Mummoni kissa kuoli hiljattain ja häneltä jäi hieman kissan ruohoa. Mietin että voisiko sitä syöttää hamsuille? Se on kai kauraa... :S
Kissanruohoa hamsulle?
4
237
Vastaukset
Voit syöttää sitä hamsulle. :)
- hamsterifanittaja
Moikka! minä olen sitä mieltä, että ei koskaan kannata syöttää mitään sellaista hamsulle, josta et ole ihan varma itse. Minä en osaa muuta vastata, kuin että sun kantsii lukee kirjoista. Niistä saa paljon tietoo. HUOM! tämä oli vaan mun mielipiteeni.
- luottaisin kyllä
tii.nu:n vastaukseen, hän kun vaikuttaa olevan oikea hamsteriguru :D itsekin olen monta kertaa apua häneltä saanut eikä ikinä mikään ole ollut vikatikki kun olen vastauksen saatuani jotain tiinun suosittelemaa hamstraajalleni sinne dunaan laittanut :)
luottaisin kyllä kirjoitti:
tii.nu:n vastaukseen, hän kun vaikuttaa olevan oikea hamsteriguru :D itsekin olen monta kertaa apua häneltä saanut eikä ikinä mikään ole ollut vikatikki kun olen vastauksen saatuani jotain tiinun suosittelemaa hamstraajalleni sinne dunaan laittanut :)
Kiitos luottamuksesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764967Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184346Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341723
- 211711
- 631677