Sais jo syntyä

tilleri

Mulla on pian rv 38 ja olisin ihan valmis ottamaan vastaan vauvelin!Olen jotenkin niiin väsynyt jo tähän oloon ja raskaus ei oo muutenkaan ollu mikään helppo.Ja kyllä tää ottaa välillä pollan päälle,ku saa pelätä vauvan puolesta..Miettii että onko sillä kaikki hyvin,ku itellä sattuu ties mistä! Toisaalta tulen varmaan ikävöimään tätä mahaa ja vauvan potkuja! Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

5

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toista odotan

mulla tosiaan olis vielä aikaa mutta tuntuu että ei millään jaksa enää, väsyttää aivan hirveästi ja välillä supistelee niin ettei pysty käveleen mut aina ne supistukset vaan lopahtaa. Yöllä saa herätä monta kertaa vessaan ja sit ei saa unta kun on niin hankala olo. Rv 32 vauvan paino arvio oli 2300g ja oli hyvin kehittynyt. Ja sit tää pahoinvointi...ugh

• rv 38 plus 3, ja tuntuu että maha räjähtää kohta,kun toi yks siellä riehuu, ja painaa kaikkia lantioluita.supistelee ja mitkään vaatteet ei mahdu enää. No ens viikon torstaina se pääsee jo "ulkohoitoon".Jee!

• jaksaa vaan

Minun poikani syntyi rv 35 3.
        Keuhkot ei olleet vielä kypsät, joutui olemaan hengityskoneessa yli viikon.

• katjuli

Täällä tulee huomenna 37 raskausviikkoa täyteen ja senhän jälkeen lapsi jo periaatteessa saa tulla maailmaan (tai ei ole enää keskonen). Itse voin fyysisesti varmaan huomattavasti paremmin kuin muut tässä vaiheessa olevat odottajat, mutta henkinen puoli ja erityisesti huoli mukelosta on suuri. Meillä masukki kun on ihan liian rauhallinen, potkuja saa kyttäillä ja onpa sitä äippäpolillakin saanut käydä elonmerkkejä etsimässä...

Toisaalta nyt kun äitiyslomakin on alkanut, niin pitäisi nauttia siitä, että saa periaatteessa nukkua kun haluaa (ensimmäistä odotan), yöllä kun se ei enää kovin hyvin onnistu. Tulevaisuudessa riittävät unet taitaa olla muisto vain. Ja muutenkin on tosi leppoisaa kun saa kotosalla kökkiä :D Näitä tulleita kiloja en kyllä jää kaipaamaan ja tuskin tuota mahaakaan...

• ja tuskaa

Kyllä alkaa jo hermoja kiristämään.. milloin oikein syntyy????? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      78
      4301
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      193
      3528
    3. 201
      2903
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      68
      2756
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      48
      2666
    6. 57
      1186
    7. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1160
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1022
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      114
      909
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      57
      909
    Aihe