ostin uuden qashqai

nissanistani

Uskomattoman edullinen kokoon ja ominaisuuksin nähden tuo 2wd 1.6 ja on ihan eri koko luokkaa kuin golfin ja corollat. Mahtavaa kun sen sitten saan tosin 3kk viellä.

56

43018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ominaisuuksia

      tossa nyt sitten on, mitä muissa ei olis?

    • mut mitä

      sitten kun nissan kauppa ei lähde käyntiin niin ne tekee saman kuin primeralle/almeralle eli tiputtaa hintaa 2-4tuhatta euroa pois ja antaa mukaan vielä peräkärrynkin ja tauluteeveen. Ei muuta kuin jäädään odotteleen....::))

      • asdasddsd

        ja entäs sitten kun ovat tiputtaneet niitä hintoja ja noita kolme vuotta juuri sisäänajettuja 2.2dsl tekna 4wd malleja saa jollain 15t€, ja uuden tuollaisen saa jollain 25t€:lla


      • Almeraman
        asdasddsd kirjoitti:

        ja entäs sitten kun ovat tiputtaneet niitä hintoja ja noita kolme vuotta juuri sisäänajettuja 2.2dsl tekna 4wd malleja saa jollain 15t€, ja uuden tuollaisen saa jollain 25t€:lla

        Kieltämättä kyllä Nissanin tapa laskea hintoja jonkun ajan päästä on melko epäreilua niitä kohtaan jotka ostavat autonsa heti kun malli on uusi.

        Mielestäni Toyotan tapa hinnoitella auto totuudenmukaisesti heti alkuun on huomattavasti järkevämpää ja myös reilumpaa. Vanhan korimallin Corollassa esim. hinta vuosien varrella jopa hieman nousi, kun taas Almerassa sitä laskettiin useita tuhansia. Tuollainen tapa vaikuttaa todella negatiivisesti Nissanilla jälleenmyyntiarvo tilastoihin. Esim. Almeran viimeisiä 1,5 malleja sai hetki sitten n. 2000 euroa alle sen mitä automalli maksoi n. neljä vuotta sitten, kun taas 1,4 Coroilloissa hintakehitys on tasan päin vastainen. Ja kun käytetyn arvoa verrataan aina vastaavaan saatavilla olevaan uuden hintaan, niin on selvä että Almeran prosentuaalinen hinnanpudotus alkuperäiseen hintaan verrattuna on todella suuri ja Corollassa taas erittäin pieni. Eli Toyota kannattaa aina ostaa silloin kun malli on uusi ja Nissan aina kun malli on poistumassa.


      • ostaa...
        Almeraman kirjoitti:

        Kieltämättä kyllä Nissanin tapa laskea hintoja jonkun ajan päästä on melko epäreilua niitä kohtaan jotka ostavat autonsa heti kun malli on uusi.

        Mielestäni Toyotan tapa hinnoitella auto totuudenmukaisesti heti alkuun on huomattavasti järkevämpää ja myös reilumpaa. Vanhan korimallin Corollassa esim. hinta vuosien varrella jopa hieman nousi, kun taas Almerassa sitä laskettiin useita tuhansia. Tuollainen tapa vaikuttaa todella negatiivisesti Nissanilla jälleenmyyntiarvo tilastoihin. Esim. Almeran viimeisiä 1,5 malleja sai hetki sitten n. 2000 euroa alle sen mitä automalli maksoi n. neljä vuotta sitten, kun taas 1,4 Coroilloissa hintakehitys on tasan päin vastainen. Ja kun käytetyn arvoa verrataan aina vastaavaan saatavilla olevaan uuden hintaan, niin on selvä että Almeran prosentuaalinen hinnanpudotus alkuperäiseen hintaan verrattuna on todella suuri ja Corollassa taas erittäin pieni. Eli Toyota kannattaa aina ostaa silloin kun malli on uusi ja Nissan aina kun malli on poistumassa.

        ...käytettyjä. Mitäs jos jokainen suomalainen on sellainen demari, että odottaa vain käytettyä? Kai nyt ihminen saa uuden auton ostaa, jos tekee mieli?


      • Kyllä sä voit
        ostaa... kirjoitti:

        ...käytettyjä. Mitäs jos jokainen suomalainen on sellainen demari, että odottaa vain käytettyä? Kai nyt ihminen saa uuden auton ostaa, jos tekee mieli?

        ostaa ihan mitä sä haluat...
        jokainen voi...

        Mutta kuka nyt HALUIS nissanin...:)


      • nissanistani

        1.6l hinta saattaa tippua 1,5k€ ja 2.0l 3k€ kun uutuuden ostajat (kuten minä) ovat autonsa ostaneet, silti ei haittaa mitään, on seniin makee etti voi odottaa hintojen tippumista.. :)).


      • vapaehtoinen
        Kyllä sä voit kirjoitti:

        ostaa ihan mitä sä haluat...
        jokainen voi...

        Mutta kuka nyt HALUIS nissanin...:)

        minä haluaisin nissanin!


      • 370
        vapaehtoinen kirjoitti:

        minä haluaisin nissanin!

        Ja mina


      • Volvon omistaja
        370 kirjoitti:

        Ja mina

        Ja minä.. Tulikin jo tilattua..:))


      • Datsun 100 A
        Almeraman kirjoitti:

        Kieltämättä kyllä Nissanin tapa laskea hintoja jonkun ajan päästä on melko epäreilua niitä kohtaan jotka ostavat autonsa heti kun malli on uusi.

        Mielestäni Toyotan tapa hinnoitella auto totuudenmukaisesti heti alkuun on huomattavasti järkevämpää ja myös reilumpaa. Vanhan korimallin Corollassa esim. hinta vuosien varrella jopa hieman nousi, kun taas Almerassa sitä laskettiin useita tuhansia. Tuollainen tapa vaikuttaa todella negatiivisesti Nissanilla jälleenmyyntiarvo tilastoihin. Esim. Almeran viimeisiä 1,5 malleja sai hetki sitten n. 2000 euroa alle sen mitä automalli maksoi n. neljä vuotta sitten, kun taas 1,4 Coroilloissa hintakehitys on tasan päin vastainen. Ja kun käytetyn arvoa verrataan aina vastaavaan saatavilla olevaan uuden hintaan, niin on selvä että Almeran prosentuaalinen hinnanpudotus alkuperäiseen hintaan verrattuna on todella suuri ja Corollassa taas erittäin pieni. Eli Toyota kannattaa aina ostaa silloin kun malli on uusi ja Nissan aina kun malli on poistumassa.

        Valintojen maailma! Kun tietää sen, että Toyota väkisin onnistuu ylläpitämään hintatasoa ja Nissan myy markkinoiden mukaan niin tämän vuoksi on helppo ostajan toimia.


      • Q+2
        Kyllä sä voit kirjoitti:

        ostaa ihan mitä sä haluat...
        jokainen voi...

        Mutta kuka nyt HALUIS nissanin...:)

        Minä myös. Q 2 disel 2,0 ja 150hp on jo 3 vuotta. Toimi hyvin.


    • Asentaia

      ..voi tulla ikävä yllätys.

      • kateellinen

        Öljy ongelmia ei ollut kuin joissakin 1,8 koneisissa.Epäilen että Ei ole tarvetta laskea tässä mallissa,kun kauppa käy muutenkin.Upein auto uutuus pitkään aikaan.Harmi että ei voi vielä ostaa itselle.


      • ihan hanurista
        kateellinen kirjoitti:

        Öljy ongelmia ei ollut kuin joissakin 1,8 koneisissa.Epäilen että Ei ole tarvetta laskea tässä mallissa,kun kauppa käy muutenkin.Upein auto uutuus pitkään aikaan.Harmi että ei voi vielä ostaa itselle.

        Joo, kyllä Nissanin tyyli tiputella hintoja on ihan hanurista. Samalla kun kumartaa uuden ostajalle, pyllistää käytetyn omistavalle.
        Mutta, minä olen oppinut asiasta. En osta Nissania uutena, vaan vähän (0.5-1 vuotta) käytettynä. Tällöin takuuaikaa on vielä 2,5-3 vuotta, hinta on kohdallaan ja tällöin arvonpudotus jää pieneksi.
        Yhden Nissanin ostin uutena, toista en enää osta. Sen verran hirveästi noiden hintapelleilyjen takia takkiin tulee.


      • öljyä aina
        kateellinen kirjoitti:

        Öljy ongelmia ei ollut kuin joissakin 1,8 koneisissa.Epäilen että Ei ole tarvetta laskea tässä mallissa,kun kauppa käy muutenkin.Upein auto uutuus pitkään aikaan.Harmi että ei voi vielä ostaa itselle.

        Nissanin koneet ovat kaikista automerkeistä tiiveimpiä ja öljyä ne eivät kuluta. Parhaallekin sattuu hairahduksia ja 1.8 -03 laittoivat pieneen erään liian pehmeät männänrenkaat sylintereihin.
        Nissan ei ole Opel, jonka ominaisuuksiin kuuluu tolkuton öljynkulutus sekä -vuoto, merkistä, mallista ja vuosimallista riippumatta.
        Qashqai on erittäin hyvä valinta, luokkansa paras.


      • Joopajoo...
        öljyä aina kirjoitti:

        Nissanin koneet ovat kaikista automerkeistä tiiveimpiä ja öljyä ne eivät kuluta. Parhaallekin sattuu hairahduksia ja 1.8 -03 laittoivat pieneen erään liian pehmeät männänrenkaat sylintereihin.
        Nissan ei ole Opel, jonka ominaisuuksiin kuuluu tolkuton öljynkulutus sekä -vuoto, merkistä, mallista ja vuosimallista riippumatta.
        Qashqai on erittäin hyvä valinta, luokkansa paras.

        Vm. 2005 1.8 syö myöskin öljyä eli kyse ei ole mistään '03 pienestä erästä.


      • nis

        uusi auto varmaan kuluttaa tosi paljon öljyä?


      • nis
        Joopajoo... kirjoitti:

        Vm. 2005 1.8 syö myöskin öljyä eli kyse ei ole mistään '03 pienestä erästä.

        itsellä ollut uusi 03,05,07 eikä kyllä ole tarvinnut koskaan mitään öljyjä katsella-katsos määräaikaishuollot hoitaa sen puolen...


      • niinpävarmaan
        öljyä aina kirjoitti:

        Nissanin koneet ovat kaikista automerkeistä tiiveimpiä ja öljyä ne eivät kuluta. Parhaallekin sattuu hairahduksia ja 1.8 -03 laittoivat pieneen erään liian pehmeät männänrenkaat sylintereihin.
        Nissan ei ole Opel, jonka ominaisuuksiin kuuluu tolkuton öljynkulutus sekä -vuoto, merkistä, mallista ja vuosimallista riippumatta.
        Qashqai on erittäin hyvä valinta, luokkansa paras.

        Sinähän se ihme asiantuntija olet ja minä taas uskomaton onnenpekka! Olen nimittäin ajellut (paljon) 3:lla Opelilla ja niistä yksikään ei vienyt öljyä. Eniten veivasin A-Omegalla, 400tkm kohdalla pinta vajui alle 1/2 litraa / 15tkm huoltoväli. Muina ollut Astra-B ja Omega B, kaikki toimivat, huonoin oli B-Omega Saksasta tuotuna, mutta ihan toimiva sekin.

        Aikanaan Nissan Sunny 1.5 vei jo ennen 200tkm n. 1l/5tkm, että näin. Mutta enhän minä näistä voi tietää, muuta kuin omat kokemukset...

        Että nettiasiantuntijat kunniaan vaan.

        PS. Uusi QQ dCi 2.0 4wd alla nyt, eli ei se aivan pxxxa Sunny vienyt luottamusta lopullisesti, mutta nyt se taas punnitaan. 40-50tkm vuodessa erottelee jyvät akanoista.


      • Asentaia

        Jos W tai OOOO seurailepa öljynkulutusta tarkosti.


      • Asentaia
        öljyä aina kirjoitti:

        Nissanin koneet ovat kaikista automerkeistä tiiveimpiä ja öljyä ne eivät kuluta. Parhaallekin sattuu hairahduksia ja 1.8 -03 laittoivat pieneen erään liian pehmeät männänrenkaat sylintereihin.
        Nissan ei ole Opel, jonka ominaisuuksiin kuuluu tolkuton öljynkulutus sekä -vuoto, merkistä, mallista ja vuosimallista riippumatta.
        Qashqai on erittäin hyvä valinta, luokkansa paras.

        Totta!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • oooooopp

        Sun 1.6 anjoviksestako tai oliko se 1.8. Tai eukkosi opelistako? Vaiko naapurin maksalaatikosta?


      • muuli eiole hevonen,
        niinpävarmaan kirjoitti:

        Sinähän se ihme asiantuntija olet ja minä taas uskomaton onnenpekka! Olen nimittäin ajellut (paljon) 3:lla Opelilla ja niistä yksikään ei vienyt öljyä. Eniten veivasin A-Omegalla, 400tkm kohdalla pinta vajui alle 1/2 litraa / 15tkm huoltoväli. Muina ollut Astra-B ja Omega B, kaikki toimivat, huonoin oli B-Omega Saksasta tuotuna, mutta ihan toimiva sekin.

        Aikanaan Nissan Sunny 1.5 vei jo ennen 200tkm n. 1l/5tkm, että näin. Mutta enhän minä näistä voi tietää, muuta kuin omat kokemukset...

        Että nettiasiantuntijat kunniaan vaan.

        PS. Uusi QQ dCi 2.0 4wd alla nyt, eli ei se aivan pxxxa Sunny vienyt luottamusta lopullisesti, mutta nyt se taas punnitaan. 40-50tkm vuodessa erottelee jyvät akanoista.

        kaikista autoista opeleita tulee,kun aikansaajaa


      • Q+2 150hp
        niinpävarmaan kirjoitti:

        Sinähän se ihme asiantuntija olet ja minä taas uskomaton onnenpekka! Olen nimittäin ajellut (paljon) 3:lla Opelilla ja niistä yksikään ei vienyt öljyä. Eniten veivasin A-Omegalla, 400tkm kohdalla pinta vajui alle 1/2 litraa / 15tkm huoltoväli. Muina ollut Astra-B ja Omega B, kaikki toimivat, huonoin oli B-Omega Saksasta tuotuna, mutta ihan toimiva sekin.

        Aikanaan Nissan Sunny 1.5 vei jo ennen 200tkm n. 1l/5tkm, että näin. Mutta enhän minä näistä voi tietää, muuta kuin omat kokemukset...

        Että nettiasiantuntijat kunniaan vaan.

        PS. Uusi QQ dCi 2.0 4wd alla nyt, eli ei se aivan pxxxa Sunny vienyt luottamusta lopullisesti, mutta nyt se taas punnitaan. 40-50tkm vuodessa erottelee jyvät akanoista.

        On 3 vuotta Q 2 150hp. Ei mitä ongelmia.
        Onko VW viellä polta öjly HAA.
        Uuden auton ostajalle öjly purki mukaan se on totta. HA


    • Yllätti

      Katselin netistä teknisiä tietoja; bensavehkeet painavat 1800 kg ja isoin diiseli 2050 kg.
      Taitaa se 1.6 olla aika arvelluttava tuolle massalle....
      Nissan Almera painaa muistaaksseni 1270 kg (99) heppaa ja ei ole tykki (13. s 0-100), tuolle painolle pitäisi löytyä matemaattisesti samalla tehopainosuhteella 140 heppaa.....

      • vai kokonaispaino

        Puhutaanko nyt samoista asioista.
        QQ 1.6 painaa 1297 kg ja kokonaispaino 1830 kg


    • Öljynkulutuksen vuoksi

      Qashqai on tunnetuin Nissan malli juurikin ongelmallisesta öljynkulutuksestaan...
      Kuulin juuri yhdeltä kaverin tutulta, niitä otettaneen sadoittain takaisin liikkeisiin.
      Nissan ja Autokeskus tietenkin kiistävät tämän kysyttäessä.

      • porvo

        sulla.


      • laatuinsinööri tehtaalta

        Kaikki qashqait on takaisinkutsuttu Sunderlandin tehtaille, jossa ne puretaan ja materiaalit palautetaan takaisin luontoon.


      • Nimetön

        Nämä on hauskoja nämä keskutelupalstat, kun aina löytyy joku besserwisser, joka kertoo, että Nissan Qashqaita on otettu satoja takaisin jonkun moottorivian takia. Olen itse Mersu miehenä kiinnostunt ensimmäisestä japski autosta näin 21 uuden auton jälkeen. Myyjien mukaan ensimmäiset mahdolliset Qashqait on asiakkailla aikaisintaan toukokuussa, jos tyytyy annettuihin varuste- ja värivaihtoehtoihin. Joten satoja autoja tuskin öljyvian takia on kutsuttu takaisin huoltoon??


      • provot
        Nimetön kirjoitti:

        Nämä on hauskoja nämä keskutelupalstat, kun aina löytyy joku besserwisser, joka kertoo, että Nissan Qashqaita on otettu satoja takaisin jonkun moottorivian takia. Olen itse Mersu miehenä kiinnostunt ensimmäisestä japski autosta näin 21 uuden auton jälkeen. Myyjien mukaan ensimmäiset mahdolliset Qashqait on asiakkailla aikaisintaan toukokuussa, jos tyytyy annettuihin varuste- ja värivaihtoehtoihin. Joten satoja autoja tuskin öljyvian takia on kutsuttu takaisin huoltoon??

        joissa 21 uuden mersun jälkeen ollaan tosi kiinnostuneita koppimoposta, on kans hauskoja :)


      • MB, Renault; VW, Ford, Opel...
        provot kirjoitti:

        joissa 21 uuden mersun jälkeen ollaan tosi kiinnostuneita koppimoposta, on kans hauskoja :)

        Ei tuo mielestäni mitenkään ihmeellistä ole. Itselläkin ollut alla ollut Calibra, Coupe-Mersu ja nyt uusi Passat. Silti Qashqai herätti kiinnostukseni ja on vakavasti listalla kun uusin kalustoa tässä lähiaikoina.
        Auto on auto, välittämästä merkistä nokalla. Pikkupojilla vaan on tapana tunnistaa auto merkistä kun eivät muuhun pysty. Miehet sitten pistää autoja järjestykseen ominaisuuksien mukaan.


      • nissan tietoako?

        kaverin tutut ovatkin varsinaisia qashqai asiantuntioita!taitaa olla vähän sitä suomalaista kateutta havaittavissa!itse olen tilannut qashqain jo helmikuun puolessa välissä ja saan autoni toukokuun puolivälin jälkeen.että se niistä sadoista autoista!


    • koeajettu

      Huomasin tuossa itse että takana aika lyhyet turvavyöt. Juuri ja juuri sai lapsen kaukalon sinne kiinni.
      Muuten ihan mukava värkki.

      • tähteä

      • citroen-for-ever
        tähteä kirjoitti:

        ei aivan neljää.
        http://www.channel4.com/4car/rt/nissan/qashqai/1322/1

        Jäi vaan kakkoseksi, kun alettiin oikeesti ostamaan. Auton olisi saanut joskus elo- syyskuussa ja vaihdokin arvo olisi määritelty silloin uudelleen???? Vemix tarjosi reilusti hinnan joka pitää vaikka auto tulee mahdollisesti vasta heinäkuussa ja lisäksi nyt yritän myydä nykyisen itse ja jos onnistun Vemix antaa veloituksetta auton käyttöön kunnes ostamani auto on tullut. Kysymyksessä olisi ollut QQ 4x4 tekna automaatti 2,0 diesel nahkalla.


      • Utelias
        citroen-for-ever kirjoitti:

        Jäi vaan kakkoseksi, kun alettiin oikeesti ostamaan. Auton olisi saanut joskus elo- syyskuussa ja vaihdokin arvo olisi määritelty silloin uudelleen???? Vemix tarjosi reilusti hinnan joka pitää vaikka auto tulee mahdollisesti vasta heinäkuussa ja lisäksi nyt yritän myydä nykyisen itse ja jos onnistun Vemix antaa veloituksetta auton käyttöön kunnes ostamani auto on tullut. Kysymyksessä olisi ollut QQ 4x4 tekna automaatti 2,0 diesel nahkalla.

        Minkä auton tilasit Vemixiltä? Uteliaisuus heräsi.


      • kalle
        citroen-for-ever kirjoitti:

        Jäi vaan kakkoseksi, kun alettiin oikeesti ostamaan. Auton olisi saanut joskus elo- syyskuussa ja vaihdokin arvo olisi määritelty silloin uudelleen???? Vemix tarjosi reilusti hinnan joka pitää vaikka auto tulee mahdollisesti vasta heinäkuussa ja lisäksi nyt yritän myydä nykyisen itse ja jos onnistun Vemix antaa veloituksetta auton käyttöön kunnes ostamani auto on tullut. Kysymyksessä olisi ollut QQ 4x4 tekna automaatti 2,0 diesel nahkalla.

        Ostitkos scout octavian vaiko mitsun outlanderin?


      • Outlanderiin
        citroen-for-ever kirjoitti:

        Jäi vaan kakkoseksi, kun alettiin oikeesti ostamaan. Auton olisi saanut joskus elo- syyskuussa ja vaihdokin arvo olisi määritelty silloin uudelleen???? Vemix tarjosi reilusti hinnan joka pitää vaikka auto tulee mahdollisesti vasta heinäkuussa ja lisäksi nyt yritän myydä nykyisen itse ja jos onnistun Vemix antaa veloituksetta auton käyttöön kunnes ostamani auto on tullut. Kysymyksessä olisi ollut QQ 4x4 tekna automaatti 2,0 diesel nahkalla.

        Päädyit sitten kuitenkin uuden malliseen Outlanderiin, jonka ensin haukuit koeajon perusteella lähes lyttyyn :-)

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=585&posting=22000000024345971

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=585&posting=22000000024746618

        Aika laaja oli sinulla tuo kokoskaala, jos Qashqai, uusi Outlander ja Kia Sorento olivat samassa kisassa mukana.


      • citroen-for-ever
        Outlanderiin kirjoitti:

        Päädyit sitten kuitenkin uuden malliseen Outlanderiin, jonka ensin haukuit koeajon perusteella lähes lyttyyn :-)

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=585&posting=22000000024345971

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=585&posting=22000000024746618

        Aika laaja oli sinulla tuo kokoskaala, jos Qashqai, uusi Outlander ja Kia Sorento olivat samassa kisassa mukana.

        Sorento ei oikeastaan ole paljon mitsua suurempi, QQ oli mukana juuri uutuuden takia ja se olisi ollut edullisin ja automaatti. Mitsuun päädyin uusintakierroksen jälkeen, Kävimme saman päivän aikana ajamassa kaikki ehdokkaat joihin löytyi dieselmoottorinen malli maasta. Sorento; sikakalliit huollot 3v/90000km 3800e ja hinnaksi olisi tullut 51te, C-RV; muuten kiva, mutta mitsua kovempi rengasmelu (kitkat) ja emme saaneet mieluista ajoasentoa(istutaan matalemmalla kuin mitsussa), joten päädyimme mitsuun ja hintaa tuli intense jossa webasto, koukku(veto), kangasmatot,DVD pakettitaakse 47300e ja siihen otamme huolenpitopalvelun jolloin 3v/90000km maksaa 2800e.


      • uudelle
        citroen-for-ever kirjoitti:

        Sorento ei oikeastaan ole paljon mitsua suurempi, QQ oli mukana juuri uutuuden takia ja se olisi ollut edullisin ja automaatti. Mitsuun päädyin uusintakierroksen jälkeen, Kävimme saman päivän aikana ajamassa kaikki ehdokkaat joihin löytyi dieselmoottorinen malli maasta. Sorento; sikakalliit huollot 3v/90000km 3800e ja hinnaksi olisi tullut 51te, C-RV; muuten kiva, mutta mitsua kovempi rengasmelu (kitkat) ja emme saaneet mieluista ajoasentoa(istutaan matalemmalla kuin mitsussa), joten päädyimme mitsuun ja hintaa tuli intense jossa webasto, koukku(veto), kangasmatot,DVD pakettitaakse 47300e ja siihen otamme huolenpitopalvelun jolloin 3v/90000km maksaa 2800e.

        Ei siinä mitään, onnea vaan uudelle Outlanderille. Qashqai kiinnostaisi minuakin, jos en jo ajelisi alle puolitoista vuotta vanhalla Kia Sportagella (bensa). Tosin Qashqai on kaksilitraisena nelivetoisena niin kallis, että Sportage taitaisi viedä kuitenkin voiton. Sportagen huollatan Hyundailla, missä hinnat ovat kohtuulliset ja yhteensopiva testeri löytyy. Sorento-testeriä taas ei löytyisi Hyundai-huollosta. Qashqai varmaan myös kuluttaa selvästi vähemmän kuin Sportage, ainakin bensakoneisia vertailtaessa.


    • Tilattu

      Autokuume päättyi kalliisti ja tuli itsekkin tilattua tuollainen.
      Viimeistään kesäkuun loppu puolilla pitäisi saada auto.

    • onnea!!!!

      tuliko korvatulpat mukaan.

      • Harrastus....

        ...Rahaa oli sen verran ylimääräistä, että päätin kokeilla QQ:ta. Köyhistä se voi tuntua huonolta kaupalta, mut mitä väliä..Myyn sen sit pois ja ostan jonkun uuden..Helppoa!


      • ne 56rt

        hiljaisin. käy kokeilemassa, reppana.


    • nissanilla

      mäkin ostin qashqain. ..on se vaan niin upee ja mun mielestä aivan loistava ajettava. joudun tosin odottelemaan sitä vielä yli 4 kk :(

      • juri gagarin

        Olet jo varmaan auton saanut kun aikaa on mennyt jo kohta kolme vuotta.


      • wolokkari
        juri gagarin kirjoitti:

        Olet jo varmaan auton saanut kun aikaa on mennyt jo kohta kolme vuotta.

        Vai miten nyt ykskaks kommentoit, löikö joku otsaan?


      • traileristi
        wolokkari kirjoitti:

        Vai miten nyt ykskaks kommentoit, löikö joku otsaan?

        on X-Trail. Se on mahtava peli!


      • uutta kehiin
        juri gagarin kirjoitti:

        Olet jo varmaan auton saanut kun aikaa on mennyt jo kohta kolme vuotta.

        No johan se on luiskassa.


    • kunkkuQQ

      Järkevin laite ja vielä hyvännäköinen.

      • Kolme viikkoa aj.

        Niin ostin minäkin ei ole melua sen enempää kuin muissakaan jopa päin vastoin kokemuksella (n. reilut 20 autoa omistanut mersuista ja volvoista alkaen, Bmv,Ford, VW ja Toyotat mukaan lukien), jämäkältä tuntuu Aurikseen verraten suuntavakaampi selvästi. 1,6 kone rittää hyvin rauhalliselle ajotyylille johon olen oppinut isommilla vehkeillä ajellessa. Ulkonäköä ovat ainakin naapurit kehuneet eikä omastakaan silmästä se pahalta näytä etenkin kun on ollut aina kiinnostusta maasturimaisiin ajopeleihin.


    • kasakka 1

      itellä on qashqai 1,6 -07 ajettu 73000 km ei moottorivikoja MUTTA takaiskarien alapäänkumet ovat käyneet väljiksi ja kolisee pirusti kuopissa . Iskari huilaa kumen päällä miten lystää,( uudet
      iskarit 180€ ? ) etupäästä alkanut kuulua myös kolinaa jotkut nivelet kai menneet .muita vikoja ei ole ollut . en suosittele kuitenkaan maastoajoon kun tuo pikkupuoli vaihelaatikosta puuttuu (5 vaiht.) .kiva ajettava , mukavaa kun naapureilla kateus kiehuu yli..!

      • asdfghjkl123456789qw

        Joku kateellinen jostain kaskaista?? Haloo!!


    • Nahka Ratti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe