Miks pari kuukautta vanhan Amiloni kursori pomppii kirjoitettaessa minne sattuu?? TODELLA RAIVOSTUTTAVAA. Joskus myös osa sanasta muuttuu siniseksi ikään kuin se olisi maalattu ja seuraavaa kirjainta painetaessa se häviää. Ymmärrätte varmaan että kirjoittaminen on tosi hidasta ja rasittavaa. Help.
Näppis
7
410
Vastaukset
- ...
Ranteesi osuu touchpadiin.
- kosketushiiri
Eitzu kirjoitti:
JOKA ON MIKÄ?
onko sulla erillinen hiiri käytössä vai käytätkö tuota edellisen vastaajan mainitsemaa touchpadiä.
- Naurattaa
kosketushiiri kirjoitti:
onko sulla erillinen hiiri käytössä vai käytätkö tuota edellisen vastaajan mainitsemaa touchpadiä.
ei helvettihhhhhhhhh
- alottaja
kosketushiiri kirjoitti:
Mulla onlangaton hiiri tässä läppärissä.
- eipä
alottaja kirjoitti:
Mulla onlangaton hiiri tässä läppärissä.
osu sormet mihinkään koneen hiireen. siis missä vika? vastaa sä buaahhahhaaa kun noin naurattaa.
- ohjauspanelista
eipä kirjoitti:
osu sormet mihinkään koneen hiireen. siis missä vika? vastaa sä buaahhahhaaa kun noin naurattaa.
hiiren laitteisto-välilehti. Minulla siellä lukee että laite toimii oikein. Kokeile sitä vianmääritystä tai päivittää hiiren ajuri.
Jospa seolisi hiiren vika tuo hyppiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804