Aikuiselle naiselle pitäisi löytää ducati mutta mikä on se hyvä malli ? Tarkoitus ajaa myös pikku reissuja.Ei nuhapumppuja.
Naiselle ducati?
11
4468
Vastaukset
- Mikä malli?
Unohtui tuo kuutiotilavuus.Ei siis pikkuisia 600yms .Hieman suomeksi tarkoitta siis että ääni ja lavea vääntö on koneessa mukana.
- malli tahansa
-> Ducati on naistenpyörä!
- Paha sanoa
Aikuisia naisia on niin monenlaisia, kannattaa käydä koeajamassa malleja joista on kiinnostunut.
Ja koeajolla huomioi myös ajoasento, olisiko st2 tms. sopivampi sinun tarpeisiin parempi kuin 748 yms.
Selvitä myös huoltokulut, jos nyt rahalla on hankintapäätöksessä väliä, isot huollot maksavat ja on markkinoilla paljon juuri sellainen edessä olevia, tämän tulee näkyä hinnassa.- on todellakin
monenlaisia. Ota huomioon myös pituutesi ja painosi pyörävalintaa tehdessäsi. Meillä naisilla fysiikkapuoli tulee ottaa tarkoin huomioon. Itse olen 165 cm ja painan 60 kg > se asettaa jo rajoituksia pyörän valintaan. Jalat ei tahdo ylettää, monenkaan Ducatimallin kohdalla, maahan jne. Olen kuitenkin TYKÄSTYNYT etten sanoisi RAKASTUNUT Ducati pyöriin ja aioin uuden sellaisen itselleni hankkia kunhan vain minulle sopiva malli löytyy. t- Ducatityttönen
- Mxääjä
on todellakin kirjoitti:
monenlaisia. Ota huomioon myös pituutesi ja painosi pyörävalintaa tehdessäsi. Meillä naisilla fysiikkapuoli tulee ottaa tarkoin huomioon. Itse olen 165 cm ja painan 60 kg > se asettaa jo rajoituksia pyörän valintaan. Jalat ei tahdo ylettää, monenkaan Ducatimallin kohdalla, maahan jne. Olen kuitenkin TYKÄSTYNYT etten sanoisi RAKASTUNUT Ducati pyöriin ja aioin uuden sellaisen itselleni hankkia kunhan vain minulle sopiva malli löytyy. t- Ducatityttönen
hommaa tollanen http://www.bikez.com/pictures/benelli/2006/22817_0_1_4_tnt cafe racer_Image credits - Benelli.jpg
=) - kiitos vinkistä !
Mxääjä kirjoitti:
hommaa tollanen http://www.bikez.com/pictures/benelli/2006/22817_0_1_4_tnt cafe racer_Image credits - Benelli.jpg
=)Onko lisäinfoa saatavilla tosta pyörästä ? esim.netti ym.. missä on myynnissä, koeajettavissa, teknisiä tietoja ? Kiitos t.Ducatityttönen
- MXääjä
kiitos vinkistä ! kirjoitti:
Onko lisäinfoa saatavilla tosta pyörästä ? esim.netti ym.. missä on myynnissä, koeajettavissa, teknisiä tietoja ? Kiitos t.Ducatityttönen
täältä http://www.benelli.fi/home/page.asp?sid=2892&mid=2&PageId=27274
- Ducatityttönen
MXääjä kirjoitti:
täältä http://www.benelli.fi/home/page.asp?sid=2892&mid=2&PageId=27274
kiittää ja kuittaa vaivannäkösi ! Lähden lueskelemaan ja tutustumaan aineistoon syvällisemmin. Kiitos ! Hyvää ja turvallista ajokautta sinulle > moikkaillaan....
- Hyvä satula
on todellakin kirjoitti:
istua kesäisin pikkupöksyillä? Päällysteen pitäisi olla nätti ja vilvoittava,mikä sulautuisi ajajaan.Halkovajan akalle sopisi leveä pesuvatin mallinen satula,ja bensa tankki voisi olla hänen mahansa mallinen.Jokin yhdenmukaisuus linja toisi persoonallisuutta.
- et pelkillä
Hyvä satula kirjoitti:
istua kesäisin pikkupöksyillä? Päällysteen pitäisi olla nätti ja vilvoittava,mikä sulautuisi ajajaan.Halkovajan akalle sopisi leveä pesuvatin mallinen satula,ja bensa tankki voisi olla hänen mahansa mallinen.Jokin yhdenmukaisuus linja toisi persoonallisuutta.
pikkareilla pysy ! Halkovajan akasta paree olla sanomatta mitään kun en ole moisia "taipaleella" tavannut. Oikein mukavan kokoisia ja mallisia Ducatilla ajavia neitosia ovat kaikki tapaamani olleet. Kaikki kivoja persoonia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832