Mitä marsuni ilmoittaa, kun se nostaa päätänsä korkealle ja narskuttaa hampaitaan? (näyttää ihan kuin se söisi jotain, vaikkei syökään) ja samalla kuikuttaa onnesta??? Se ei ole ennen tehnyt tuota...
marsun käyttäytyminen...
4
561
Vastaukset
- marsu
hyvin yleistä. minun marsut tekevät noin, kun avaan jääkaapin oven :) viisaita ovat ja huomiota haluavat. marsut ovat seurallisia.
- marsuhätä
HEI!
NYT ON TODELLA TÄRKEÄÄ ETTÄ ET NOSTELE MARSUASI VÄHÄÄN AIKAAN MUTTA JOS TUOTA ON JATKUNUT JO PIKÄÄN NIIN SE EI PIDÄ TODELLAKAAN HOITOTAVASTASI MUUTEN SE KANNATTAA VIEDÄ ELÄIN LÄÄKÄRILLE...!!! - guineapig
http://www.aracnet.com/~seagull/Guineas/careguide.html
tuosta osoitteesta saat aika hyvin tietoa marsun käyttäytymisestä.
Omasta kokemuksesta voisin sanoa että marsusi ele kun se nostaa päätään ja
narskuttaa hampaitaan, se on jonkinlainen uhkaus tai pelkoa ilmaiseva ele.
Riippuu minkä ikäinen marsusi on (jotkut nuoret yksilöt testaavat rajojaan ja
muiden kanssa 'tapellaan' reviiristä), mutta sinuna yrittäisin vain jutella rauhallisesti
ja antaa pientä makupalaa samalla. Ja silitelläkin jos marsu antaa. Jos marsusi elää yksin, sille
ehkä kannattaisi hommata kaveri.
Tietysti eläinlääkäriltäkin saa aina neuvoja.
Tsemppiä! - jännämietiskelijä
minä tässä mietin että kun toinen naarasmarsuni kiertää toista naarasta ympäri ja kurisee ja heiluttaa pyllyä. onko tämä normaalia naarailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741