kyynärnivelen leikkaus

leikattu

Kasvattajat ja kasvattajat ,joilla ei ole vielä edes pentuja ole ollut suureen ääneen puhuvat palstoilla, että vitamiinia saa antaa ja ei saa antaa, vaan kunnon ruokinta. Eivät missään nimessä suosittele leikkausta.Mutta itse suosivat tiettyä klinikkaa, jalkaongelmiin. Miksi ? Jos on niin terve edestä ja takaa, miksi käydään klinikalla. Leikataan siellä hiljaisuudessa ja sitten jalostukseen ja kasvatustyö alkaa ns `puhtain `paperin. Oma koirani lopetettiin vuoden vanhana, ed.mainitulta kasvattajalta, joka ei vitamiineihin luota. Sisaruksia myös leikattu, ja jalostukseen käytetty. Että siinä se rehllisyys ja avoimuus !!!

5

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä provo :)

Kolme rodunkasvattajaa näkys kertoneen mieilipiteensä foorumissa.Kenenkös kasvatti sulla on ollut? Kai oot kertonut sille? antoiko s-joen klinikka, se jonkun ei kasvattajan suosittelema sulle oikeen listan leikkelöidyistä koiristaan. hyi,että kehtaat, iso ihminen!rehellisyyttä tarttis kaataa suhun ämpärikaupalla lopettaakses provokirjoittelus,hyi!

• --------

Tällä rehellisyyttä kuuluttavalla ei ole itsellä ensimmäistäkään päivänvalon kestävää pentuetta aikaansaatuna, joten on syytäkin kiljua samaa asiaa ja etenkin rehellisyyttä ;) naurattaa... Jos olisikin hänellä kasvatus terveillä koirilla tehtyä niin ei tarvitsi valehdella muista. "tasan ei käy onnen lahjat" vai mitä rva rehti?

• leikattu1

En ole bernhardinkoiraa sen jälkeen ostanut, enkä osta. Enkä kasvattanut yhtään pentuetta, omistan nykyisin hevosia ja kultaisia.

• hevonkukkua

johan oot vitsikäs!Uskokoon kuka tahtoo eli ei kukaan. Miten sitte muka tiedät ja tunnet kaikki kasvattajat ja koiratkin ja niiden leikkaukset ja vauhkoot lisäksi rehellisyydestä kertatoisensa perään?aika reppanaa satua.Pistäs nyt yhdistyksestä ja jalostustoimikunnastakin jotain ilkeetä vaihteeksi.vaikka että ne varmaan salaa kuskaa kasvattajien koirat leikkaukseen s-joelle tai ehkä viroon? Ha ha haa! Onkohan niillä pigmenttikone jotta sais tiettyjen maksanokat kuntoon kanssa,vaikka salaaaaaaa

• Minä sieltä toiselta palstalta

Ensinnäkin meillä muilla on sentään pokkaa kirjoittaa niistä asioista _omilla_ nimillä vaikkakin toisella palstalla. Et vissiin uskalla tulla sinne kirjoittamaan, onko kenties ongelmia jo valmiiksi... Luuletko että täällä kirjoittelu nimettömänä lisää sitten sitä avoimmuutta?

Toiseksi itse kenelläkin on varmaan oma mielipiteensä vitamiineista ja hivenaineista. Kuitenkaan niistä ei ole tieteellistä näyttöä? Vaikka mitäpä minä asioista tiedän kun ei ole yhtään pentuettakaan ollut...

Jos sulla on jotain asiaa niin mitäpä jos vaikka soittaisit asianomaisille. Numerot varmaan löydät. Ja jos haluat asioita puida näin niin teeppä se omalla nimelläsi!

Vaikka voin kyllä arvata mistä päin tuulee :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2075
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1274
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      91
      1166
    4. 149
      1055
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      797
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      759
    Aihe