Mummoni kissa kuoli hiljattain ja häneltä jäi hieman kissan ruohoa. Mietin että voisiko sitä syöttää hamsuille? Se on kai kauraa... :S
Kissanruohoa hamsulle?
4
216
Vastaukset
Voit syöttää sitä hamsulle. :)
- hamsterifanittaja
Moikka! minä olen sitä mieltä, että ei koskaan kannata syöttää mitään sellaista hamsulle, josta et ole ihan varma itse. Minä en osaa muuta vastata, kuin että sun kantsii lukee kirjoista. Niistä saa paljon tietoo. HUOM! tämä oli vaan mun mielipiteeni.
- luottaisin kyllä
tii.nu:n vastaukseen, hän kun vaikuttaa olevan oikea hamsteriguru :D itsekin olen monta kertaa apua häneltä saanut eikä ikinä mikään ole ollut vikatikki kun olen vastauksen saatuani jotain tiinun suosittelemaa hamstraajalleni sinne dunaan laittanut :)
luottaisin kyllä kirjoitti:
tii.nu:n vastaukseen, hän kun vaikuttaa olevan oikea hamsteriguru :D itsekin olen monta kertaa apua häneltä saanut eikä ikinä mikään ole ollut vikatikki kun olen vastauksen saatuani jotain tiinun suosittelemaa hamstraajalleni sinne dunaan laittanut :)
Kiitos luottamuksesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804