siluettimaisena varjokuvana.

• jo ajatus

siitä miten kuolleita ihmisiä pitää väenväkisin ruveta kutsumaan on todella inhottava ja loukkaava. Jotkut uteliaat nuoret ja lapset ajattelemattomina saattavat sortua sellaiseen, aikuisten ihmisten pitäisi jo tietää paremmin.

• äitikin jopa
        jo ajatus kirjoitti:

siitä miten kuolleita ihmisiä pitää väenväkisin ruveta kutsumaan on todella inhottava ja loukkaava. Jotkut uteliaat nuoret ja lapset ajattelemattomina saattavat sortua sellaiseen, aikuisten ihmisten pitäisi jo tietää paremmin.

En todellakaan laita vastaan jos poikani sielu ilmestyy minulle, päinvastoin.
        Ymmärrän toki ettei ihminen joka ei ole lapsensa menettänyt ymmärrä miltä meistä jotka olemme haudanneet oman lapsemme koemme.

Mikäli lapseni sielu tulee , toivotan hänet tervetulleeksi, enkä pelkää, miksi pelkäisin?
        Jos sielun kutsumista pidetään sairaana pidän ruumiista irtaantumistakin yhtä sairaana..
        Irtantukaa kuka haluaa puolestani, niin minä pidän yhteyden poikaani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe