kannusten

poisto..

elikkäs tietääkö kukaan voiko koiralta poistattaa kannukset..niitä kun ei kasvattaja ollut napsaissut pois sillon "vaavina",kyseessä on sheltti ja pelottaa et ne ulkona tarttuu johonki ja repee...paljonkohan suunnilleen kyseinen toimenpide maksaa,jos mahdollista??!!

4

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota yhteyttä lääkäriin.
      Itse olen viemässä 1 vuotista koiraani myös
      taka jalkojen kannusten poistoon.
      Niitä ei myöskään ole kasvataja huolehtinut.

      • terristi

        koirilta automaattisesti poisteta kannuksia ja miksi poistettaisiinkaan. Suuri osa koirista asuu tänä päivänä kaupungeissa, ei asfalttiviidakossa ole vaaraa kannusten repeämiseen. Ja meillä koirat juoksee viikottain metsässä vapaana ja riehuvat sydämensä kyllyydestä ja jokaisella on ihan ehjät kannukset vielä vuosienkin jälkeen.

        Miksi siis turhaan, vain varmuuden varalta poistattaa ne kannukset? Tähän vois verrata sitä jos sanon et poistattakaa itseltänne varmuuden varalta peukalovarpaanne, lyötte sen kuitenkin johonkin hyllyn kulmaan.

        Jotkut eläinlääkärit muuten kieltäytyvät poistamasta kannuksia vanhemmalta koiralta, niin harvoin niitä repeämisiä kuitenkin sattuu, poisto on vain turhaa vaivaa ja riesaa koiralle.


      • poisto..
        terristi kirjoitti:

        koirilta automaattisesti poisteta kannuksia ja miksi poistettaisiinkaan. Suuri osa koirista asuu tänä päivänä kaupungeissa, ei asfalttiviidakossa ole vaaraa kannusten repeämiseen. Ja meillä koirat juoksee viikottain metsässä vapaana ja riehuvat sydämensä kyllyydestä ja jokaisella on ihan ehjät kannukset vielä vuosienkin jälkeen.

        Miksi siis turhaan, vain varmuuden varalta poistattaa ne kannukset? Tähän vois verrata sitä jos sanon et poistattakaa itseltänne varmuuden varalta peukalovarpaanne, lyötte sen kuitenkin johonkin hyllyn kulmaan.

        Jotkut eläinlääkärit muuten kieltäytyvät poistamasta kannuksia vanhemmalta koiralta, niin harvoin niitä repeämisiä kuitenkin sattuu, poisto on vain turhaa vaivaa ja riesaa koiralle.

        kun eiköhän tääki palsta oo sitä varten,että voi kysyä mielipiteitä,apua yms..ilman,että heti "tuomitaan"..en mielestäni kirjoituksessa maininnut,että olen poistattamassa kannuksia,kysyin asiallisesti tehdäänkö sellasta ja hintaa...!!
        kiitosta vaan kuitenkin kun vastasit!


      • terristi
        poisto.. kirjoitti:

        kun eiköhän tääki palsta oo sitä varten,että voi kysyä mielipiteitä,apua yms..ilman,että heti "tuomitaan"..en mielestäni kirjoituksessa maininnut,että olen poistattamassa kannuksia,kysyin asiallisesti tehdäänkö sellasta ja hintaa...!!
        kiitosta vaan kuitenkin kun vastasit!

        ei tuomitse vaan kirjoitin ihan omasta kokemuksesta ja kysyin miksi poistaa niitä "turhaan". Olet samanlaisia vastauksia saanut myös lemmikkipalstalla, et sentään siellä vielä vetänyt herneitä nekkuliis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe