elikkäs tietääkö kukaan voiko koiralta poistattaa kannukset..niitä kun ei kasvattaja ollut napsaissut pois sillon "vaavina",kyseessä on sheltti ja pelottaa et ne ulkona tarttuu johonki ja repee...paljonkohan suunnilleen kyseinen toimenpide maksaa,jos mahdollista??!!
kannusten
4
347
Vastaukset
Ota yhteyttä lääkäriin.
Itse olen viemässä 1 vuotista koiraani myös
taka jalkojen kannusten poistoon.
Niitä ei myöskään ole kasvataja huolehtinut.- terristi
koirilta automaattisesti poisteta kannuksia ja miksi poistettaisiinkaan. Suuri osa koirista asuu tänä päivänä kaupungeissa, ei asfalttiviidakossa ole vaaraa kannusten repeämiseen. Ja meillä koirat juoksee viikottain metsässä vapaana ja riehuvat sydämensä kyllyydestä ja jokaisella on ihan ehjät kannukset vielä vuosienkin jälkeen.
Miksi siis turhaan, vain varmuuden varalta poistattaa ne kannukset? Tähän vois verrata sitä jos sanon et poistattakaa itseltänne varmuuden varalta peukalovarpaanne, lyötte sen kuitenkin johonkin hyllyn kulmaan.
Jotkut eläinlääkärit muuten kieltäytyvät poistamasta kannuksia vanhemmalta koiralta, niin harvoin niitä repeämisiä kuitenkin sattuu, poisto on vain turhaa vaivaa ja riesaa koiralle. - poisto..
terristi kirjoitti:
koirilta automaattisesti poisteta kannuksia ja miksi poistettaisiinkaan. Suuri osa koirista asuu tänä päivänä kaupungeissa, ei asfalttiviidakossa ole vaaraa kannusten repeämiseen. Ja meillä koirat juoksee viikottain metsässä vapaana ja riehuvat sydämensä kyllyydestä ja jokaisella on ihan ehjät kannukset vielä vuosienkin jälkeen.
Miksi siis turhaan, vain varmuuden varalta poistattaa ne kannukset? Tähän vois verrata sitä jos sanon et poistattakaa itseltänne varmuuden varalta peukalovarpaanne, lyötte sen kuitenkin johonkin hyllyn kulmaan.
Jotkut eläinlääkärit muuten kieltäytyvät poistamasta kannuksia vanhemmalta koiralta, niin harvoin niitä repeämisiä kuitenkin sattuu, poisto on vain turhaa vaivaa ja riesaa koiralle.kun eiköhän tääki palsta oo sitä varten,että voi kysyä mielipiteitä,apua yms..ilman,että heti "tuomitaan"..en mielestäni kirjoituksessa maininnut,että olen poistattamassa kannuksia,kysyin asiallisesti tehdäänkö sellasta ja hintaa...!!
kiitosta vaan kuitenkin kun vastasit! - terristi
poisto.. kirjoitti:
kun eiköhän tääki palsta oo sitä varten,että voi kysyä mielipiteitä,apua yms..ilman,että heti "tuomitaan"..en mielestäni kirjoituksessa maininnut,että olen poistattamassa kannuksia,kysyin asiallisesti tehdäänkö sellasta ja hintaa...!!
kiitosta vaan kuitenkin kun vastasit!ei tuomitse vaan kirjoitin ihan omasta kokemuksesta ja kysyin miksi poistaa niitä "turhaan". Olet samanlaisia vastauksia saanut myös lemmikkipalstalla, et sentään siellä vielä vetänyt herneitä nekkuliis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä362917- 1732285
- 622284
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 141330
- 101214
- 111194
- 221191