Taas kerron teille tosi tarinan

Nimetön

Kävelin ulkona, ihan tuntematon poika alkoi jahdata mua ja yritti pussata, ja sit jostain se oli saanu mun numeron ja sit se viestitti mulle koko illan. en vastannut sen viesteihi koska musta se poika oli kauhee. Seuraavanä päivänä taas toinen ihan tuntematon poika yritti jahdata mua ja oli pyytäny kamut mukaa auttaa saa´maa mua kiinni. Ne sai mut kiinni. Just sillä hetkellä mun BoyFrend sattu näkee että olin niitten poikien keskellä. Mä huusin apua. Se juoksi sinne nopeeta ja yritti saada niitä poikii pois. no ne siittä sit läti ja sen jälkee mun BoyFrend sano: sul pitäs kyllä olla paljo enemmä nopeutta kun noilla että sä jäit kyl tahaltes kiinni. Mä sanoin: En todellakaa jääny! Mut mun BoyFrend ei uskonu ja läti vihasesti pois. Mä yritin seurata sitä ja selittää sille kaikki. mut just sillä hetkellä se tapahtu, se mottas mua nenää sillee että veri lensi. Mua alko itkettää ja juoksin täyttä vauhtii kotii.
Seuraavana päivänä koulussa se poika näytti ihan masentuneelta, lyöny nyt tyttöö. se tuli pyytää multa anteeks mut mä en antanu! En todellakaa sen jälkee mitä se teki mulle. Mut lopuks mulle tuli niin paha mieli että menin sit itte pyytää anteeks ja niin me sit taas rakastettii toisiamme.

LOPPU

4

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heihei
      • muikkukukko

Terve, terve! Maalla on mukavaa ja vappukin tulossa. Että silleen. Heipä hei.

• ei oo sun vika

usko mua, mä oon vanha täti ja kokenut nuorena vaik mitä. ei sun pidä pyytää anteeks, etkä saa antaa anteeks jos poikakaveri lyö, ei sil ollut mitään syytä lyödä, sillaset lyö toisenkin kerran. sä löydät viel monta kivaa poikafrendii, ota sellanen joka ei lyö. naista pitää kunnioittaa, mut pitää olla itsekin rehellinen!!!

• Toinen vanha täti

En minä ainakaan antaisi ikinä lyöntejaä anteeksi ilman kukkasia ja suukkosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1589
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1414
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1240
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1133
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1018
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      979
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      210
      784
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      753
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      119
      703
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe