moneyb. & neteller

siirtelijä

A) Onko rahansiirto edellämainituilla tavoilla maksutonta?

B) Voinko siirtää rahaa suoraan vedonlyonti/pokeri saitilta toiselle (ilman pankitilin käyttöä)?

C) Kumpi parempi, oletteko itse käyttäneet?

6

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.pokerinaama.com

      A) Onko rahansiirto edellä mainituilla tavoilla maksutonta?

      Kotiutus pankkitilillesi maksaa Netellerissä yhden euron ja Moneybookersilla muistaakseni 1,8 dollaria. Muita kuluja tulee, mikäli kotiuttaessasi rahaa peliyhtiöistä virtuaalilompakkoosi joudutaan tekemään valuutanvaihdos. Netellerin ja Moneybookersin käyttö on kuitenkin varsin edullista.

      B) Voinko siirtää rahaa suoraan vedonlyönti/pokeri saitilta toiselle (ilman pankkitilin käyttöä)?

      Kyllä voit Netellerin tai moneybookersin avulla. Kotiutat rahat peliyhtiöstä A virtuaalilompakkoosi, josta voit sitten siirtää rahaa edelleen toiselle saitille. Esim. Poker Stars kotiuttaa rahat Netelleriin noin minuutissa. Party Pokerilla menee noin kaksi tuntia, mutta suurimmalla osalla kotiutus kestää noin vuorokauden.

      C) Kumpi parempi, oletteko itse käyttäneet?

      Makuasia. Neteller on laajemmin tuettu palvelu peliyhtiöissä. Netelleriin voi hankkia automaattikortin, jolla voi nostaa rahaa suoraan automaatista myös suomessa. Moneybookersiin voi tallettaa rahaa Nordean online-siirtona, eli reaaliajassa. Molemmat ovat hyviä vaihtoehtoja.




      ******************************
      http://www.pokerinaama.com

      • Miten?!?!?!?!

        Yritin eilen avata tiliä netelleriin. Mutta se kysyy jossain vaiheessa ajokortin numeroa, ei mulla ainakaan ole mitään numeroa ajokortissa ja live chatissä sanottiin että jos siinä ei ole mitään alasvetovalikkoa mistä voisi vaihtaa kyseisen esim passin numeroon niin ei voi mitään.. ihmettelen vaan miten muut suomalaiset ovat onnistuneet rekisteröitymään netelleriin käyttäjiksi?


      • juuri rekisteröitynyt
        Miten?!?!?!?! kirjoitti:

        Yritin eilen avata tiliä netelleriin. Mutta se kysyy jossain vaiheessa ajokortin numeroa, ei mulla ainakaan ole mitään numeroa ajokortissa ja live chatissä sanottiin että jos siinä ei ole mitään alasvetovalikkoa mistä voisi vaihtaa kyseisen esim passin numeroon niin ei voi mitään.. ihmettelen vaan miten muut suomalaiset ovat onnistuneet rekisteröitymään netelleriin käyttäjiksi?

        Joo, ohjeet on perseestä noilta osin. Valitin sinne asiasta. Rekisteröitymisestä pääset läpi kun laitan siihen kenttään henkilötunnuksen ilman väliviivaa. Itseasiassa luultavasti mikä tahansa 10 merkkinen numerosarja menisi varmaan siitä läpi.


      • juuri rekisteröitynyt
        Miten?!?!?!?! kirjoitti:

        Yritin eilen avata tiliä netelleriin. Mutta se kysyy jossain vaiheessa ajokortin numeroa, ei mulla ainakaan ole mitään numeroa ajokortissa ja live chatissä sanottiin että jos siinä ei ole mitään alasvetovalikkoa mistä voisi vaihtaa kyseisen esim passin numeroon niin ei voi mitään.. ihmettelen vaan miten muut suomalaiset ovat onnistuneet rekisteröitymään netelleriin käyttäjiksi?

        Myöskään verkkomaksu nordean soloa käyttäen ei toiminut, mutta sain talleteltua fyget netelleriin visa electron siirrolla.

        Verkkomaksussahan pitäisi aueta suoraan esitäytetty maksulomake solossa kertatodennuksen jälkeen, mutta näin ei tapahtunut. Tiedän miten tuon pitäisi mennä kun on tullut koodailtua joskus kauppiaanpään toteutusta verkkomaksamisesta. Valitin tästäkin Netellerin supportiin.

        Mutta Verified by visa maksu siis onnistui ok.


      • 72o
        juuri rekisteröitynyt kirjoitti:

        Myöskään verkkomaksu nordean soloa käyttäen ei toiminut, mutta sain talleteltua fyget netelleriin visa electron siirrolla.

        Verkkomaksussahan pitäisi aueta suoraan esitäytetty maksulomake solossa kertatodennuksen jälkeen, mutta näin ei tapahtunut. Tiedän miten tuon pitäisi mennä kun on tullut koodailtua joskus kauppiaanpään toteutusta verkkomaksamisesta. Valitin tästäkin Netellerin supportiin.

        Mutta Verified by visa maksu siis onnistui ok.

        Sinulle "juuri rekisteröitynyt":

        Netellerin pankkisiirto ei ole ns. online-siirto. Luit varmaan seuraavan kohdan: "This deposit is not instant. It will appear in your account as pending until the funds are received by NETELLER" Tämän takia Netellerin tilisiirto ei avaa esitäytettyä tilisiirtolomaketta vaan sen sijaan asiakkaan tulee itse poimia sivun ilmoittamat tiedot. Siirto kestää muutamia päiviä. Moneybookersilla on ihan oikea online-siirto mahdollista Nordean tililtä.


      • juuri rekisteröitynyt
        72o kirjoitti:

        Sinulle "juuri rekisteröitynyt":

        Netellerin pankkisiirto ei ole ns. online-siirto. Luit varmaan seuraavan kohdan: "This deposit is not instant. It will appear in your account as pending until the funds are received by NETELLER" Tämän takia Netellerin tilisiirto ei avaa esitäytettyä tilisiirtolomaketta vaan sen sijaan asiakkaan tulee itse poimia sivun ilmoittamat tiedot. Siirto kestää muutamia päiviä. Moneybookersilla on ihan oikea online-siirto mahdollista Nordean tililtä.

        Joo, melko kömpelöä. Ei olisi kovin kummoista toteutta Nordean emaksua. Yksi MAC-varmennettu html-lomake sekä paluuarvon tarkistus. Outoa että eivät ole sitä toteuttaneet. No visa electronilla siirtyi summa onneksi heti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe