vaikea ennustaa, mutta kuitenkin; paljollako luulisitte että pääsee läpi? Monille on ollut helppo mut itse en kokenu helpoksi. Voikohan pisteraja kohota kovin paljon? Ja jos ootte saanu alustavat niin paljonko tuli?
Biologian pisterajat
4
354
Vastaukset
- -rapido-
en päässyt läpi. :( entäs sää? :)
- tonttu
Sitähän mä just pelkään..
- |||
tonttu kirjoitti:
Sitähän mä just pelkään..
Joo eli mä sain 28p. Neljä kolmen pisteen ja neljä neljän pisteen vastausta. Eiköhän tuo kumminki läpi mene? Toinen meidän koulusta bilsan kirjottanu sai 38 pojoo.
- Folio
Itselläni lähtee bilsa nyt 45 pisteellä, eli viimevuonna olisin saanut L (tarvittu 44), mutta tosin opettaja oli merkannut pisteisiin alas meneviä nuolia, eli pisteet saattavat laskea. Tosi tyytyväinen olen, koska E oli "vaan" tavoitteena, mutta hiukan kyllä jää kaivelemaan, jos se nyt tippuu :)
Mahtoiko koe olla niinkuin yleisesti vaikeampi vai helpompi mitä normaalisti, eli mihin pisterajat mahtaa mennä? Onko täällä joku joka kirjoitti jo syksyllä? Osaatteko sanoa oliko yhtä vaikea/helpompi/vaikeampi? Jännittää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576