missä olisi jotain hyviä

ostospaikkoja

agadirissa? Onko joitain halpaa ja hyviä osotoksia joissain tietyissä liikkeissä tullut tehtyä?

7

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjousta

      Valuuttamuunnin (laskuri) mukaan, sitten kauppaan ostoksille ja tekemään ostoksia. Halpaa siellä ei ole edes kuivattu kamelinpaska, jota käytetään samalla lailla, kuin Suomessa kananpaskaa.

      • Tànne ei ostoksia varten tarvitse ottaa mukaan edes taskulaskinta valuutan muunninta. Se on hyvin yksinkertaista. Dirhamin hinnasta vain yksi nolla pois niin silloin hinta on suunnilleen euroissa. Tuosta nimemàstàsi toisesta tuotteesta ja sen hinnasta en tiedà mitààn. Ilmeisesti itse olet hyvin perehtynyt tàmàn tuotteen kauppaan ja sen hinnoitteluun.On hyvà ettà kàytàt sen kaupan yhteydessà laskinta, koska muutoin kàtesi taitaisivat olla todelle tuossa tuotteeessa;l Osaatko muuten kirjoittaa asiallisesti. Sekin on taitolaji.


    • Kerro nyt vàhàn tarkemmin mità haluaisit ostaa.

      • koruja

        esimerkiksi. Ja jos joku on tehnyt hyviä kauppoja, niin olisi kiva tietää. Onko hintataso marokossa korkea niinkuin tuo eräs vastaaja sanoi?


      • koruja kirjoitti:

        esimerkiksi. Ja jos joku on tehnyt hyviä kauppoja, niin olisi kiva tietää. Onko hintataso marokossa korkea niinkuin tuo eräs vastaaja sanoi?

        Tààllà on runsaasti vaatteita myyvià liikkeità.Yksi hyvà esimerkki on Talborjtin kaupunginginosassa oleva kiinteàhintainen Jeans shop. Kahdessa kerroksessa . Itse en nyt ole mikààn shoppailija, mutta ostin tuosta liikkeestà puuvillashortsit 80 dirhamilla eli n 8 eurolla. Myos soukista eli markkina-alueella on vaikka mità. No siellà pitàà aina muistaa tinkià, koska hinnat saattavat olla ihan mità vaan.Jos liikkeen ikkunassa lukee fixed price niin silloin hinnat ovat kiinteàt. Korukaupat ovat erikseen. Tààllà on sekà hopea-ettà kultaliikkeità. Lisàksi on hopeasta tehtyjà berberikoruja. Ainakin kullan hinnat noudattavat maailmanmarkkinahintoja. Tyon osuus on sitten se josta pudottavat.-Minusta hintataso ei ole tààllà kallis. No se on tietysti suhteellinen kàsàtys mikà on kallista.Olen vàhàn huono vastaamaan tuohon esitettyyn kysymykseen. Jos ja kun tulette tànne niin katselkaa ja vertailkaa hintoja, ja ostakaa vasta sitten.


    • Shoop

      Jeans shop on edullinen, feikkikamaa. "Levis" ja muutkin merkkifarkut 12 euroa. T-paitoja 8 euroa, pilottitakki 40 euroa. Toinen hyvä liike on Magasin D'Usine. Tommy Hilfiger, Prada, Dior, Dolce & Gabbana, Gucci ym., feikkikamaa luonnollisesti. Soukista saa mitä tahansa, mutta aina kannattaa muistaa, että tinkimisen jälkeenkin 14 euroa "Quicksilverin" t-paidasta ei ole edullista... Tappiokseen eivät koskaan myy! Babush-tossuja löytyy jokaista maailman väriä, kirjailluilla tai ilman, paljeteilla tai tupsuilla, pyöreä-kippara-tai suippokärkisiä. Tyttären hopeiset ja mun vaaleanvihreät, 12- ja 14 euroa. Kjellaba, eli kaapu hupulla (ilman huppua se on kaftaani) hotellin putiikista 85 euroa. Minijunan lähtöpysäkiltä reissun halvin olut: pieni tuoppi 1,5 euroa, Marrakeshin Tiza-hotellissa pullo Casablancaa 5 euroa! Little Italy-pizzeriassa paikallinen Flag-olut 2 euroa pullo. Tosta soukista vielä: taksikuski varoitteli menemästä sinne ja olisi pitänyt uskoa. Olimme varanneet 2-3 tuntia ihmettelyyn ja ostosten tekoon (tinkimiseen) mutta tulimme ulos puolen tunnin jälkeen raivon partaalla. Paikallinen "opas" lyöttäytyi heti sisäänkäynnillä kylkeemme ja hirvittävää vauhtia ohjasi kavereidensa liikkeestä toiseen ja "pakkomöi". Ei auttanut, vaikka kuinka tolkutimme haluavamme rauhassa kävellä ja katsella. Kaverini halusi ostaa kuutionmuotoisen nahkapallin. Lähtöhinta oli 980 MAD, eli 98 euroa. Haloo! Vepsäläiseltä saa samoja palleja kuuteenkymppiin. 20 minuutin tinkimisen jälkeen tuskastuttiin ja käveltiin ulos, jolloin kauppias juoksi taksille perään jakkara kainalossaan ja lopullinen hinta oli 42 egee... Hotellilla oli korukauppias, jolta kaverini osti hopeisen, sileän rannekorun, 95 euroa! Lukkolaite vaan ei loppuviikosta tahtonut pysyä kiinni..

      • tinkimistäkin

        30 dirhamilla, eli n. 3 eurolla.Eikä mitään oppaita soikin portille joukkoomme lyöttäytynyt. Muutenkin kuulostaa omistuiselta kokemuksenne, meilä soukissa meni hyvin, hieman tyrkytettiin, mutta mitään ei pakkomyyty. Rauhassa (ainakin suht koht) sai kävellä ja katsella. Ja tuottet olivat halvempia jo lähtöhintoina, kuin edellisen kirjoittajan tinkimät hinnat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1517
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1178
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      974
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      970
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      175
      950
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      852
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      824
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      754
    Aihe