Kovin erilaisia mielipiteitä on kuultu kohteesta. Alle kouluikäisen kanssa ollaan menossa.
Isla de Margaritalla käyneet voitteko suositella kohdetta lapsiperheelle?
3
1989
Vastaukset
- Matkailija Sede
Hei, lentomatka on kyllä lapsille raskas. 14 tuntia paikallaan plus lentokenttäselvitykset
molemmissa päissä. Mielestäni ei ehkä kaikkein sopivin paikka lapsille, vaan aikuisten seikkailukohde. Varmaankin Kanarian saaret sopivampi paikka aktiviteetteineen. - siellä lapsia näkyi
Itse olimme aikuisten porukalla reissussa, mutta kyllä siellä näytti lapsiakin olevan mukana toisilla. Onhan se varmaan aika rankkaa pitkän lennon vuoksi. Ja perillä voi olla ongelmia vatsan ja kuuman ilmaston vuoksi. Eihän niitä välttämättä tule, mutta ehkä todennäköisemmin kuin jossain kanarialla. Meillä ei kyllä ollut ongelmia vatsan kanssa, kun vältettiin raakojen kasvisten ja hedelmien syöntiä. Syötiin vain kuumennettuja ruokia ja tietysti kaikkee leipää ja sellaista.
Itse en ehkä pienten lasten kanssa olisi lähdössä sinne pitkän matkan ja hygienia tason vuoksi, mutta jos ei matka hirvitä ja varautuu siihen että mahatautia voi olla niin sitten matkaan vain. - keb
1½v ja 4v lasten kanssa oltiin kaksi viikkoa, lennot meni hyvin, meno matka puuhailua ja paluu meni nukkuessa.
Margaritalla lapset tykkäsivät olostaan, ei toppavaatteita, saa uida koko ajan ja hotellin ruokakin sopi hyvin pienen makuun.
Isomman maha meni yhtenä päivänä vähän ripulille, muuten ei sairastettu. Maitohappoja ja hiilitabletteja syötiin ja lapset söi joitakin kasviksiakin raakoina, mutta majoneesit ja salaatit jätettiin väliin.
Lapset olisivat viihtyneet varmaan ihan yhtä hyvin kanariallakin tai missä vain missä on vettä, hiekkaa ja lämpöä, mutta vanhemmille tuolla oli enemmän nähtävää kanaria kun on jo monesti kierretty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178