harrikan hinta

uus pyöräilijä

vm. -49 harrikka olis myynnissä,satula ja valot eivät ole alkuperäisiä,muutoin toimicva peli,
kertokaapa tietäjät paljonko tällaisesta
"aarteesta" kannattaisi maksaa

24

3864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hd_

tarkenna ihmeessä mikä pyörä?
      pelkkä vuosluku ei kerro kaikkea.
      kysisenä vuonna löytyy FLathead (WLA malleja)
      Myös alkaa löytymään jo Panhead mootorilla varustettuja.

• IC t56

olemaan ajopyöräksi, ite jättäsin myyjälle ja kattelisin tuoreempaa alle.

• hd kuski

Voisin ostaa mökki mopoksi jos muutamalla tonnilla lähtee.

• IC t56
        hd kuski kirjoitti:

Voisin ostaa mökki mopoksi jos muutamalla tonnilla lähtee.

issikkaa vai harrikkaa?

• Olen HD-MIES!!!

Jos kaikki on alkuperäistä, niin osta ihmeessä. Kunnosta riippuen 10000 ylöspäin, jos kyseessä on BigTwin!. Tuollaisesta "vanhuksesta" saa mainion käyttöpyörän vähäisellä tuunamisella.
      Jos taas kyseessä on lättäpää, niin täytyy harkita. Tehoa ja vääntöä on vähemmän kuin Sporsterissa, naisten pyörässä..

• IC t56

yli 50 vuotta vanhasta pyörästä vähäisellä tuunaamisella luotettavan käyttöpyörän. Tietysti jos vaihtaa/vaihdettu melkein kaikki osat, mutta ........

Ennemmin vaikka se uusi "naistenpyörä", mutta jos haluaa korjata kaks päivää ja ajaa yhden niin.......

• Olen HD-MIES!!!
        IC t56 kirjoitti:

yli 50 vuotta vanhasta pyörästä vähäisellä tuunaamisella luotettavan käyttöpyörän. Tietysti jos vaihtaa/vaihdettu melkein kaikki osat, mutta ........

Ennemmin vaikka se uusi "naistenpyörä", mutta jos haluaa korjata kaks päivää ja ajaa yhden niin.......

Siinä missä uudempikin. Kun on talvi aikaa käydä läpi koko fillari ja uusia loppuun kuluneet osat, ei kesällä ole ongelmia.
        Väitän, että yli 50v liikenteessä olleseen pyörään on jo jonkinverran remppaa tehty. Ei kaikkea tarvitse vaihtaa.
        Uudella naistenpyörällä en lähtisi reissuun. Vanhassa vara parempi!

Omalla uljaalla chopperillani olen kiertänyt joka kesä pitkin Eurooppaa.
        Parhaimmillaan on reissuun käytetty yli 3000km ILMAN ongelmia.
        Tosin pari kertaa on remppaa väännetty moatarin pientareella. Yhdellä pytyllä ei oikein kulje.
        Kuitenkin osia vanhaankin pyörään löytyy melko yleisesti.

Vain kerran olen joutunut tuomaan pyörän laivarantaan pakulla. Viikko hotellissa osia odottamassa on liikaa. On halvempaa vuokrata paku.
        Jokainen reissu on seikkailu, jonka suunnasta ja vaiheista ei lähtissä ole hajuakaan. Aina on kotiin palattu!

• en ole hd mies
        Olen HD-MIES!!! kirjoitti:

Siinä missä uudempikin. Kun on talvi aikaa käydä läpi koko fillari ja uusia loppuun kuluneet osat, ei kesällä ole ongelmia.
        Väitän, että yli 50v liikenteessä olleseen pyörään on jo jonkinverran remppaa tehty. Ei kaikkea tarvitse vaihtaa.

Tosin pari kertaa on remppaa väännetty moatarin pientareella. Yhdellä pytyllä ei oikein kulje.

Vain kerran olen joutunut tuomaan pyörän laivarantaan pakulla. Viikko hotellissa osia odottamassa on liikaa. On halvempaa vuokrata paku.
        Jokainen reissu on seikkailu, jonka suunnasta ja vaiheista ei lähtissä ole hajuakaan. Aina on kotiin palattu!

On se kyllä hienoa jos tosiaan voi ajaa 3000 km ilman mitään vikaa kauan eläköön hd.
        viime kesänä ajoin 15500km ilman vikoja tosin ei ollu hd
        en ole hd mies

• .................
        en ole hd mies kirjoitti:

On se kyllä hienoa jos tosiaan voi ajaa 3000 km ilman mitään vikaa kauan eläköön hd.
        en ole hd mies

onhan se todettu ettei tämä "hd mies" tiedä moottoripyöristä yhtään mitään.

• Grandbat

en ole hd mies

Ja pyöräsi vuosimalli on..? Ettekö puupäät tajua, että keskustelua käydään hieman vanhemmasta pelistä.

• hd uusiomotoristi
        Grandbat kirjoitti:

Ja pyöräsi vuosimalli on..? Ettekö puupäät tajua, että keskustelua käydään hieman vanhemmasta pelistä.

Ei tällä palstalla mitään keskustelua käydä.
        Tänne kirjoittelevet 15 vuotiaat mopopojat.
        Kumma juttu kun on foorumi minne ei tarvitse rekisteröityä niin jutut on tätä tasoa.

• IC t56

onnea ja menestystä valitsemallasi uralla :-)

• Olen HD-MIES!!!

en ole hd mies

Miltei poikkeuksetta ilman vikoja. Olen tuolla vanhalla kopterillani ajellut jonkunverran yli 150000km, kirjaa en ole pitänyt.
        Jos sitten kerran olen tullut pakulla viimeiset 300km, ei suoritusta voi pitää huonona.
        Kopterini syntyi Milwauken tuotantolinjalta HydraGlidenä 51v sitten.
        Minulla se on ollut vasta 20v. Ties kuinka paljon maileja on ajeltu 30v ennen minua?
        Texasissa ajokausi on katkeamaton...
        Myönnän toki että muutama osa on mennyt vaihtoon ;)

• IC t56

Miltei poikkeuksetta ilman vikoja. Olen tuolla vanhalla kopterillani ajellut jonkunverran yli 150000km, kirjaa en ole pitänyt.
        Jos sitten kerran olen tullut pakulla viimeiset 300km, ei suoritusta voi pitää huonona.
        Kopterini syntyi Milwauken tuotantolinjalta HydraGlidenä 51v sitten.
        Minulla se on ollut vasta 20v. Ties kuinka paljon maileja on ajeltu 30v ennen minua?
        Texasissa ajokausi on katkeamaton...
        Myönnän toki että muutama osa on mennyt vaihtoon ;)

"Myönnän toki että muutama osa on mennyt vaihtoon ;)"

Mitäs alkuperäistä kopterissasi on?

• Olen HD-MIES!!!
        IC t56 kirjoitti:

"Myönnän toki että muutama osa on mennyt vaihtoon ;)"

Mitäs alkuperäistä kopterissasi on?

Koneen lohkot ja ..... Öh! Muutama ratas vaihdelaatikossa.

• IC t56

Koneen lohkot ja ..... Öh! Muutama ratas vaihdelaatikossa.

arvelinkin, ja vielä muka puhutaan vanhasta pyörästä :-)

• Poru

kyllähän noinkin vanhoilla jotkut ajelee 5-7tkm kesässä ilman ongelmia, mut kaipa se on sit siitä
      huollosta sit kiinni. Ja turha on sarvis porukan ruveta itkemään etteikö harrika kestä kesässä ton enempää, Japsithan ajelivat riksalla pitkälle -80luvulle, ja nyt on kysymys -40luvun pyörästä

• suzuki !

EI MITÄÄN;SEHÄN ON TÄYSPASKA.

• väää!

Toista se on sun -49 sukisuki! Buhahahhaaaaa!!!

• Se on romuläjä

Oikea hinta tuolle romuläjälle on noin 5€. It en maksaisi yhtään enempää.

• huoleti

sarvisrasia, kyllä joku muu maksaa! Hahhaaahaa

• kattomassa

paljonko -49 honda,susuki,kawa maksaa.
        Niitähän on vielä liikenteessä(0kpl)pilvin pimein.

• Harley Chopper

Kun nyt olet noin helvetin viisas ja rohkea(lääkityksen vuoksi).niin muistathan käydä kesällä antaan samat arvostelut noin niinkuin paikan päällä?....kun näet tämän vitosen pyörän!

• Tero2001

Mikä on pataraudan kilohinta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe