Vieska?

kokemuksia...

Harkinnassa Vieska-talo,
olisiko kokemuksia kyseisestä valmistajasta? Kiitos asiallisista vastauksista.

24

10588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvv

      itse ostin vieska talon syksyllä 2005 ostopäätösen
      tein sillä peruteela kun talo tehdään isoista elementeistä pystytys on nopeaa ja siistiä työtä talo pystytettiin aluskate ruoteet valmiiksi 9tunnissa tavaran toimituksissa ei pienintäkään ongelmaa talo tedas pystyi toimittaman elementit minulle 3viikkoa etu ajassa
      sovitusta aika taulusta. yhtään ulkovuori lautaa taloon ei ole tarvinnut vaihtaa eikä eikä elementejä tavinut pestä eikä rapata keväällä 2006 kun aloitin ulkovuren maalauksen p:s tämä ulkovuorilautojen vaihto ja pesu asia selvisi sillä kun naapuriin oli tehty jokin pien elementti
      talo pystytyksessä ei käytetä nosturia vaan elementit nostellaan käsin paikoilleen lekaa ja rautakankia apuna käyttäen siitä kait ne vauriot ulkovuori lautoihin oli syntyneet pystytys oli kestänyt 3 päivää kertoi naapuri talon omistaja. s

    • sama kuin edellinen

      ostin vieskan elementiltä kevättalvella 2006 ison ulko varaston ja toimitus sovittiin myyjän kanssa toukokuulle 2006 mutta oma aika taulu petti pahasti huhtikuun lopulla joten soitin talotehtaalle
      pyysin elementtien toimitukselle lykkäystä syyskuulle talotehtaale se passasi heti tehdas varastoi minun elementit ja sovittin toimitus syyskuulle ja siitä ei aiheutunut minulle mitään lisä kustannuksia minun mielestä reilu talotehdas.
      kirjoitin myös otsikon vieskan elementti

    • uusimaa

      meille tuli vieskalta paketti vko10 eikä mitään valittamista ole ollut yhtään mistään. Kertakaikkiaan
      loistavaa toimintaa vieskalta.
      SUOMALAISET asennusporukat yms

      • vieläkin harmittaa

        Meille tuli syksyllä vieska "lato.Kaikki mennyt päin p:eetä.
        Asennus kesti ja kesti,yli 2 kk.Seinät vinossa,puuverhous kierossa ja huonolaatuista.Myyjää ei kaupanteon jälkeen mailla eikä halmeilla.Tehtaalta ei saa ketään kiinni,selittävät ja selittävät.Harmittaa todella,että menin halpaan!


      • heräsit
        vieläkin harmittaa kirjoitti:

        Meille tuli syksyllä vieska "lato.Kaikki mennyt päin p:eetä.
        Asennus kesti ja kesti,yli 2 kk.Seinät vinossa,puuverhous kierossa ja huonolaatuista.Myyjää ei kaupanteon jälkeen mailla eikä halmeilla.Tehtaalta ei saa ketään kiinni,selittävät ja selittävät.Harmittaa todella,että menin halpaan!

        ja menit päiväkotiin


      • kokemuksia...
        vieläkin harmittaa kirjoitti:

        Meille tuli syksyllä vieska "lato.Kaikki mennyt päin p:eetä.
        Asennus kesti ja kesti,yli 2 kk.Seinät vinossa,puuverhous kierossa ja huonolaatuista.Myyjää ei kaupanteon jälkeen mailla eikä halmeilla.Tehtaalta ei saa ketään kiinni,selittävät ja selittävät.Harmittaa todella,että menin halpaan!

        90%:n varmuudella olen Juuri Sinulta saanut talopakettitarjouksen(eikä se ole Vieska-talo),
        todella läpinäkyvää...


      • tgls
        vieläkin harmittaa kirjoitti:

        Meille tuli syksyllä vieska "lato.Kaikki mennyt päin p:eetä.
        Asennus kesti ja kesti,yli 2 kk.Seinät vinossa,puuverhous kierossa ja huonolaatuista.Myyjää ei kaupanteon jälkeen mailla eikä halmeilla.Tehtaalta ei saa ketään kiinni,selittävät ja selittävät.Harmittaa todella,että menin halpaan!

        älä viitsi valehdella


      • kokemusta on
        tgls kirjoitti:

        älä viitsi valehdella

        Olen asentanut satoja eri talotehtaiden taloja ja kyllä täytyy sanoa,että vieskan talot yksi heikoimmista.


      • sukujh
        kokemusta on kirjoitti:

        Olen asentanut satoja eri talotehtaiden taloja ja kyllä täytyy sanoa,että vieskan talot yksi heikoimmista.

        perustele


      • gkx
        vieläkin harmittaa kirjoitti:

        Meille tuli syksyllä vieska "lato.Kaikki mennyt päin p:eetä.
        Asennus kesti ja kesti,yli 2 kk.Seinät vinossa,puuverhous kierossa ja huonolaatuista.Myyjää ei kaupanteon jälkeen mailla eikä halmeilla.Tehtaalta ei saa ketään kiinni,selittävät ja selittävät.Harmittaa todella,että menin halpaan!

        ei sulla ole vieskataloa vaan oma lato


      • latoja en osta koskaan
        gkx kirjoitti:

        ei sulla ole vieskataloa vaan oma lato

        Noin huonoja taloja en huoli,edes naapuriin.
        Naapurin suostuminen ja kuuleminen,rak.lupaa haettaessa.


      • fdeg
        vieläkin harmittaa kirjoitti:

        Meille tuli syksyllä vieska "lato.Kaikki mennyt päin p:eetä.
        Asennus kesti ja kesti,yli 2 kk.Seinät vinossa,puuverhous kierossa ja huonolaatuista.Myyjää ei kaupanteon jälkeen mailla eikä halmeilla.Tehtaalta ei saa ketään kiinni,selittävät ja selittävät.Harmittaa todella,että menin halpaan!

        pysy kaveri asiassa elekä valehtele suomessa ei ole yhdelläkään talotehtaalla varaa tehdä elementejä huonolaatusesta tavarasta ja kun talo pystytetty tehdään tehdään sille pystytys katselmus pystyttäjien ja rakennusvalvojan kanssa ja jos on huomauttamista kaikki kirjataan paperille niin joka talotehtaalla pakko korjata puutteet,niinpä pysy tään asiassa.


      • Siellä puolustelee
        fdeg kirjoitti:

        pysy kaveri asiassa elekä valehtele suomessa ei ole yhdelläkään talotehtaalla varaa tehdä elementejä huonolaatusesta tavarasta ja kun talo pystytetty tehdään tehdään sille pystytys katselmus pystyttäjien ja rakennusvalvojan kanssa ja jos on huomauttamista kaikki kirjataan paperille niin joka talotehtaalla pakko korjata puutteet,niinpä pysy tään asiassa.

        Se koira älähtää,mihin kalikka kalahtaa.


      • kokemusta omaava
        kokemusta on kirjoitti:

        Olen asentanut satoja eri talotehtaiden taloja ja kyllä täytyy sanoa,että vieskan talot yksi heikoimmista.

        löytyisikö kokemusta FINE-TALOista??

        Ja mitä talonvalmistajia henk.koht. suosittelisit??


    • piti näköjään pilata

      Hyvä keskustelun aihe oli, mutta pitääkö teidän PILATA keskustelu paskanjauhannalla????menkää muualle jauhaan sitä!

      • Totuus vieskasta

        On vaan totta,että vieska on talopakettien heikointa lenkkiä.Ei siitä muuksi muutu.


    • tosi tyytyväinen

      Itse olen asunut Vieska-Talossa, joka on rakennettu jo vuonna 1969. Ei mitää valittamista silloisen toimituksen suhteen ja vaikka talopakettien rakenteet ovat muuttuneet vuosien saatossa, hyvin tarkenee edelleen. Talon kokonaiskustannukset oli muuten silloin 48000 markkaa.
      Ollaan tuossa vaimon kanssa päätetty rakentaa uusi ja piemempi talo, kun ollaan kahden turhan isossa talossa (huoneistoala 220m2). Valintamme tulee olemaan Vieska-Talo.

      • veikkoeinarinieminen

        typerä ketju, jatketaan sitä. Mitä yhteistä on vuonna -69 ja vuonna -08 toimitetuissa talopaketeissa (vaikka saman merkin alta tulisivatkin)??? Toimitusajoissa väliä vajaat neljäkymmentä-, (40!!)vuotta.
        EI MITÄÄN!!

        Eli ei mennyt läpi, olet V:n m-päällikkö?


      • tuollaiselle talolle
        veikkoeinarinieminen kirjoitti:

        typerä ketju, jatketaan sitä. Mitä yhteistä on vuonna -69 ja vuonna -08 toimitetuissa talopaketeissa (vaikka saman merkin alta tulisivatkin)??? Toimitusajoissa väliä vajaat neljäkymmentä-, (40!!)vuotta.
        EI MITÄÄN!!

        Eli ei mennyt läpi, olet V:n m-päällikkö?

        joita vuonna -69 on toimitettu, kiville karahtaa. Ja jos rakentaa (toimittaa) tuollaisen talon, linnareissu häämöttää, tai ainakin käräjillä saa toimittaja jousta. Noilla taloilla kun ei todellakaan ole yhtään mitään yhteistä "kauppanimikettä" lukuunottamatta.


      • tosi tyytyväinen
        veikkoeinarinieminen kirjoitti:

        typerä ketju, jatketaan sitä. Mitä yhteistä on vuonna -69 ja vuonna -08 toimitetuissa talopaketeissa (vaikka saman merkin alta tulisivatkin)??? Toimitusajoissa väliä vajaat neljäkymmentä-, (40!!)vuotta.
        EI MITÄÄN!!

        Eli ei mennyt läpi, olet V:n m-päällikkö?

        Alkuperäinen kysymys oli "onko kokemuksia Vieska-Taloista". Minulla on.. tosiaan jo liki 40 vuoden ajalta. Kuten sanoin , rakenteet nykyajan taloissa ovat hiukan muuttuneet, mutta raketamisen perusperiaatteet eivät niinkään paljon kuin luulisi.
        Epäilit myyntipäälliköksi. Ei aivan osunut oikein. Olen eläkeiän saavuttanut opettaja.
        Tämän keskustelun taso näyttää olevan sitä luokkaa, että meikäläisen on turha sitä enää osaltani jatkaa.


      • on näitä
        tosi tyytyväinen kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys oli "onko kokemuksia Vieska-Taloista". Minulla on.. tosiaan jo liki 40 vuoden ajalta. Kuten sanoin , rakenteet nykyajan taloissa ovat hiukan muuttuneet, mutta raketamisen perusperiaatteet eivät niinkään paljon kuin luulisi.
        Epäilit myyntipäälliköksi. Ei aivan osunut oikein. Olen eläkeiän saavuttanut opettaja.
        Tämän keskustelun taso näyttää olevan sitä luokkaa, että meikäläisen on turha sitä enää osaltani jatkaa.

        ihmejuttuja, Vieska on sama kuin Kotitalo rautiassa, vanhaa paskaa korjataan uudella nimellä


      • taloista ja rakentamisesta.
        tosi tyytyväinen kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys oli "onko kokemuksia Vieska-Taloista". Minulla on.. tosiaan jo liki 40 vuoden ajalta. Kuten sanoin , rakenteet nykyajan taloissa ovat hiukan muuttuneet, mutta raketamisen perusperiaatteet eivät niinkään paljon kuin luulisi.
        Epäilit myyntipäälliköksi. Ei aivan osunut oikein. Olen eläkeiän saavuttanut opettaja.
        Tämän keskustelun taso näyttää olevan sitä luokkaa, että meikäläisen on turha sitä enää osaltani jatkaa.

        Aika pitkälle samaa tasoakin kuin opetus Suomen kouluissa, kehutaan tutkimuksissa ja muualta tulleet oppilaat ihmettelevät kuinka heikkolla tasolla opetus oikein on.


    • aiakas

      olen seurannut teidän keskutelua vieskataoista .Kaveri joka kertoo asentaneensa satoja eri talotehtaiden taloja .Voisitko kertoa eds yhden talon mihin olt pystyttänyt vieskatalon .Koska miusta tuntuu ettet ole pystyttänyt yhtään viskataloa.Nimittäin minkin olen asut vieskatalossa vudesta 1978. jaolen todella tyytyväinen. Olempa pystyttänytkin vieskataloja useitakymmeniä ekä voi muuta kuin kehua ja suositella

    • Jussi434

      Huippu talo nopea asennus laatutavaraa Oman toisen taas syksylla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      514
      3755
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3444
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3040
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2332
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2200
    6. 223
      1638
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1291
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe