Moi,
Osaako joku neuvoa miten 06 X-mondeon bluetoothin saa pelaamaan puhelimen kanssa... ?
Menin ne esiasetetut puhelinmallit sieltä poistamaan, mutta nyt en pysty edes etsimään omaa luuria ...
Mondeo + Bluetooth
5
2942
Vastaukset
- Torstaina
sain Limited-Mondeon, jossa on sama systeemi. Nykyisessä kännykässä ei bluetoothia ollut, joten tänään ostin halvimman nokialaisen josta se löytyy (6021 ja 103 €). Parkkipaikalla kortti sisään ja puhelimesta yhteys päälle, heti löysivät toisensa. Erittän näppärän tuntuinen systeemi.
- auttaa
Se löytyy PDF-muotoisena http://www.ford.fi sivuilta.
Mutta lyhyesti sanottuna, laitat luurissa BT:n päälle ja laitat sen etsimään muita BT-laitteita. Hetken kuluttua se löytää Ford Audio tms. laitteen. Hyväksyt sen ja tallennat luuriin luotettuna laiteparina. Kun luuri kysyy vastapään PIN-koodia, se on se auton BT-ohjekirjassakin sanottu 0000
BT-profiili tallettuu autoon. Voit laittaa sinne useammankin BT-luurin samalla tavalla. Numerojärjestyksessä menevät niihin radion 1-6 esivalintoihin, eli saat autossa valittua aktiiviseksi luuri nro 2 näppäilemällä radiosta PHONE --> 2
Auto muistaa aina edellisen aktiivisen luurin ja pyrkii hakemaan sitä. Jos omassa luurissa on BT aktiivisena, istut autoon ja laitat koneen käyntiin, niin luuri ja auton BT-sarja löytävät toisensa automaattisesti.
Hyvin se toimii. Monenlaisten NOkia-luurien kanssa olen käyttänyt kohta vuoden ja sarja on niin mainio, että aikanaan seuraavassa kärryssä on oltava tuollainen ehdottomasti.
Ääniohjauksellakin voi soittaa. Ohjekirja neuvoo, miten sinne auton BT-sarajaan saa jemmaan vaikka kotinumeron. Kun vasemmasta viiksestä painaa Voice, ja sanelee PHONE --> DIAL NAME --> KOTI, niin luuri soittaa kotiin. Eikä tarttee kännyyn hipaistakaan. Samasta Voice-viiksestä puhelu katkeaa. Sama juttu, jos puhelu tulee kännyyn, niin Voice-viiksestä nappaamalla puhelun saa poimittua.- kuukivi
Tattis,
Lähti pelittämään, en ajatellut että puhelimen päässä pitää tuo laitteen etsintä aloittaa... - Bluemood
Mondeoni on vm 2005. Joko siinäkin on bluetooth? Pitääkö se erikseen aktivoida? Puhelimessa olen käyttänyt sitä jo pitkään handsfreen kanssa ja radion manuaalia ei tässä tullut mukana.
- vakiona
Bluemood kirjoitti:
Mondeoni on vm 2005. Joko siinäkin on bluetooth? Pitääkö se erikseen aktivoida? Puhelimessa olen käyttänyt sitä jo pitkään handsfreen kanssa ja radion manuaalia ei tässä tullut mukana.
Ja muihin saanut lisävarusteena pitkään. Hinnasta ei tietoa. Erittäin kätevä varuste kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658