on ihan vanha rupupaskapuhelin. Ei sillä tee
mitään. Akku simahtaa tuon tuosta eikä puhelin
pysy päällä vaikka olis perhana laturissa
jatkuvasti! V..uttaa, eikä ole varaa ostaa uutta!
Nokia 3210...
5
497
Vastaukset
- 8210
Vitun kusipää oisit óstanu 8210 tai 6210 tai
sellasen tai 6150 jos noit ei ollu markkinoil ku
ostit 3210... ku 3200 3300 sarja on aivan
PERSEESTÄ!- nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nytkö mä olen sitten kusipää kun ilmaisin
mielipiteeni
- Anonyymi
No en kyllä sanois että on mikään rupupaskapuhelin. Uuden akun haet verkkokauppa.comista tai tilaat ebaystä niin johan soittaminen taas jatkuu. Hyviä puhelimia nuo on. Ja pojat, soukempaa kielenkäyttöä ettei joku kirosanabotti sensuroi kommentejanne.
- Anonyymi
Viestiketju aloitettu 2001 !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestiketju aloitettu 2001 !
Joku olevinaan vitsikäs kun nostelee ikivanhoja ketjuja. Taitaahan noita olla käytössä vieläkin joillakin ja myynnissä tehdaskorjattuina. Minusta vastenmielisimmän näköinen Nokia, ihmettelen miksi oli niin suosittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091