vatsansa täyteen TF liittymällä!
www.tele.fi/suosittele
www.tele.fi/tilaa
Vihdoinkin pääsen eroon elisasta ja huonosta verkosta!
Nyt sitä
6
2136
Vastaukset
- ota soneran liittymää????
Tele Finland on Soneran omistama tytäryhtiö.
- aloitusmaksuille
ym. minimiveloituksille! Siksi ei ehtaa Soneraa kannata näin vähän puhuvan hankkia.
- myyntitouhussa
mukana?Yrität saada jonkun ottamaan tf:n että saisit suosittelijan palkkion! Eikö niillä ole varaa palkata ammattitaitoisia myyjiä sitä varten?
Vai etkö ole huomannut ettei uusia asiakkaita oteta teeäffällä ilman suosittelijaa???- kun selaa
vaikkapa jotain numeropalvelua... siellähän näkee kenellä sattuu minkäkin operaattorin liittymä olemaan. Siinähän voi sitten yllättää jonkun tuntemattoman puheajalla!
- on se että
TF onnistuu näin saamaan enemmän uusia liittymiä kuin DNA (tai mikä sen nimi nyt ikinä onkaan) ilman että "sillä on varaa" palkata myyjiä???
- tttfff
Totuus kuitenkin on, että mikään ei ole niin hyvä myyjä kuin tuttu, ystävä joka omien hyvinen kokemusten perusteella voi suositella jotakin tuotetta/palvelua sinulle. Samalla näin saadaan myös pitkäaikainen uusi asiakas. Jos olet kuullut DNA puhelinmyyjien markkinointisloganit voit ymmärtää ettei niillä voi olla pitkä tulevaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790