vm. -49 harrikka olis myynnissä,satula ja valot eivät ole alkuperäisiä,muutoin toimicva peli,
kertokaapa tietäjät paljonko tällaisesta
"aarteesta" kannattaisi maksaa
harrikan hinta
24
3864
Vastaukset
- hd_
tarkenna ihmeessä mikä pyörä?
pelkkä vuosluku ei kerro kaikkea.
kysisenä vuonna löytyy FLathead (WLA malleja)
Myös alkaa löytymään jo Panhead mootorilla varustettuja. - IC t56
olemaan ajopyöräksi, ite jättäsin myyjälle ja kattelisin tuoreempaa alle.
- hd kuski
Voisin ostaa mökki mopoksi jos muutamalla tonnilla lähtee.
- IC t56
hd kuski kirjoitti:
Voisin ostaa mökki mopoksi jos muutamalla tonnilla lähtee.
issikkaa vai harrikkaa?
- Olen HD-MIES!!!
Jos kaikki on alkuperäistä, niin osta ihmeessä. Kunnosta riippuen 10000 ylöspäin, jos kyseessä on BigTwin!. Tuollaisesta "vanhuksesta" saa mainion käyttöpyörän vähäisellä tuunamisella.
Jos taas kyseessä on lättäpää, niin täytyy harkita. Tehoa ja vääntöä on vähemmän kuin Sporsterissa, naisten pyörässä..- IC t56
yli 50 vuotta vanhasta pyörästä vähäisellä tuunaamisella luotettavan käyttöpyörän. Tietysti jos vaihtaa/vaihdettu melkein kaikki osat, mutta ........
Ennemmin vaikka se uusi "naistenpyörä", mutta jos haluaa korjata kaks päivää ja ajaa yhden niin....... - Olen HD-MIES!!!
IC t56 kirjoitti:
yli 50 vuotta vanhasta pyörästä vähäisellä tuunaamisella luotettavan käyttöpyörän. Tietysti jos vaihtaa/vaihdettu melkein kaikki osat, mutta ........
Ennemmin vaikka se uusi "naistenpyörä", mutta jos haluaa korjata kaks päivää ja ajaa yhden niin.......Siinä missä uudempikin. Kun on talvi aikaa käydä läpi koko fillari ja uusia loppuun kuluneet osat, ei kesällä ole ongelmia.
Väitän, että yli 50v liikenteessä olleseen pyörään on jo jonkinverran remppaa tehty. Ei kaikkea tarvitse vaihtaa.
Uudella naistenpyörällä en lähtisi reissuun. Vanhassa vara parempi!
Omalla uljaalla chopperillani olen kiertänyt joka kesä pitkin Eurooppaa.
Parhaimmillaan on reissuun käytetty yli 3000km ILMAN ongelmia.
Tosin pari kertaa on remppaa väännetty moatarin pientareella. Yhdellä pytyllä ei oikein kulje.
Kuitenkin osia vanhaankin pyörään löytyy melko yleisesti.
Vain kerran olen joutunut tuomaan pyörän laivarantaan pakulla. Viikko hotellissa osia odottamassa on liikaa. On halvempaa vuokrata paku.
Jokainen reissu on seikkailu, jonka suunnasta ja vaiheista ei lähtissä ole hajuakaan. Aina on kotiin palattu! - en ole hd mies
Olen HD-MIES!!! kirjoitti:
Siinä missä uudempikin. Kun on talvi aikaa käydä läpi koko fillari ja uusia loppuun kuluneet osat, ei kesällä ole ongelmia.
Väitän, että yli 50v liikenteessä olleseen pyörään on jo jonkinverran remppaa tehty. Ei kaikkea tarvitse vaihtaa.
Tosin pari kertaa on remppaa väännetty moatarin pientareella. Yhdellä pytyllä ei oikein kulje.
Vain kerran olen joutunut tuomaan pyörän laivarantaan pakulla. Viikko hotellissa osia odottamassa on liikaa. On halvempaa vuokrata paku.
Jokainen reissu on seikkailu, jonka suunnasta ja vaiheista ei lähtissä ole hajuakaan. Aina on kotiin palattu!On se kyllä hienoa jos tosiaan voi ajaa 3000 km ilman mitään vikaa kauan eläköön hd.
viime kesänä ajoin 15500km ilman vikoja tosin ei ollu hd
en ole hd mies - .................
en ole hd mies kirjoitti:
On se kyllä hienoa jos tosiaan voi ajaa 3000 km ilman mitään vikaa kauan eläköön hd.
en ole hd miesonhan se todettu ettei tämä "hd mies" tiedä moottoripyöristä yhtään mitään.
- Grandbat
On se kyllä hienoa jos tosiaan voi ajaa 3000 km ilman mitään vikaa kauan eläköön hd.
en ole hd miesJa pyöräsi vuosimalli on..? Ettekö puupäät tajua, että keskustelua käydään hieman vanhemmasta pelistä.
- hd uusiomotoristi
Grandbat kirjoitti:
Ja pyöräsi vuosimalli on..? Ettekö puupäät tajua, että keskustelua käydään hieman vanhemmasta pelistä.
Ei tällä palstalla mitään keskustelua käydä.
Tänne kirjoittelevet 15 vuotiaat mopopojat.
Kumma juttu kun on foorumi minne ei tarvitse rekisteröityä niin jutut on tätä tasoa. - IC t56
Siinä missä uudempikin. Kun on talvi aikaa käydä läpi koko fillari ja uusia loppuun kuluneet osat, ei kesällä ole ongelmia.
Jokainen reissu on seikkailu, jonka suunnasta ja vaiheista ei lähtissä ole hajuakaan. Aina on kotiin palattu!onnea ja menestystä valitsemallasi uralla :-)
- Olen HD-MIES!!!
en ole hd miesMiltei poikkeuksetta ilman vikoja. Olen tuolla vanhalla kopterillani ajellut jonkunverran yli 150000km, kirjaa en ole pitänyt.
Jos sitten kerran olen tullut pakulla viimeiset 300km, ei suoritusta voi pitää huonona.
Kopterini syntyi Milwauken tuotantolinjalta HydraGlidenä 51v sitten.
Minulla se on ollut vasta 20v. Ties kuinka paljon maileja on ajeltu 30v ennen minua?
Texasissa ajokausi on katkeamaton...
Myönnän toki että muutama osa on mennyt vaihtoon ;) - IC t56
Miltei poikkeuksetta ilman vikoja. Olen tuolla vanhalla kopterillani ajellut jonkunverran yli 150000km, kirjaa en ole pitänyt.
Jos sitten kerran olen tullut pakulla viimeiset 300km, ei suoritusta voi pitää huonona.
Kopterini syntyi Milwauken tuotantolinjalta HydraGlidenä 51v sitten.
Minulla se on ollut vasta 20v. Ties kuinka paljon maileja on ajeltu 30v ennen minua?
Texasissa ajokausi on katkeamaton...
Myönnän toki että muutama osa on mennyt vaihtoon ;)"Myönnän toki että muutama osa on mennyt vaihtoon ;)"
Mitäs alkuperäistä kopterissasi on? - Olen HD-MIES!!!
IC t56 kirjoitti:
"Myönnän toki että muutama osa on mennyt vaihtoon ;)"
Mitäs alkuperäistä kopterissasi on?Koneen lohkot ja ..... Öh! Muutama ratas vaihdelaatikossa.
- IC t56
Koneen lohkot ja ..... Öh! Muutama ratas vaihdelaatikossa.
arvelinkin, ja vielä muka puhutaan vanhasta pyörästä :-)
- Poru
kyllähän noinkin vanhoilla jotkut ajelee 5-7tkm kesässä ilman ongelmia, mut kaipa se on sit siitä
huollosta sit kiinni. Ja turha on sarvis porukan ruveta itkemään etteikö harrika kestä kesässä ton enempää, Japsithan ajelivat riksalla pitkälle -80luvulle, ja nyt on kysymys -40luvun pyörästä - suzuki !
EI MITÄÄN;SEHÄN ON TÄYSPASKA.
- väää!
Toista se on sun -49 sukisuki! Buhahahhaaaaa!!!
- Se on romuläjä
Oikea hinta tuolle romuläjälle on noin 5€. It en maksaisi yhtään enempää.
- huoleti
sarvisrasia, kyllä joku muu maksaa! Hahhaaahaa
- kattomassa
paljonko -49 honda,susuki,kawa maksaa.
Niitähän on vielä liikenteessä(0kpl)pilvin pimein. - Harley Chopper
Kun nyt olet noin helvetin viisas ja rohkea(lääkityksen vuoksi).niin muistathan käydä kesällä antaan samat arvostelut noin niinkuin paikan päällä?....kun näet tämän vitosen pyörän!
- Tero2001
Mikä on pataraudan kilohinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756