Olisi tarkoitus laittaa 705 valmettiin välijäähdytin. Isompi turbo on jo tiedossa. Kenno on vain vähän hukassa. Uusi Intercooler OY:n valmistama kenno on tietysti yksi ratkaisu, mutta jos joku tietää muita valmistajia tai käytettyja kennoja, niin laittakaapa tietoa.
http://www.intercooler.fi/?p=intercooler_tractor_Valmet605&l=fi
Valmettiin välijäähdytin
6
2098
Vastaukset
- TW10
minä hain paikalliselta kuorma-autoja purkavalta yritykseltä hakemassa scanian välijäähdyttimen kennon omaan. Onhan se iso mutta edullinen.
- -Vallumies-
Käytetyt jäähdyttimet kiinnostaa niin että jos joku tietää ison välijäähdyttimen niin ottakaapa yhteytä. Mielellään hinta alle 200€.
[email protected]
0445787136 - Toni112
-Vallumies- kirjoitti:
Käytetyt jäähdyttimet kiinnostaa niin että jos joku tietää ison välijäähdyttimen niin ottakaapa yhteytä. Mielellään hinta alle 200€.
[email protected]
0445787136
sun koneessas on männät missä on 1. männänrenkaalla vahvistus? sekä ruiskupumppu missä on boosti toiminto ja vähintään -808 loppuiset suuttimet... ihan vaan ettet polta suotta hyvää pataa... ;)
- -Vallumies-
Suuttimet ainakin on, mutta männänrenkaista ja tuosta boostista en tiedä. Pumppun on boch vm. 05, eli aika uus virtys. välijäähdytinkin on jo paikallaan ja hyvin pelaa. Voimaa kun pienessä kylässä!
-Vallumies- kirjoitti:
Suuttimet ainakin on, mutta männänrenkaista ja tuosta boostista en tiedä. Pumppun on boch vm. 05, eli aika uus virtys. välijäähdytinkin on jo paikallaan ja hyvin pelaa. Voimaa kun pienessä kylässä!
ahas.. eli se on ilmeisesti bosch:in ve-pumppu? väännäthän sit herkkua lisää nii puskee vieläkin enempi, ennakkookin voisi siinä samalla tarkistella ja muuttaa... ;) tarkoitin siis pumpun ennakkoa en moottorin omaa ennakkoa. Ja jos ei moisista hommista ole mitään hajua niin ei kannata koskea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815