Asun Kotkassa. Lappeenrannan alapuolella, siellä Ylämaalla on kuulemma ollut susi tappamassa koiria...
Pelottavan lähelle alkavat sudet jo tulla mutten usko että ne uskaltavat ihan heti tänne cityvilinään astua... Eikä niillä kuulemma ole ravitsemusvaikeuksiakaan...
Minun mielestäin susia ei pitäisi kaataa, kunhan suojaa eläimet ja asuinalueet kunnollisilla aidoilla ja verkoilla. Tietysti lenkit koirien kanssa pistävät miettimään, mutta kunnon rajauksella sekin onnistuu. Tietenkin, jos tietyt ja samat suden käyvät pihoilla ihan säännöllisesti, ne voisi vaikkapa nukuttaa ja siirtää muualle. Keskikaupungissa ei vaaraa ole (ainakaan vielä) muusta kuin irtokoirista. Luojan kiitos, etten asu maalla!!!!
Pärjäilkää,
3
355
Vastaukset
- sun mielestä
meidän maalla asuvien pitäs antaa susien määrätä missä ja miten me liikutaan täällä. luuletko sä perkele et kaikilla on varaa rakennella tonttien/tilojen ympärille jotain aitoja?!? maaseudustahan tulis kohta joku keskitysleiri ku on joka puolella aitaa. järki hoi älä jätä!! toiseks mites sä sit aattelit et metsästys onnistuu koirien kanssa?! ala sinä vaan vetää sitä aitaa sinne kotkan ympäri...
- aidattiin
sudet. Pitäiskö nyt aidata ihmiset? Jo on maailma mallillaan.
- ennen oli.
ihmisillä eläin tarhat ,,,,mut nyt taitavat haluta eläimille ihmis tarhoja,,,,,,,,, siellä ne sudet kulkisi ja kattelisivat että ompas ruma liehuparta tuossakin häkissä,,,,, just ottakaa nyt järki käteen tai kun nää eläimet leviää niin ette ole turvassa jälki havainnoilta edes kaupungeissa,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984