Osaisko joku antaa hiukan vinkkejä polttareihin? Ja tietääkö kukaan, että järjestetäänkö joensuussa jotain kesäisin jotain ns. "jännittävää" kokemusta? Ku ois kiva saada morsian kokeilemaan jotain ihan uutta mitä ei tulis muuten tekemään!
Joensuu HUOM!
2
1154
Vastaukset
- Kaaso myös
Olen itse järjestämässä myös polttareita Joensuussa alkukesästä ja samoin on ideat vähissä. Sellaisen vihjeen sain, että palolaitoksen torniin on mahdollista kiivetä valvotusti hintaan 50e. Tietysti carting vois olla naisten polttareissa vähän erikoista, samoin sieltä vuokrattavat värikuula-aseet. Saunatilojahan on aika hyvin vuokrattavana. Ideoita otetaan vastaan.. Aika perinteisiä taitaa nuo miun jutut olla.
- JamoLaine
SUP-lautailu on suosittu liikunnallinen aktiviteetti polttareissa tällä hetkellä Joensuussa: http://www.arctictrainers.fi/sup-lautailu/polttarit-kuopio/
Järjestämme SUP-polttareita myös Kuopiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit345227Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3984516Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1372977Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112500Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182028Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511982- 1231900
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241459