Onko tanssitaitoisia miehiä lähdössä risteilylle?
Galaxy torstaina 22.3.
9
774
Vastaukset
- -Tiukkpiipo-
palsta löytyy toisaalta, Tori-> vapaa-aika-> matkaseura.
Oletteko lukutaidottomia yrittäessänne asiaanne palstalle jolle se ei kuulu.
Ja tuo MATKASEURAA palsta ei ole treffipalsta, vaan sekin löytyy tarpeen vaatiessa samalta vapaa-aika alueelta.- ja lukutaidoton sen lisäks
kun ei ymmärrä suomen kieltä, taidat olla lapista tai savosta kun et ymmärrä mitä kirjoitetaan, missään kohti ei mainita että hakee treffi tai matkaseuraa kuten yrität sönköttää. Kannatais ottaa se pipo päästä pois ni että veri pääsis edes vähän kiertämään ns. aivoissa, jos sattuu omistaan.
- Ville-Viikinki
ja lukutaidoton sen lisäks kirjoitti:
kun ei ymmärrä suomen kieltä, taidat olla lapista tai savosta kun et ymmärrä mitä kirjoitetaan, missään kohti ei mainita että hakee treffi tai matkaseuraa kuten yrität sönköttää. Kannatais ottaa se pipo päästä pois ni että veri pääsis edes vähän kiertämään ns. aivoissa, jos sattuu omistaan.
olen Tiukkapipon kanssa tästä ihan samaa mieltä, ettei seuranhaku kuulu tälle palstalle, tässä keskustellaan laivamatkailusta, eikä etsitä matka ym. seuraa. Seuranhakukin on muuten ihan ok, mutta jos voisitte harrastaa sitä asiaaankuuluvalla palstalla, pliis...
- yhden asian
Ville-Viikinki kirjoitti:
olen Tiukkapipon kanssa tästä ihan samaa mieltä, ettei seuranhaku kuulu tälle palstalle, tässä keskustellaan laivamatkailusta, eikä etsitä matka ym. seuraa. Seuranhakukin on muuten ihan ok, mutta jos voisitte harrastaa sitä asiaaankuuluvalla palstalla, pliis...
Julistala olet sinä ,Ville Viikinki,yritä nyt ees etsiä itsellesi oma palsta.
- eevamaija
tämä on palsta jossa kerrotaan laivamatkailusta no eiköhän laivalla ole vapaita miehiä jotka haluais tanssia
- ärsyttävää
olisit vielä, niinkuin tapoihisi kuuluu, laittanut ett ... "kerro matkastasi kun olet sen tehnyt"... eikö toi tommonen o jo häiriköintiä? mun mielestä ainakin on...
- Kot kot
ärsyttävää kirjoitti:
olisit vielä, niinkuin tapoihisi kuuluu, laittanut ett ... "kerro matkastasi kun olet sen tehnyt"... eikö toi tommonen o jo häiriköintiä? mun mielestä ainakin on...
Eihän teille typerille vosuille mene muuten mikään perille.
Taitaa olla totta se sanonta, että mitä eroa on kanalla ja naisella?
Vastaus: Yks aivosolu - muuten akat paskantas lattialle.
- Anonyymi
Kait niitä jokunen on.
- Anonyymi
Miten lääkettä gonal-f tulee säilyttää? Olemme lähdössä laivalle silloin kun pistos hoidot on käynnissä? Miten tulisi toimia, vai siirränkö risteilyä,matka on jo maksettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082