Onko kellään tietoa millä yhtiöllä pääsisin halvimmilla Salzburgiin Helsingistä?
Ja vielä sunnuntaipäivänä......
Kiitän.
halvimmat lennot
5
968
Vastaukset
- Munchenin kautta
Lennämme ensi kesänä Helsingistä Salzburgiin Munchenin kautta. SUPERSAVER: Lento H:ki-Munchen-H:ki /Lufthansa maksoi kahdelta yhteensä 366 euroa (sis. peruutusturvan muut kulut). Munchenistä matkustamme junalla Salzburgiin. Bayern- Ticket on edullisin junalippu, maksaa noin 30 euroa ja sillä saa matkustaa 1-5 henkilöä. Edestakaiset lennot Helsingistä Salzburgiin olisivat maksaneet noin 700-800 euroa. Näin säästimme paljon.
- anyway--
mitä toi baijerikortti maksaa ja mihin se oikeuttaa? anna linkki
- mitä toi lippu on
27 e näkyy ICllä olevan per sivu
- menossa
Katso Austrian Airlinesin tarjouksia. Itse nappasin sieltä pääsiäiseksi melko edullisen lennon. Wienissä vaihto.
...LH:lla ja jatkoyhteyksissä on valikoimaa, junaa, bussia, u.s.w. Lennot netistä tai kentältä SAS:n tiskiltä.
Bayern Ticket on edullinen; pääsee ainakin Salzburgiin ja Kufsteiniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522662Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka162180Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281902- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731026