elikkäs tietääkö kukaan voiko koiralta poistattaa kannukset..niitä kun ei kasvattaja ollut napsaissut pois sillon "vaavina",kyseessä on sheltti ja pelottaa et ne ulkona tarttuu johonki ja repee...paljonkohan suunnilleen kyseinen toimenpide maksaa,jos mahdollista??!!
kannusten
4
381
Vastaukset
Ota yhteyttä lääkäriin.
Itse olen viemässä 1 vuotista koiraani myös
taka jalkojen kannusten poistoon.
Niitä ei myöskään ole kasvataja huolehtinut.- terristi
koirilta automaattisesti poisteta kannuksia ja miksi poistettaisiinkaan. Suuri osa koirista asuu tänä päivänä kaupungeissa, ei asfalttiviidakossa ole vaaraa kannusten repeämiseen. Ja meillä koirat juoksee viikottain metsässä vapaana ja riehuvat sydämensä kyllyydestä ja jokaisella on ihan ehjät kannukset vielä vuosienkin jälkeen.
Miksi siis turhaan, vain varmuuden varalta poistattaa ne kannukset? Tähän vois verrata sitä jos sanon et poistattakaa itseltänne varmuuden varalta peukalovarpaanne, lyötte sen kuitenkin johonkin hyllyn kulmaan.
Jotkut eläinlääkärit muuten kieltäytyvät poistamasta kannuksia vanhemmalta koiralta, niin harvoin niitä repeämisiä kuitenkin sattuu, poisto on vain turhaa vaivaa ja riesaa koiralle. - poisto..
terristi kirjoitti:
koirilta automaattisesti poisteta kannuksia ja miksi poistettaisiinkaan. Suuri osa koirista asuu tänä päivänä kaupungeissa, ei asfalttiviidakossa ole vaaraa kannusten repeämiseen. Ja meillä koirat juoksee viikottain metsässä vapaana ja riehuvat sydämensä kyllyydestä ja jokaisella on ihan ehjät kannukset vielä vuosienkin jälkeen.
Miksi siis turhaan, vain varmuuden varalta poistattaa ne kannukset? Tähän vois verrata sitä jos sanon et poistattakaa itseltänne varmuuden varalta peukalovarpaanne, lyötte sen kuitenkin johonkin hyllyn kulmaan.
Jotkut eläinlääkärit muuten kieltäytyvät poistamasta kannuksia vanhemmalta koiralta, niin harvoin niitä repeämisiä kuitenkin sattuu, poisto on vain turhaa vaivaa ja riesaa koiralle.kun eiköhän tääki palsta oo sitä varten,että voi kysyä mielipiteitä,apua yms..ilman,että heti "tuomitaan"..en mielestäni kirjoituksessa maininnut,että olen poistattamassa kannuksia,kysyin asiallisesti tehdäänkö sellasta ja hintaa...!!
kiitosta vaan kuitenkin kun vastasit! - terristi
poisto.. kirjoitti:
kun eiköhän tääki palsta oo sitä varten,että voi kysyä mielipiteitä,apua yms..ilman,että heti "tuomitaan"..en mielestäni kirjoituksessa maininnut,että olen poistattamassa kannuksia,kysyin asiallisesti tehdäänkö sellasta ja hintaa...!!
kiitosta vaan kuitenkin kun vastasit!ei tuomitse vaan kirjoitin ihan omasta kokemuksesta ja kysyin miksi poistaa niitä "turhaan". Olet samanlaisia vastauksia saanut myös lemmikkipalstalla, et sentään siellä vielä vetänyt herneitä nekkuliis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502