Olen harkinnut ostavani nokkahuilun ja harjoittelevani itse kotona soittamista. Ei taida olla ihan nokkahuilua soittavia ryhmiä olemassa? Ja 14v ei luulisi olevan liian vanha soittamaan nokkahuilua vaikka itse harjoittelisin? Tuli joskus ala-asteella koulussa soitettua ja nyt alkoi taas kiinnostaa.. :) Vielä jos joku osaa sanoa missä myydään kestäviä, kunnon nokkahuiluja niin olisin tyytyväinen :D
Nokkahuilu harrastuksena?
tiitu_
1
277
Vastaukset
- mie vaan
höh mä alotin nokkahuilun 23 vuotiaana ja vielä aion ammattiuralle :) (toisella soittimella jo olenkin, tosin) ryhmiä on, erityisesti isommissa kaupungeissa tai muutenvain musiikkielämältään aktiivisissa. nokkahuiluyhtyeitä tarkoittanet. joissakin seurakunnissa on niitä, ja monessa musiikkiopistossa. myös yksittäiset harjoittelevat nokkahuilistit ovat perustaneet keskenään yhtyeitä.
jos miettii nokkiksen aloittamista tosissaa nii suosittelen myös etsimään opettajan jolla käy sitten vaikka vain välillä jos siltä tuntuu. se auttaa nopeasti alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman532036- 591823
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!771438Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911273Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1821244Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2371199Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761065- 891056
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s211016- 82911