Onko tanssitaitoisia miehiä lähdössä risteilylle?
Galaxy torstaina 22.3.
9
771
Vastaukset
- -Tiukkpiipo-
palsta löytyy toisaalta, Tori-> vapaa-aika-> matkaseura.
Oletteko lukutaidottomia yrittäessänne asiaanne palstalle jolle se ei kuulu.
Ja tuo MATKASEURAA palsta ei ole treffipalsta, vaan sekin löytyy tarpeen vaatiessa samalta vapaa-aika alueelta.- ja lukutaidoton sen lisäks
kun ei ymmärrä suomen kieltä, taidat olla lapista tai savosta kun et ymmärrä mitä kirjoitetaan, missään kohti ei mainita että hakee treffi tai matkaseuraa kuten yrität sönköttää. Kannatais ottaa se pipo päästä pois ni että veri pääsis edes vähän kiertämään ns. aivoissa, jos sattuu omistaan.
- Ville-Viikinki
ja lukutaidoton sen lisäks kirjoitti:
kun ei ymmärrä suomen kieltä, taidat olla lapista tai savosta kun et ymmärrä mitä kirjoitetaan, missään kohti ei mainita että hakee treffi tai matkaseuraa kuten yrität sönköttää. Kannatais ottaa se pipo päästä pois ni että veri pääsis edes vähän kiertämään ns. aivoissa, jos sattuu omistaan.
olen Tiukkapipon kanssa tästä ihan samaa mieltä, ettei seuranhaku kuulu tälle palstalle, tässä keskustellaan laivamatkailusta, eikä etsitä matka ym. seuraa. Seuranhakukin on muuten ihan ok, mutta jos voisitte harrastaa sitä asiaaankuuluvalla palstalla, pliis...
- yhden asian
Ville-Viikinki kirjoitti:
olen Tiukkapipon kanssa tästä ihan samaa mieltä, ettei seuranhaku kuulu tälle palstalle, tässä keskustellaan laivamatkailusta, eikä etsitä matka ym. seuraa. Seuranhakukin on muuten ihan ok, mutta jos voisitte harrastaa sitä asiaaankuuluvalla palstalla, pliis...
Julistala olet sinä ,Ville Viikinki,yritä nyt ees etsiä itsellesi oma palsta.
- eevamaija
tämä on palsta jossa kerrotaan laivamatkailusta no eiköhän laivalla ole vapaita miehiä jotka haluais tanssia
- ärsyttävää
olisit vielä, niinkuin tapoihisi kuuluu, laittanut ett ... "kerro matkastasi kun olet sen tehnyt"... eikö toi tommonen o jo häiriköintiä? mun mielestä ainakin on...
- Kot kot
ärsyttävää kirjoitti:
olisit vielä, niinkuin tapoihisi kuuluu, laittanut ett ... "kerro matkastasi kun olet sen tehnyt"... eikö toi tommonen o jo häiriköintiä? mun mielestä ainakin on...
Eihän teille typerille vosuille mene muuten mikään perille.
Taitaa olla totta se sanonta, että mitä eroa on kanalla ja naisella?
Vastaus: Yks aivosolu - muuten akat paskantas lattialle.
- Anonyymi
Kait niitä jokunen on.
- Anonyymi
Miten lääkettä gonal-f tulee säilyttää? Olemme lähdössä laivalle silloin kun pistos hoidot on käynnissä? Miten tulisi toimia, vai siirränkö risteilyä,matka on jo maksettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489