Pirates3- traileri on tullut:)

emmma.

82

25956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimpula

      woah! o_o menin ihan kananlihalle. :D nyt ei enää malta odottaa! hyvä kyl toi Jack: "Keep tellin' yourself that, darling." ahihi. ;D

      • iiih...

        Enpä usko, että tää leffa on mikään jymyhyvä, mut koska siin jack ni pakkohan se on kattoo... :)


    • minde.87

      Ihanaa :D

    • vaudex

      Koska se tulee ensi-iltaan?

      • _jansu_

        Eiks ton päänäyttelijän pitäny vaihtuu? Niin mä ainaki luin joku aika sit lehestä et kolmannessa pirates of the caribbeanissa ei enää näyttele Johnny Depp vaan joku muu!? Tietääkö joku muu? Vai oonko nähny unta?


      • tuota...
        _jansu_ kirjoitti:

        Eiks ton päänäyttelijän pitäny vaihtuu? Niin mä ainaki luin joku aika sit lehestä et kolmannessa pirates of the caribbeanissa ei enää näyttele Johnny Depp vaan joku muu!? Tietääkö joku muu? Vai oonko nähny unta?

        unen näit! :P


      • emmma.

        ..mun mielestä 25.5. suomessa:)

        Ja Johnny Depp näyttelee pirates3:sessa


      • ofthe
        _jansu_ kirjoitti:

        Eiks ton päänäyttelijän pitäny vaihtuu? Niin mä ainaki luin joku aika sit lehestä et kolmannessa pirates of the caribbeanissa ei enää näyttele Johnny Depp vaan joku muu!? Tietääkö joku muu? Vai oonko nähny unta?

        Joo oot nähny unta... eihän sen pitäny vaihtuu ja Johnnyhan on valmis tekee viel vaikka neljännen PotCin nii et ei se vaihu...


      • ofthe
        emmma. kirjoitti:

        ..mun mielestä 25.5. suomessa:)

        Ja Johnny Depp näyttelee pirates3:sessa

        Ensi.ilta on Suomessa 23.5 ja Amerikassa ja näin 25.5


      • piapn

        Eksä kattonu tota traileria tai sitä sivua? Siinä on luki, että se tulee ensi-iltaan 25.5!
        Makeeta!


      • johnny-fani
        piapn kirjoitti:

        Eksä kattonu tota traileria tai sitä sivua? Siinä on luki, että se tulee ensi-iltaan 25.5!
        Makeeta!

        ...mut lehdistä oon lukenu et se tulee Suomeen 23.5 mut sit tos traileris kyl lukee 25.3 niin en enää oo varma


      • ofthe
        johnny-fani kirjoitti:

        ...mut lehdistä oon lukenu et se tulee Suomeen 23.5 mut sit tos traileris kyl lukee 25.3 niin en enää oo varma

        Koska se traileri on englantilainen ja tehty amerikassa minne se tulee 25.5 niin siinä lukee että elokuva tulee silloin mutta Suomeen elikuva tulee kyllä 23.5 :)


    • Momppu

      Kaksi ekaa oli kyllä niin huippuja että pakkohan se on katsoa tuo vimonenkin. Aika synkältä vaan näytti toi traileri, vai mitä ootte mieltä?

      • emmma.

        Näyttihän se aika synkältä, mutta kun se elokuva on maailman äärissä, niin se on varmaan pakkokin olla synkkä..?


      • emmma. kirjoitti:

        Näyttihän se aika synkältä, mutta kun se elokuva on maailman äärissä, niin se on varmaan pakkokin olla synkkä..?

        Mie oon kuullu juttui siitä että näit tulis viel neljäskin, en pysty tsiigaan tot trailerii koska asetukset tökkii!
        JACK ON IHAAAANA!


      • i know
        noviisori kirjoitti:

        Mie oon kuullu juttui siitä että näit tulis viel neljäskin, en pysty tsiigaan tot trailerii koska asetukset tökkii!
        JACK ON IHAAAANA!

        Muutama viikko sitten kertoivat jossakin olisko ollut radiossa että ei tule neljättä osaa vaan vain nämä kolme. Muut ei enää halunnut tehdä neljättä osaa vaikka Johnny olis ollut valmis siihen ...Harmi vaikka ei kannata liikaa tehdä menee maku..


      • rapu-79
        noviisori kirjoitti:

        Mie oon kuullu juttui siitä että näit tulis viel neljäskin, en pysty tsiigaan tot trailerii koska asetukset tökkii!
        JACK ON IHAAAANA!

        Kyl neljäskin on tulossa, Orlandoo ei siin kyl oo... Pakko nähdä kuitenki kaikki!!


    • n2 vko

      noin 2 viikkoa ja olen tuon nähnyt ntsc versiona englanti subeilla dvdnä. jos ei ole jo jaossa eräällä saitilla dvdr imagena josta tulee n 800 kiloa eli vajaat 2h se on valmiina poltettuna, siispä eiku katsomaan ko paikkaan ei saa uusia tunnuksia :)))

    • jack<333

      En kato, en kato, en kato, en kato...
      pakko olla kattomatta et jännitys säilyy :D mut sit ku se tulee elokuvateatterihin nii mä oon siel ensi näytökses ja eturivis

      • ofthe

        Mä oon kans ensimmäisessä näytöksessä elokuvissa ja se on varma


    • yks vaan

      miten sen trailerin voi kattoa ku mulla tuli pelkää jotaki sumua eikä voinu klikata mistään???

      • *mutinaa*

        Täytyy sanoa, että kakkosen traileri vaikutti vielä hyvältä, mutta leffa ei ollut kovin mahtava joten nyt... Surkealta vaikuttaa enkä todellakaan odota innoissani.
        Ensimmäinen oli ihme, siihen se sitten jäikin.


      • öpö^
        *mutinaa* kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että kakkosen traileri vaikutti vielä hyvältä, mutta leffa ei ollut kovin mahtava joten nyt... Surkealta vaikuttaa enkä todellakaan odota innoissani.
        Ensimmäinen oli ihme, siihen se sitten jäikin.

        no miusta taas kakkonen oli jo parempi kun ykkönen enemmän hyvää läppää....luulis että nyt on parempaan päin vaikkakin yleensä leffoissa on se että ykkös osa on hyvä ja loput kopiontii ja toisteluu....mut Pirates leffat on tosi hyvii..


    • jou**

      totta ei enää jaksa oottaa sitä se oli niin hyvä johnny depp on siis niin paras ja muutkin näyttelijät..=)=)!!!

      • ofthe

        Se traileri oli kyllä toooooooosiiiii hyvä! Onneksi se tulee elokuvii jo 23.5 eikä siihe oo enää ku 65 päivää mut onhan seki aika paljon... enkä jaksais millää oottaa nii kaua et nään sen! 8D


    • haltia60

      sama` mielt`

    • Lovettaja11224

      Se on oikea namu!

      • lartzu

        Onhan se ihan komea, vaikka onkin jo vanhahko mies.. Ja näytellä osaa, tottakai.


      • bbbbbbbbbbb
        lartzu kirjoitti:

        Onhan se ihan komea, vaikka onkin jo vanhahko mies.. Ja näytellä osaa, tottakai.

        miten vanha?:b


      • ofthe
        bbbbbbbbbbb kirjoitti:

        miten vanha?:b

        Eihän se nyt niin vanha ole täyttää tänä vuonna 44. Mutta näyttää kyllä monta vuotta nuoremmalta :>


      • tyihgjgjh

        niimpä


      • Niih se on vaan niin

        POTC trilogiassa on muitakin hyviä näyttelijöitä ja ohjaaja jne..


    • pilli2

      missä sen näkee se on söpö se mies

    • zeromjj-d

      Vautsi, siis tuota on kyll jo odotettu.. Aivan ihana!! Aaah!! Haluis jo paasta kattoo.. katoin trailerin kahesti ja aattelin etta enempaa en kato. Viime kerralla katoin kakkostrailerin varmaa miljoona kertaa ja huomasin siina vaikka mita pikku seikkoja sitten kun katoin filmia, ni tuntu etta on jo sen nahny, ku olin kattonu sen trailerin niin tarkkaan.. :D
      Joten nyt en kato enaa yhtaa kertaa tuota traileria, vaan oottelen sita filmia.. :)

    • hpk20097868

      menekatomaasenelokuvan mut halunhirtääjonkuteistä kumisaapaistaten

    • jdfan

      johnny on hothothot

      • ofthe

        Juu niin TOSIAAN on! :>


    • ulle27

      emmma. ..? mä tunnen sut ehkä.. mul on ehkä sun mese.. jos huomaat tän viestin, voitko vastata siihen? oleksä muuten emma p.? en viitti julkisesti sanoo sukunimeäs... :D arvelen vaan ku nimi on sama ku mesessä ja oot pirates- fani :) Terkkuja kaikki Purates-fanit ja muut maan matoset.

      • emmma.

        Hmm..Joo..mä oon emma.p =]

        hei, mut voisiks sä sanoa mulle jotai mesessä,että tietäisin ketä olet?mutta en sitten tiedä olenko se henkilö ketä tarkotat:)
        mutta sanoisitko sille emmmalle jotain mesessä:)


      • ulle27
        emmma. kirjoitti:

        Hmm..Joo..mä oon emma.p =]

        hei, mut voisiks sä sanoa mulle jotai mesessä,että tietäisin ketä olet?mutta en sitten tiedä olenko se henkilö ketä tarkotat:)
        mutta sanoisitko sille emmmalle jotain mesessä:)

        Voin sanoa. :)


    • kuuhullu

      Mmmmm.... Jhonny Depp...

      • miiali

        oon tietämätön mutta eikös jack ja elizabeth ollu jotain rakastavaisia?:Dvai oonko käsittäny väärin..en oo siis kattonu noita elokuvia...


      • evo
        miiali kirjoitti:

        oon tietämätön mutta eikös jack ja elizabeth ollu jotain rakastavaisia?:Dvai oonko käsittäny väärin..en oo siis kattonu noita elokuvia...

        Voisko joku kertoa miten ton trailerin voi kattoa. En tajuu niistä ohjeista mitään.


      • emmma.
        evo kirjoitti:

        Voisko joku kertoa miten ton trailerin voi kattoa. En tajuu niistä ohjeista mitään.

        ..menet sinne sivulle -> http://disney.go.com/disneypictures/pirates/atworldsend/.. ja kun siinä on se pirates3-traileri niin siinä keskellä sitä traileria on semmoinen play-kuva, niin painat sitä niin se traileri lähtee lataamaan=)


      • hööööh
        miiali kirjoitti:

        oon tietämätön mutta eikös jack ja elizabeth ollu jotain rakastavaisia?:Dvai oonko käsittäny väärin..en oo siis kattonu noita elokuvia...

        mää tajusin siitä kakkosesta et ne oli jo naimisissa...Kun eks se Will tultu hakeen sieltä jotain häistään kesken?? mut siitä on kyllä aikaa kun näin sen... . mut kyll ne rakastavaiset oli.
        eikö??


      • Minmen
        hööööh kirjoitti:

        mää tajusin siitä kakkosesta et ne oli jo naimisissa...Kun eks se Will tultu hakeen sieltä jotain häistään kesken?? mut siitä on kyllä aikaa kun näin sen... . mut kyll ne rakastavaiset oli.
        eikö??

        Ei ne mitään naimisissa ollu. Will tultiin noutamaan häitä edeltävänä päivänä. Elizabethkin sanoi, että sulhanen se saa nähdä morsianta ennen häitä.

        Eikä Jack ja Elizabeth rakastavaisia ole. Vähän pientä säpinää niillä vaan on.


      • ofthe
        miiali kirjoitti:

        oon tietämätön mutta eikös jack ja elizabeth ollu jotain rakastavaisia?:Dvai oonko käsittäny väärin..en oo siis kattonu noita elokuvia...

        Juu eivät olleet. Elizabeth ja Will oli niitä rakastavaisia:)


      • jdfan
        ofthe kirjoitti:

        Juu eivät olleet. Elizabeth ja Will oli niitä rakastavaisia:)

        ois mieluummin jack ja elizabeth rakastavaisiaxD


      • ofthe
        jdfan kirjoitti:

        ois mieluummin jack ja elizabeth rakastavaisiaxD

        Niin kumpa olisiki!:)


    • EnMaltaOdottaa

      Vitsit se oli ihana! Sit heti ku tulee elokuviin nii on pakko mennä kattoo. :D

    • mä en kestä!!!

      oottaa tota!?!?!??!!!!!!!!!!!!111

    • *mimmi*

      Jee jee!!! Mut toi traileri vaatii flas-playerin! Ennsku sitä voi katsoa!! Eikä se flas-pleyer toimi kaikilla koneilla! Repikää siitää!!!

    • JOHNNY DEPP fani =)

      mä oon iha hulluna pirateseihin et en malta oottaa et se vika tulee !!!!! JOHNNYKI on niiiiin ihuna et en voi kattoo ees trailerii tulee hirvee himo kattoo se .-. kuitenki mis sen näit tääl joensuus sitä ei vielä ees ooo mixxx!?!? piäx sä johnnyst kuka on paras keira orlando vai JOHNNYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????
      no vastaa pian pitää mennä moooiii!!!!

    • Räkä

      En ole nähnyt yhtään tuon merirosvosaagan leffaa mutta nyt teen poikkeuksen.

      • ofthe

        ... katsoa. Ne on TODELLA HYVIÄ!!!!!!!!!


    • jep.

      Niimpä. :)

    • PiratesFANI!!!!!!!

      Jes ooon oottanu kauan! kävin kakkosen kattomassa maailman ensi illassa! :-)

    • emmma.

      Johnny Depp onn ehdottomasti parhain;]]

      • weitsiwei

        parasta mitä maa päällään kantaa,vauvauvau jeejeejee


    • gynther

      miks keira on noin hyvä näköinen??!! Marry me Keira!!!

      • emmma.

        ..on 23 tai 25päivä toukokuussa:]


      • ofthe
        emmma. kirjoitti:

        ..on 23 tai 25päivä toukokuussa:]

        ... 23 päivä toukokuussa on Suomen ensi-ilta! :>


    • sauli

      nii vittu toi oli hyvä video ei sitä jaksa oottaa et se tulee elokuvateattereihin ja muuten millon se tulee

    • ...Mona..

      Piratesit on aivan IHANIA!!
      Ja Orlando on tosi söpö.

    • piraatti_keiju_enkeli

      Tosi ihanaa kun vihdoin sai nähdä ton trailerin, mutta vielä ihanempaa on kun se leffa tulee elokuvateatteriin :) Tiesikö muuten kukaan, että Johnny Depp tulee jos oikein muistan niin 2008 tänne suomeen? Aivan mahtava juttu minusta! :)

      • ofthe

        Oikeesti?! Vähä siistii! Se tulee kai hesaa?:( Ei taia olla mahiksii päästä sinne sen takii.. Nii tietääkö joku tuleeko se hesa vai johonki muualla suomee sillo 2008 jos ny tulee?:>


      • jdfan
        ofthe kirjoitti:

        Oikeesti?! Vähä siistii! Se tulee kai hesaa?:( Ei taia olla mahiksii päästä sinne sen takii.. Nii tietääkö joku tuleeko se hesa vai johonki muualla suomee sillo 2008 jos ny tulee?:>

        oii


      • piraatti_keiju_enkeli
        jdfan kirjoitti:

        oii

        Mä ainakin meen hesaan räpsimään pari kuvaa jos mahdollista ja vielä kivempaa jos sais vielä nimmarin :)


      • ofthe
        piraatti_keiju_enkeli kirjoitti:

        Mä ainakin meen hesaan räpsimään pari kuvaa jos mahdollista ja vielä kivempaa jos sais vielä nimmarin :)

        Se tulee siis oikeesti tänne suomee 2008?! Ja Hesaan vai kuinka? Munkin on aivan pakko päästä sit sinne vaikka väkisin! Eihän siitä voi jäähä pois...! :)


      • piraatti_keiju_enkeli
        ofthe kirjoitti:

        Se tulee siis oikeesti tänne suomee 2008?! Ja Hesaan vai kuinka? Munkin on aivan pakko päästä sit sinne vaikka väkisin! Eihän siitä voi jäähä pois...! :)

        Totta. Se tulee suomeen kai 2008, en ole ihan varma. Toivottavasti se tulee myös sillon, mutta minua ei kannata syyttää jos se ei tulekaan :D


      • nasu93
        piraatti_keiju_enkeli kirjoitti:

        Totta. Se tulee suomeen kai 2008, en ole ihan varma. Toivottavasti se tulee myös sillon, mutta minua ei kannata syyttää jos se ei tulekaan :D

        jos Johnny tulee Helsinkiin 2008, itse asun siellä joten se ois hyvä et se tulis Hesaan, mä menisin varmasti sinne ja ois kiva saada siltä nimmarikin!!!!


      • utelias

        et Johnny tulee vuonna 2008 suomeen?


      • ofthe
        nasu93 kirjoitti:

        jos Johnny tulee Helsinkiin 2008, itse asun siellä joten se ois hyvä et se tulis Hesaan, mä menisin varmasti sinne ja ois kiva saada siltä nimmarikin!!!!

        Vähä ihanaa et se tulee oikeesti Suomee!!! Pakko päästä kyl sillo hesaa ku ite asun jyväskylässä, mutta eiköhän se jotenkin järjesty :) OIs nii ihanaa saaha siltä vaikka nimmari tai ees nähä se livenä ja ottaa pari kuvaa !!!


    • Sanji1

      Norrington näyttäisi olevan taas brokadissaan

      • Sparrabether

        Ainakin kuvissa Norrie näyttää olevan Beckettin ja EITC: leivissä...


      • Sanji1
        Sparrabether kirjoitti:

        Ainakin kuvissa Norrie näyttää olevan Beckettin ja EITC: leivissä...

        Mistä kuvista?

        Oli miten oli, sanoinki, että *toivon* että tässä leffassa Norrington edustaisi sitä samaa kunniaa mitä ykkösleffassakin. En tosin ihmettele jos ei, kun ottaa huomioon miten kirjoittajat raiskasivat sen hahmon kakkosleffaan.


      • Sparrabether
        Sanji1 kirjoitti:

        Mistä kuvista?

        Oli miten oli, sanoinki, että *toivon* että tässä leffassa Norrington edustaisi sitä samaa kunniaa mitä ykkösleffassakin. En tosin ihmettele jos ei, kun ottaa huomioon miten kirjoittajat raiskasivat sen hahmon kakkosleffaan.

        Laitoin tuohon spekuloitaisiinko ketjuun tämän linkin.
        http://elflady.com/orlandolove/showthread.php?t=9426
        Siellä näyttäisi olevan traileria lähestulkoon kuva kuvalta. Itse olen hardcore-Piratesfani :) ja kaivelen kaikkia mahdollisia juonenkäänteitä ja kuvia esiin netistä.

        Tässä sulle Norrie pätkä vuotaneesta aikaisesta kässäristä (voi olla ,ettei niin pidä paikkaansa)

        547 EXT. ENDEAVOUR - CAPTAN'S CABIN - DAY

        Beckett turns a silver piece of eight in his hand. Beyond, the Dead Man's Chest occupies a place of honor on his desk.

        BECKETT
        The Brethren Court has been called. Where do they meet? To what purpose? They seek the Nine Pieces of Eight. What happens when they are brought together?

        Reveal the man opposite him: Mercer. He shakes his head.

        MERCER
        Superstition and hearsay. That's all it is.

        BECKETT
        Sadly -- no. There are vestiges of the Age gone by still with us. Still dangerous. Still deadly.
        ADMIRAL NORRINGTON enters. Reports to Beckett:

        NORRINGTON
        The attack is ended.


      • Sanji1
        Sparrabether kirjoitti:

        Laitoin tuohon spekuloitaisiinko ketjuun tämän linkin.
        http://elflady.com/orlandolove/showthread.php?t=9426
        Siellä näyttäisi olevan traileria lähestulkoon kuva kuvalta. Itse olen hardcore-Piratesfani :) ja kaivelen kaikkia mahdollisia juonenkäänteitä ja kuvia esiin netistä.

        Tässä sulle Norrie pätkä vuotaneesta aikaisesta kässäristä (voi olla ,ettei niin pidä paikkaansa)

        547 EXT. ENDEAVOUR - CAPTAN'S CABIN - DAY

        Beckett turns a silver piece of eight in his hand. Beyond, the Dead Man's Chest occupies a place of honor on his desk.

        BECKETT
        The Brethren Court has been called. Where do they meet? To what purpose? They seek the Nine Pieces of Eight. What happens when they are brought together?

        Reveal the man opposite him: Mercer. He shakes his head.

        MERCER
        Superstition and hearsay. That's all it is.

        BECKETT
        Sadly -- no. There are vestiges of the Age gone by still with us. Still dangerous. Still deadly.
        ADMIRAL NORRINGTON enters. Reports to Beckett:

        NORRINGTON
        The attack is ended.

        Joo, olen kyllä tuon kässärin lukenut jo aikaaaaaaa sitten, ja kirjoittajathan sanoivat, että mitään siinä olevaa ei kannata ottaa liian vakavasti, sillä kaikki voi muuttua. Plus siinä muistaakseni oli myöhemmin kohtaus jossa Norrington kuolee puolustaessaa jotain Jackin leiriläistä (en muista ketä, mahdollisesti Elizabethia?), ja vaikka tämä olisi muutettu lopulliseen versioon, se kuitenki vihjaisi, että kirjoittajilla oli kuitenkin aikeena palauttaa Norringtonille tämän kunnia, vaikka hän sitten kuolisi heti sen saatuaan...

        Olen kyllä nähnyt trailerin, ja huomasin että Norrington esiintyy siinä vain yhdessä kohdassa, kuten ensimmäisessä viestissäni sanoin, taas brokadiuniformussaan, joka vihjaisi, että hän sai kenties tittelinsä takaisin Beckettiltä. Tämähän ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita, että hän olisi mennyt pysyvästi pahojen puolelle...

        Saa nähdä nyt sitten. DMC oli tietynlainen pettymys hahmokehityksen kannalta, joten en odota suuria käsikirjoittajilta.


    • Nimetön

      on se niin namu niin namu että...nimittäin Depp alias Sparrow

    • eki&fia&rölli

      HIENOA!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1726
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1250
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1215
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1116
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1081
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1004
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      914
    Aihe