Montako vuotta

Äikkä

opiskelua tarvitaan että te typerykset opitte oikeinkirjoituksen. Kiinnittäkää huomiota siihen mitä teette. Tarkistakaa teksti ennen kuin painatte lähetä nappulaa. Nuijat !!.

9

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      jollain on taas pipo kireällä :)
      vai oliks toi joku vitsi?

    • Abc

      Mikä sä oot arvostelemaan muita!

      Pyydän anteeksi (HERRA TÄYDELLISELTÄ!!!)

      Etkä sä ees tiiä hyvii vitsejä.

    • Ihminen

      No me katos kirijotettaan tahalaan väärin et teikäläisii ottas pannuun ja siks ettette ymmärtäis!

      • Ihminen

        Käännös roboteille:

        Ihmiset kirjoittavat ihan tarkoituksella väärin näille palstoille koska haluavat kiusata kirjanoppineita robotteja ja myös siksi etteivät nämä kirjanoppineet robotit ymmärtäisi niitä juttuja joita tänne on kirjoitettu.

        ps. teksti varmaankin sisälsi monta kirjoitus virhettä mutta voitte merkitä ne punakynällä näyttöön.


    • agricola

      Montako pilkkua kuuluu olla sivulauseen edessä? 1. Älä Äikkä opeta, jos et itse osaa!

      • korjausmies

        Korjausmiestä riepoo äikän yhdyssanavirhe. Pitää siis olla lähetä-nappulaa.


    • Äikästä kiinni YO

      Loputtomasti, joka vuosi tulee lisää.

    • -mä90-

      Sillä ei niinkään ole väliä, (oikeenkirjoituksella).
      Ne vitsit on laitettu, että niille naurettais, eikä sitä varten, että sieltä etitään itse Äikkä pään huomaatkin virheet.Paras ois et huolehtisit omasta kirjoituksestasi, etkä muitten!ÄIKKÄ!!!Ja mekös nuijia, jos joku on niin SINÄ, Se ketä on mun kaa samaa mieltä ni vastatkaa tähän viestiin=)
      [email protected]

    • Helvetin idiootti! Älä kuule jumalauta opeta isääsi nussimaan tai mummoasi synnyttämään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe