opiskelua tarvitaan että te typerykset opitte oikeinkirjoituksen. Kiinnittäkää huomiota siihen mitä teette. Tarkistakaa teksti ennen kuin painatte lähetä nappulaa. Nuijat !!.
Montako vuotta
9
1041
Vastaukset
- Make
jollain on taas pipo kireällä :)
vai oliks toi joku vitsi? - Abc
Mikä sä oot arvostelemaan muita!
Pyydän anteeksi (HERRA TÄYDELLISELTÄ!!!)
Etkä sä ees tiiä hyvii vitsejä. - Ihminen
No me katos kirijotettaan tahalaan väärin et teikäläisii ottas pannuun ja siks ettette ymmärtäis!
- Ihminen
Käännös roboteille:
Ihmiset kirjoittavat ihan tarkoituksella väärin näille palstoille koska haluavat kiusata kirjanoppineita robotteja ja myös siksi etteivät nämä kirjanoppineet robotit ymmärtäisi niitä juttuja joita tänne on kirjoitettu.
ps. teksti varmaankin sisälsi monta kirjoitus virhettä mutta voitte merkitä ne punakynällä näyttöön.
- agricola
Montako pilkkua kuuluu olla sivulauseen edessä? 1. Älä Äikkä opeta, jos et itse osaa!
- korjausmies
Korjausmiestä riepoo äikän yhdyssanavirhe. Pitää siis olla lähetä-nappulaa.
- Äikästä kiinni YO
Loputtomasti, joka vuosi tulee lisää.
- -mä90-
Sillä ei niinkään ole väliä, (oikeenkirjoituksella).
Ne vitsit on laitettu, että niille naurettais, eikä sitä varten, että sieltä etitään itse Äikkä pään huomaatkin virheet.Paras ois et huolehtisit omasta kirjoituksestasi, etkä muitten!ÄIKKÄ!!!Ja mekös nuijia, jos joku on niin SINÄ, Se ketä on mun kaa samaa mieltä ni vastatkaa tähän viestiin=)
[email protected] Helvetin idiootti! Älä kuule jumalauta opeta isääsi nussimaan tai mummoasi synnyttämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542493- 672466
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729