Yölintu-fanit (vain OIKEILLE)

Luomuneito

Kaikki yölintu fanit laitelkaa sähköposti osoitteita, niin ois kiva kirjotella, vaihtaa kuvia, lähtee keikalle yms.

38

4907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkää vastatko

      vain oikeistolle!

      • Luomuneito

        eli kaikille yölintu faneille jotka oikeasti tykkäävät heidän musiikista.


    • ihan kiva idea...

      ...mut ei tänne viitsisi laittaa omaa sähköpostiosotetta... :(

    • Simofani

      Onko totta, että Simo Silmulla on syöpä ja elinaikaa miehellä kuukausi?
      Jos on, niin onnittelen itseäni tapauksen johdosta.
      Vastenmielisempää nappulaa ei Suomen musiikkipiireissä ole koskaan nähty.

      • Vili

        Tovottavasti muistat tämän, kun joku läheisistäsi kuolee!!!!
        Sinun "onnesi" etten tiedä kuka olet...!!


    • luomuneito37

      Kaikkee sitä kuulee ja näkee kun oikeen yrittää... ei näin vanha enää jaksa teitien nuorien kans. mä sentään oon ollu yölintufani jo vuodesta 97!! tänä vuonna tulee 10 vuotta täyteen. Ja aion vastakin olla yölintufani! on konserttiin liput jo varattuna!

      • Luomuneito

        Niin se oon miekin ollut Yölintu fani jo vuodesta 97 ja ikää on 24 :)


      • luomuneito37
        Luomuneito kirjoitti:

        Niin se oon miekin ollut Yölintu fani jo vuodesta 97 ja ikää on 24 :)

        Ootko sä nähnyt simo silmua humalas keikoilla tän kymmenen vuoden aikana? mä en, enkä muitakaan keikan jälkeen on sit eri asia, saahan sitä työpäivän jälkeen kaljotella niin paljon kun lystää.


      • Luomuneito83
        luomuneito37 kirjoitti:

        Ootko sä nähnyt simo silmua humalas keikoilla tän kymmenen vuoden aikana? mä en, enkä muitakaan keikan jälkeen on sit eri asia, saahan sitä työpäivän jälkeen kaljotella niin paljon kun lystää.

        eli enpä oo kyl nähny Simoo humalassa keikoilla, tai sit se on peittänyt sen tosi hyvin. Keikan jälkeen kyllä tuoppi on käsissä on näkynyt...mut sillähän ei oo mitään väliä enää siinä vaiheessa...työt on hoidettu sillon :)


      • luomuneito37
        Luomuneito83 kirjoitti:

        eli enpä oo kyl nähny Simoo humalassa keikoilla, tai sit se on peittänyt sen tosi hyvin. Keikan jälkeen kyllä tuoppi on käsissä on näkynyt...mut sillähän ei oo mitään väliä enää siinä vaiheessa...työt on hoidettu sillon :)

        En vaikka oon niinkin kauan keikoil käynyt oo nähny tuoppia kädes. Muut kyllä oon nähny kaljaa juovan esim. markus ja kari, sekä mikko mut esim. mattia en oo nähnyt kertaakaan juomas kaljaa näiden vuosien aikana.


      • ....
        luomuneito37 kirjoitti:

        En vaikka oon niinkin kauan keikoil käynyt oo nähny tuoppia kädes. Muut kyllä oon nähny kaljaa juovan esim. markus ja kari, sekä mikko mut esim. mattia en oo nähnyt kertaakaan juomas kaljaa näiden vuosien aikana.

        Kaikki on nähty alkoholijuomien kimpussa...terv.paljon keikkoja kiertänyt


      • luomuneito37
        .... kirjoitti:

        Kaikki on nähty alkoholijuomien kimpussa...terv.paljon keikkoja kiertänyt

        Ei kyl näy edes mahas kellää et jois ku yleensä miehillä näkyy kaljamaha niin helposti. Ja ainakin omien sanojen mukaan aina vesiselviä ovat! Oon sen verran monta kertaa halannut Simoo et tiiän ettei hällä ole kaljamahaa ja kyl se nyt jo näkyis kun on seurannut häntä näinkin monta vuotta.


      • Luomuneito83
        luomuneito37 kirjoitti:

        Ei kyl näy edes mahas kellää et jois ku yleensä miehillä näkyy kaljamaha niin helposti. Ja ainakin omien sanojen mukaan aina vesiselviä ovat! Oon sen verran monta kertaa halannut Simoo et tiiän ettei hällä ole kaljamahaa ja kyl se nyt jo näkyis kun on seurannut häntä näinkin monta vuotta.

        Onneks mie en oo ainoo Simon halailija :)
        Eipä sillä Simolla kyllä kaljamahaa näy, kuten omalla avopuolisolla ;)


      • luomuneito37
        Luomuneito83 kirjoitti:

        Onneks mie en oo ainoo Simon halailija :)
        Eipä sillä Simolla kyllä kaljamahaa näy, kuten omalla avopuolisolla ;)

        Eikä me olla ainoita. uskon mä ja senki mä uskon et simo ei paljon juo ainakaan aivan hirveesti :D olis sen jo huomannut masusta. tuutko konserttiin ja minne jos tuut?


    • brunetti27
      • luomuneito37

        En kyl uskaltas laittaa omaa maili osoitetta yleiselle palstalle. tii kuka sieltä kirjoittelee.


      • kyllä uskaltais
        luomuneito37 kirjoitti:

        En kyl uskaltas laittaa omaa maili osoitetta yleiselle palstalle. tii kuka sieltä kirjoittelee.

        laittaa, mutta tuo ko. henkilöhän on kyllä rohkeasti esiintynyt omalla nimellään näillä sivustoilla aiemminkin, joku muu foorumi mutta kuitenkin. Hattua toki nostan, mutta itte en laittais meiliosotetta.


      • Hiljainen hani
        kyllä uskaltais kirjoitti:

        laittaa, mutta tuo ko. henkilöhän on kyllä rohkeasti esiintynyt omalla nimellään näillä sivustoilla aiemminkin, joku muu foorumi mutta kuitenkin. Hattua toki nostan, mutta itte en laittais meiliosotetta.

        kuinka montaa keikkaa teillä on takana?


      • luomuneito37
        Hiljainen hani kirjoitti:

        kuinka montaa keikkaa teillä on takana?

        Jahas montakohan noita olis... varmaa satoja ei oo enää pysynyt laskuis mukana :) mut kun on sen 10 v jo keikkoja kiertänyt ja iha hurahtanut yölintuu niin keikat jatkuu viel kauan, l. niin kauan kun jalka nousee.


      • Luomuneito83
        luomuneito37 kirjoitti:

        Jahas montakohan noita olis... varmaa satoja ei oo enää pysynyt laskuis mukana :) mut kun on sen 10 v jo keikkoja kiertänyt ja iha hurahtanut yölintuu niin keikat jatkuu viel kauan, l. niin kauan kun jalka nousee.

        En on mäkään kyllä pysyny laskuissa mukana..mut ei nyt kuitenkaan ihan niin montaa keikkaa kuin luomuneito37:llä :) On noi ikärajat ollu sillon nuorempana esteenä :(
        Jyväskylän konserttiin tässä suunnataan :)


      • muuten tietoa
        Luomuneito83 kirjoitti:

        En on mäkään kyllä pysyny laskuissa mukana..mut ei nyt kuitenkaan ihan niin montaa keikkaa kuin luomuneito37:llä :) On noi ikärajat ollu sillon nuorempana esteenä :(
        Jyväskylän konserttiin tässä suunnataan :)

        tai ajatuksia siitä, että kun poikien loma näkyy kestävän joulukuusta helmikuulle, että alkaako sen jälkeen taas keikkailu vai vetäytyykö ne levyn tekoon vai miten? Mietin vain, että kuinkahan kauan sitä sitten joutuu olemaan ilman keikkoja, näillä näkymin en syyskuun konsertin jälkeen loppuvuonna enää näekään ja jos helmikuulle kestää loma...:(


      • luomuneito37
        muuten tietoa kirjoitti:

        tai ajatuksia siitä, että kun poikien loma näkyy kestävän joulukuusta helmikuulle, että alkaako sen jälkeen taas keikkailu vai vetäytyykö ne levyn tekoon vai miten? Mietin vain, että kuinkahan kauan sitä sitten joutuu olemaan ilman keikkoja, näillä näkymin en syyskuun konsertin jälkeen loppuvuonna enää näekään ja jos helmikuulle kestää loma...:(

        Et mitä nuo aikovat tehhä loman aikana jos he matkaavat vaikka kanarialle :D. kyllä ne jotain vastaavat. tyyliin ei tietoo tai jotain vastaavaa. kyl se aika niin nopsaan menee et pian on jo helmikuu ja keikat taas jatkuu. jotenkin musta tuntuu ettei ne levyä vielä oo pukkaamas ku vastahan se uus levy ilmestyi. kärsivällisyys on hyve.


      • heinähattulainen
        luomuneito37 kirjoitti:

        Et mitä nuo aikovat tehhä loman aikana jos he matkaavat vaikka kanarialle :D. kyllä ne jotain vastaavat. tyyliin ei tietoo tai jotain vastaavaa. kyl se aika niin nopsaan menee et pian on jo helmikuu ja keikat taas jatkuu. jotenkin musta tuntuu ettei ne levyä vielä oo pukkaamas ku vastahan se uus levy ilmestyi. kärsivällisyys on hyve.

        Tuosta levyasiasta kuulin kesällä, että Simon kolmannen soololevyn tekeminen on mietinnän alla. En sitten tiiä, että tekeekö se sen levyn vai ei, mutta mikspä se ei tekis, kun soololevyt on mielestäni lähes parempia , kuin Yölinnun levyt ja myyvät hyvin. Ja onhan heillä kahden kuukauden loma, jonka aikana vois ehtiä...

        Yölinnun levystä ei oo vissiin tarkkaa tietoo, ehkä saattaa tulla ens vuoden syksynä tai joskus sen jälkeen. En usko, että paria vuotta enempää menee ennenkun saahaan koko bändin tuotoksia kuunnella. Tai minä ainaski veikkailisin, mutta veikkaus on aina veikkaus ja totuuden kuulee yölintulaisten suusta.


      • luomuneito37
        heinähattulainen kirjoitti:

        Tuosta levyasiasta kuulin kesällä, että Simon kolmannen soololevyn tekeminen on mietinnän alla. En sitten tiiä, että tekeekö se sen levyn vai ei, mutta mikspä se ei tekis, kun soololevyt on mielestäni lähes parempia , kuin Yölinnun levyt ja myyvät hyvin. Ja onhan heillä kahden kuukauden loma, jonka aikana vois ehtiä...

        Yölinnun levystä ei oo vissiin tarkkaa tietoo, ehkä saattaa tulla ens vuoden syksynä tai joskus sen jälkeen. En usko, että paria vuotta enempää menee ennenkun saahaan koko bändin tuotoksia kuunnella. Tai minä ainaski veikkailisin, mutta veikkaus on aina veikkaus ja totuuden kuulee yölintulaisten suusta.

        Tulis vaan simon soolo levy! mä ainaki tykkään simon äänestä niin paljon et oksat pois. hyvää kandee odottaa, tiedossa taas hyvää musaa.


      • takana, mut
        Hiljainen hani kirjoitti:

        kuinka montaa keikkaa teillä on takana?

        En miekään ihan tuollasii lukemii pääse... alle 50 taitaa olla jonkin verran. :D


    • yölintufani

      mä oon ollu kans yölintufani vuodesta 97 ja ikää on 23... aika hyvii tuttuja poikien kans ollaa jo... ja musa senkun paranee....
      mulle voi laittaa meilii [email protected]

      • luomuneito37

        En kyl olis laittanut tänne palstalle spostiosoitettani. mulle riittää tää jutustelu tällee. Ei tuu ainakaa keltää tuntemattomalta postia. Oletkos paljon käynyt keikoilla? Ja mis päin käyt yleensä?


      • muuten siis
        luomuneito37 kirjoitti:

        En kyl olis laittanut tänne palstalle spostiosoitettani. mulle riittää tää jutustelu tällee. Ei tuu ainakaa keltää tuntemattomalta postia. Oletkos paljon käynyt keikoilla? Ja mis päin käyt yleensä?

        37 vuotias vai mistä toi numero tohon tulee..?


      • tänne
        luomuneito37 kirjoitti:

        En kyl olis laittanut tänne palstalle spostiosoitettani. mulle riittää tää jutustelu tällee. Ei tuu ainakaa keltää tuntemattomalta postia. Oletkos paljon käynyt keikoilla? Ja mis päin käyt yleensä?

        kyllä omaa sähköpostiosoitettani laittas... tiedä mitä hörhöjä täällä on liikkeellä... ;)


      • luomuneito37
        muuten siis kirjoitti:

        37 vuotias vai mistä toi numero tohon tulee..?

        Omaa ikääni paljastaa :D se nyt vaan on kun luomuneitoja on enemmän ja vähemmän niin toi numero tos et erottuu joukosta. Millo viimeks oot käyny yölinnun keikalla, mä olin jussina l. oulus. kohta konsertti ja vielä marraskuus on keikka täällä päin niin sinne sit. sit seuraavaa keikkaa täytyy varmaa taas odottaa tonne helmikuulle luulisin. hyvää kandee odottaa.


      • käynyt
        luomuneito37 kirjoitti:

        Omaa ikääni paljastaa :D se nyt vaan on kun luomuneitoja on enemmän ja vähemmän niin toi numero tos et erottuu joukosta. Millo viimeks oot käyny yölinnun keikalla, mä olin jussina l. oulus. kohta konsertti ja vielä marraskuus on keikka täällä päin niin sinne sit. sit seuraavaa keikkaa täytyy varmaa taas odottaa tonne helmikuulle luulisin. hyvää kandee odottaa.

        viimeksi nyt elokuussa ja hieno keikka oli. Sitä sitten sopii muistella tässä kun syksy alkaa tehdä tuloaan, ja nopeesti näköjään alkaakin. Harmittaa kyllä, jos konsertin jälkeen seuraava keikka menee sinne helmi-maaliskuulle, olettaen, että ne alkaa sillon taas keikkailla...


      • luomuneito37
        käynyt kirjoitti:

        viimeksi nyt elokuussa ja hieno keikka oli. Sitä sitten sopii muistella tässä kun syksy alkaa tehdä tuloaan, ja nopeesti näköjään alkaakin. Harmittaa kyllä, jos konsertin jälkeen seuraava keikka menee sinne helmi-maaliskuulle, olettaen, että ne alkaa sillon taas keikkailla...

        Etkö siis aio mennä konserttiin mihinkää? Mä tietysti hulluna fanina tilannut liput jo aikoja sitten eikä maksanut paljon. 28.30 oli yks lippu.


      • että konsertin
        luomuneito37 kirjoitti:

        Etkö siis aio mennä konserttiin mihinkää? Mä tietysti hulluna fanina tilannut liput jo aikoja sitten eikä maksanut paljon. 28.30 oli yks lippu.

        jälkeen seuraava keikka sitten joskus ensi keväänä...


      • luomuneito37
        että konsertin kirjoitti:

        jälkeen seuraava keikka sitten joskus ensi keväänä...

        Joo marraskuus vielä keikka tuolla hietsussa l. hietasaaren tanssimajakalla oulussa. SINNE SINNE. sit menee kevään puolelle kyllä mut hyvää kandee odottaa. Ja mä oon täältä pohjoisesta l. Oulusta, jos omistaisin auton niin kyl sitä kävis tihiämpää kattomassa yölintua.


      • yölintufani

      • Hiljainen hani
        luomuneito37 kirjoitti:

        Joo marraskuus vielä keikka tuolla hietsussa l. hietasaaren tanssimajakalla oulussa. SINNE SINNE. sit menee kevään puolelle kyllä mut hyvää kandee odottaa. Ja mä oon täältä pohjoisesta l. Oulusta, jos omistaisin auton niin kyl sitä kävis tihiämpää kattomassa yölintua.

        on keikkoja edessä päin vielä jokusen verran. Asun Etelä-Savossa ja onnekseni tanssilavoja täälläpäin piisaa tunnin ajomatkan päässä ihan kivasti. Kalenteristani olen varannut vapaata aina keikkoja ajatellen. Konserttia odottelen innolla!


      • luomuneito37
        Hiljainen hani kirjoitti:

        on keikkoja edessä päin vielä jokusen verran. Asun Etelä-Savossa ja onnekseni tanssilavoja täälläpäin piisaa tunnin ajomatkan päässä ihan kivasti. Kalenteristani olen varannut vapaata aina keikkoja ajatellen. Konserttia odottelen innolla!

        Siis oletko ennen käynyt yölinnun konserttissa mä jo kolme kertaa:D mitä ne on nyt esiintyneet konsertis jotain... enpä oo kysynyt yölinnuilta et montakos kertaa ovat keikkailleet konsertis. mut mun muistini mukaan kolme kertaa ainakin tääl oulussa.


    • yölintu mun elämä

      [email protected] voi lähetellä viestejä.. eka keikka on ollu vuona 97 ja edelleen yölintu on sydämessä vaikka soittajat vaihtuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe