Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

minulla on vajaa 10vk:n

irja

belginpentu ja se on tosi hoikassa kunnossa.Oli minulle tullessaan.onko hyviä vinkkejä miten saisin sen lihomaan?on ollut minulla 2vk ja syötän säännöllisesti 5 kertaa päivässä eläinkaupan nappuloilla(nutra nuggets)ja sekaan olen välillä laittanut hiukan purkkiruokaa ja piimää jne.menettääkö se riehuessansa sitten niin paljon?ihan kunnolla kylkiluut loistaa läpi että jotain massaa on nyt saatava.ei se lihominen kyllä varmaan ihan parissa päivässä tapahu mutta minua huolettaa niin paljon onko kaikki kunnossa.tosi virkeä kaveri on kyllä eikä kipeeltä vaikuta yhtään.

9

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnollisella

      lääkkeellä, joko Axilurilla tai Drontal compilla

      • irja

        torstaina viimeksi ja just tuolla axilurilla.


    • muuta tilalle

      Purkkiruoat ovat lähes pelkkää vettä. Niistä koira ei saa ravinteita. Katsoppa vaikka tuoteselostetta: kosteus 60-80 %.
      Anna niiden tilalta vaikka raakaa rasvaista jauhelihaa ja keitettyä rasvaista kalaa (kerran viikossa kalaa)
      Aloita varovasti, pienillä määrillä.
      Itse en pidä antamaasi merkkiä kovinkaan hyvänä. Meidän koirilla ainakin tuli semmoisenaan läpi

      • irja

        koska ensi kodissa on tätä saanut niin olen varovasti totuttanut sitä pois ja lisäillyt muuta.minä taas olen todennut ton nutra ruuan hyväksi koska edellinen koira söi sitä kans pentuna mutta voinhan kokeilla muutakin.mitä suosittelette?joo lihaa pitää rueta lisäileen,en vaan kauheena oo uskaltanut kaikkee viel antaa et massu ei mee sekasin mutta kiitos hyvistä vinkeistä,niitä kokeilen=)


    • -mie-

      olet pennun ostanut

      • irja

        hain pennun.


      • -mie-
        irja kirjoitti:

        hain pennun.

        Eli siis silloin se on belggarin ja sakemannin rakkauden hedelmä?
        Minulle sen veikka poika:)
        Ikää vaaveille tulee 9viikkoa huomenna:)

        Laitappa mulle postia tulemaan [email protected]

        p.s.meillä ainakin poika kasvaa kovalla tohinalla ja on välillä pyöreä ja välillä kylkiluut näkyvät...tästä pentueesta on tullu jotain yli energisii tapauksii ku yx toinenkin sano et mahottomii liikkumaan:)
        Kyllä se siitä kun kasvaa ja vahvistuu...ja belggarithan on aikas luikkuja malit varsinkin


    • pennun

      kasvattajalle, vastuuntuntoiset kasvattajat kyllä neuvovat varmasti enemmän kuin mielellään. Ja kohtahan sillä on rokotusten aika, voit tietysti samalla kysäistä eläinlääkärin mielipidettä.

    • Minä vain

      Onko pentua madotettu kertaakaan?
      Jos ei niin hae Canex pastaa ja madota.

      Tarkistaisin ruokavaliota sen verran että joko Eagle tai Proformance(vihreä säkki)kuivamuonana ja lisäksi voi antaa raakaa lihaa.

      Pennun pitääkin olla hoikka(olematta anorektikko)ettei tule kasvuhäiriöitä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe