opiskelua tarvitaan että te typerykset opitte oikeinkirjoituksen. Kiinnittäkää huomiota siihen mitä teette. Tarkistakaa teksti ennen kuin painatte lähetä nappulaa. Nuijat !!.
Montako vuotta
9
1142
Vastaukset
- Make
jollain on taas pipo kireällä :)
vai oliks toi joku vitsi? - Abc
Mikä sä oot arvostelemaan muita!
Pyydän anteeksi (HERRA TÄYDELLISELTÄ!!!)
Etkä sä ees tiiä hyvii vitsejä. - Ihminen
No me katos kirijotettaan tahalaan väärin et teikäläisii ottas pannuun ja siks ettette ymmärtäis!
- Ihminen
Käännös roboteille:
Ihmiset kirjoittavat ihan tarkoituksella väärin näille palstoille koska haluavat kiusata kirjanoppineita robotteja ja myös siksi etteivät nämä kirjanoppineet robotit ymmärtäisi niitä juttuja joita tänne on kirjoitettu.
ps. teksti varmaankin sisälsi monta kirjoitus virhettä mutta voitte merkitä ne punakynällä näyttöön.
- agricola
Montako pilkkua kuuluu olla sivulauseen edessä? 1. Älä Äikkä opeta, jos et itse osaa!
- korjausmies
Korjausmiestä riepoo äikän yhdyssanavirhe. Pitää siis olla lähetä-nappulaa.
- Äikästä kiinni YO
Loputtomasti, joka vuosi tulee lisää.
- -mä90-
Sillä ei niinkään ole väliä, (oikeenkirjoituksella).
Ne vitsit on laitettu, että niille naurettais, eikä sitä varten, että sieltä etitään itse Äikkä pään huomaatkin virheet.Paras ois et huolehtisit omasta kirjoituksestasi, etkä muitten!ÄIKKÄ!!!Ja mekös nuijia, jos joku on niin SINÄ, Se ketä on mun kaa samaa mieltä ni vastatkaa tähän viestiin=)
[email protected] Helvetin idiootti! Älä kuule jumalauta opeta isääsi nussimaan tai mummoasi synnyttämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585554KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1963578Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182408Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91208- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT631040Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83998
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965