Mummoni kissa kuoli hiljattain ja häneltä jäi hieman kissan ruohoa. Mietin että voisiko sitä syöttää hamsuille? Se on kai kauraa... :S
Kissanruohoa hamsulle?
4
243
Vastaukset
Voit syöttää sitä hamsulle. :)
- hamsterifanittaja
Moikka! minä olen sitä mieltä, että ei koskaan kannata syöttää mitään sellaista hamsulle, josta et ole ihan varma itse. Minä en osaa muuta vastata, kuin että sun kantsii lukee kirjoista. Niistä saa paljon tietoo. HUOM! tämä oli vaan mun mielipiteeni.
- luottaisin kyllä
tii.nu:n vastaukseen, hän kun vaikuttaa olevan oikea hamsteriguru :D itsekin olen monta kertaa apua häneltä saanut eikä ikinä mikään ole ollut vikatikki kun olen vastauksen saatuani jotain tiinun suosittelemaa hamstraajalleni sinne dunaan laittanut :)
luottaisin kyllä kirjoitti:
tii.nu:n vastaukseen, hän kun vaikuttaa olevan oikea hamsteriguru :D itsekin olen monta kertaa apua häneltä saanut eikä ikinä mikään ole ollut vikatikki kun olen vastauksen saatuani jotain tiinun suosittelemaa hamstraajalleni sinne dunaan laittanut :)
Kiitos luottamuksesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564