Kertokaa kokemuksia. Kumpi tanssimatto paketti kannattaa ostaa, stepmania vai In The Groove tanssimatto PC/MAC-pelipaketti?? Vai kenties jokin muu? Olen aloittelija eli en ehkä tarvitse jotain huippujuttuja. Tärkeintä on että kunto nousee ja voi pitää hauskaa tanssiessa.
mikä tanssimatto paras?
dance dance dance
3
913
Vastaukset
- dance dance dance
PC:lle olen siis tanssimattoa hankkimassa.
- Reaveri
Niinisiis In The Groovehan on täyshintainen (ja laadukas) tanssipeli kuntaas Stepmania ilmanen.. Ite ajattelin lattaa stepmania ja ostaa ~10€ tanssimaton nii halvalla pääsee.. Laatu onki sitten toinen juttu halpistanssimatoissa :P
- kavenohva
Ajattelin hankkia tanssimaton, että tietäiskö kukaan mikä olisi paras mahdollinen, kestävä ja kunnollinen ja mikä sopisi PS2:selle???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984