Onko kellään tietoa millä yhtiöllä pääsisin halvimmilla Salzburgiin Helsingistä?
Ja vielä sunnuntaipäivänä......
Kiitän.
halvimmat lennot
5
941
Vastaukset
- Munchenin kautta
Lennämme ensi kesänä Helsingistä Salzburgiin Munchenin kautta. SUPERSAVER: Lento H:ki-Munchen-H:ki /Lufthansa maksoi kahdelta yhteensä 366 euroa (sis. peruutusturvan muut kulut). Munchenistä matkustamme junalla Salzburgiin. Bayern- Ticket on edullisin junalippu, maksaa noin 30 euroa ja sillä saa matkustaa 1-5 henkilöä. Edestakaiset lennot Helsingistä Salzburgiin olisivat maksaneet noin 700-800 euroa. Näin säästimme paljon.
- anyway--
mitä toi baijerikortti maksaa ja mihin se oikeuttaa? anna linkki
- mitä toi lippu on
27 e näkyy ICllä olevan per sivu
- menossa
Katso Austrian Airlinesin tarjouksia. Itse nappasin sieltä pääsiäiseksi melko edullisen lennon. Wienissä vaihto.
...LH:lla ja jatkoyhteyksissä on valikoimaa, junaa, bussia, u.s.w. Lennot netistä tai kentältä SAS:n tiskiltä.
Bayern Ticket on edullinen; pääsee ainakin Salzburgiin ja Kufsteiniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218