Nuorten mielipide homoista?

....

Eli mitä mieltä ootte homoista oon ite 15v ja oon homo, olkaa rehellisiä, ja asiallisia vastauksia pliis.

71

4223

Äänestä

    Vastaukset

    • jarggis

      rehellisesti kysyit ja rehellisesti vastaan mielipiteeni,tai siis meitä on montakin ketkä ovat samaa mieltä.kaverit ym ym.yhtenä päivänä juuri puhuttiin homoista ja tultiin siihen tulokseen ettei niillä ole oikeutta elää.suora teloitus olisi paras.ei kiduttaakaan tarvisi.jäämistö annettaisiin omaisille.tässä tämä.

    • sasaas

      mitä mieltä niistä pitäis olla? mulle ihan sama kuhan ei vaa mun kimppuun käy

      • isopahasetä

        No jo on lapsellista porukkaa, ikää 10v?


      • JAA
        isopahasetä kirjoitti:

        No jo on lapsellista porukkaa, ikää 10v?

        Homot ammutaan ensin haulikolla sitten kidutetaan ruumista.Lopuksi poltetaan roviolla.


    • ......

      Itse olen vihannut homoja aina! Minä en hyväksy homoja ja en tule koskaan hyväksymäänkään. Ajatella, että kaksi poikaa kävelevät kadulla käsikädessä ja nuolevat toisiaan. HYI HELVETTI! ja muutenkin sitä homo -sanaa on niin monta kertaa tultu kuultua, että alkaa pikkuhiljaa hermot mennä. Eihän nykyään haukkumasanana käytetäkkään muuta kuin sitä =/ En hyväksy enkä vois sille mitään. Monia muita juttuja hyväksyn, mutta homot eivät käy päinsä paitsi siinä mielessä, että naisia jää meille heteroille enemmän. Ei ihminen lisäänny perseeseen takomalla vaan naisen kanssa se onnistuu!

      • <333

        Homot ovat ihania! Minä ja kaverit ollaan aina ihan lääpällään homopoikiin, en tiedä mistä se johtuu :D Ja tiedän, että emme ole ainoat ketkä ajattelevat noin.
        Ja ihminen saa rakastaa ketä tahtoo, sukupuolesta riippumatta.
        Älä anna haukkujen masentaa !!


      • young

        En kyllä ymmärrä miks homoja pitäs vihata? :D
        Ihan samanlaisia heppuja ne on kun me kaikki,
        ja musta vähän tuntuu että ne ymmärtää naisiakin
        paremmin kun heteromiehet. >:)

        Siitä en kyllä innostus jos joku omista kavereista paljastuis lesboks ja olis katellu mua sillä silmällä.. mur. >:S


      • Predatorienum
        young kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miks homoja pitäs vihata? :D
        Ihan samanlaisia heppuja ne on kun me kaikki,
        ja musta vähän tuntuu että ne ymmärtää naisiakin
        paremmin kun heteromiehet. >:)

        Siitä en kyllä innostus jos joku omista kavereista paljastuis lesboks ja olis katellu mua sillä silmällä.. mur. >:S

        Ehkä sulla ei oo mitään homoja vastaan. Ei mullakaan oo mitään lesboja vastaan. Homoista en nyt niin kauheasti pidä, tulee jotenkin vastenmielinen olo jos homon puuhia seurailen hetken... Jos ensin mietit, miks itselläsi vois olla negatiivinen asenne lesboa kaveria kohtaan, ymmärrät kai miksi miehillä voi olla negatiivinen asenne homoja kohtaan.


      • €€€€

        Anteeksi että haukuin teitä.(olin sokerikännissä,olen yhä)Pyydän vilpittömästi anteeksi että herjasin hermojanne.Mielestäni kaikki ihmiset ovat ''yhdessä'' mielessä jotenkin tasaarvoisia.Muuten en kyllä halua nähdä kaupungissani yhtään homoseksuaalia!!!!!.Vaikka onnekseni en ole nähnyt. Kirjoitin aiemmin viestin Die! ja jonkun toisen.Jos ette anna anteeksi,Ei vaineskaan....


    • mörkkis.

      ei mitää ihmeellistä. ihmisii teki ootte. Ihan kivojakin mielestäni. toisten mielestä joskus voi ampaista yli yleensä pojan pukeutuminen jos on timanttikorvis ja koko ajan pinkkejä vaatteita. Itse asiassa se on enemmän fruittari kuin homo mutta kumminkin.

      • lonely1000

        mä hyväksyn homot.mulla on yks frendi,joka on homo.se on kivaa kävellä sen kans kaupungilla ja jutella jätkistä ja kattella niitä=D


    • tytsi-91,,

      Hauskoja tyyppejä. :D

    • heaven_of_heavy

      eihän niissä mitään vikaa ole. samanlaisia kun muutkin ihmiset. olen kuullut naurettavia väitteistä, että homous, olisi muka sairautta. O_o?? itse en pidä homoja mitenkään erilaisina.

    • souli

      Emtiä. Mulla ei ole mitään erityistä mielipidettä homoista. Tiivistetään ajatukset tähän: Homous ei tee kenestäkään parempaa, mutta ei myöskään huonompaa ihmistä.

      ... En ymmärrä tuota "HOMOT ON IHANIA IIH!!!!11"-lässytystä. Mitä tasa-arvoa se sellanen on että homoseksuaalien oletetaan heti käyttäytyvän paljon ihanammin ihmisenä kuin heteroiden tjtn...

    • daily-

      Ei se mitenkää mua ainakaa kiihota jos kaks homoa nussis tai suutelis.

      Mut ei niis mitää vikaakaan oo jos ne ei tee sitä julkisella paikalla..

    • Itseäni ei kenenkään homous haittaa, ei sillä että tietäisin kenenkään ystäväni olevan homo, mutten ainakaan uskoisi sen mihinkään vaikuttavan.
      Muuten teille muille, jotka ootte sitä mieltä että homot on okei kunhan ei yleisillä paikoilla kulje käsi kädessä ja muuta, siis miksi ehomot eivät saa ilmaista siten tunteitaan yleisesti jos kerta heterotkin saavat? Ja mua jää aina ihmetyttämään se kun osa ihmisistä ajattelee, että jos joku on homo/lesbo, että: hyi olkoon, älä vaan koske muhun!
      Eivätkö tälläiset ihmiset käsitä ettei homous tai lesbous ole sitä että ollaan sitten kiinnostuneita
      kaikista pojista tai tytöistä? Mua ottaa tollanen asenne vaan niin paljon päähän ja se saa ajatteleen sitä kuinka itsekeskeisiä ihmiset voikaan olla...

      Sori... Tiiän, tää oli jo vähän off-topic, mutta pitipähän kirjottaa.

    • jhgfdcxz

      Homo on latinaa, eikä ole sama asia kuin homoseksuaalinen.

    • ....

      Kiva kuulla eri mielipiteitä mut ärsyttää toi et luullaan et jos on homo että ois myös joku fruittari, en mä ainakaan oo mikää fruittari -.-, mut kiitti kommenteista :D

    • jokuvain1255

      Kertoo vain heikosta itsetunnosta laukoa kommentteja "homot sais tappaa" tai "homoilla ei ole oikeutta elää".

      Ja itse en ole homo.

      • 143254

        homilla ei ole oikeutta elää, koska he ovat sivilisaatiollemme vain haitaksi, sen takia olemme etsineet jokaisen homon jä nylvinyt heidät elävältä, kuten tulittanut haulikolla perseeseen, tungettu kaktus perseeseen ,sekä hirtetty kiveksistä.


      • abnormal

        Joo ei se oikeen oo noi tappouhkaukset. Homot on ihan yhtä arvokkaita ihmisiä kuin kuka tahansa mutta heidän tapojaan en pidä normaaleina ei kukaan jos ihan tosissaan asia funtsii niin jokainen tajuaa ettei se luonnollista ole. Jos joku simpanssi homostelee niin ei se tarkoita että ihmisen pitäisi. Jokainen normaali hetero inhoaa ajatustakin jostain toisen ihmisen tuhkaluukkuun kairaamisesta, inhottava ajatus. Ei todellakaan pidä uskoa kaikkea homopropagandaa eikä varsinkaan sitä että jos ei tällaisia kakkajuttuja pidä normaaleina ihan ymmärrettävistä syistä niin on joku ihmeen foobikko. Nämä homojärjestöjen edustajat ne varsinaisia suvaitsemattomia ovat kun vaativat että normaalien ihmisten pitäisi olla jotain ihmeen homomyönteisiä ja ajatella niin kuin homojärjestöt sanoo, naurettavaa hommaa. Olkoot ihan rauhassa nämä homot mutta ei tarvitse tyrkyttää tapojaan eikä varsinkaan alkaa syyttelemään niitä jotka ihan luonnostaan eivät ymmärrä asiaa.


    • lkmqweklqrkntwe

      Todellakin hyväksyn, jokaisella on oikeus rakastaa sitä ketä rakastaakin ja olla millainen haluaa.
      Mun mielestä on tosi naurettavia nää "hyi homot" ja plaaplaa jutut, koska homo on ja TULEE AINA OLEMAAN niin ehkä ois fiksua oppia hyväksymään asia. Sitäpaitsi, jos ei ole homoseksuaali niin ei tietty tarviikkaan olla eikä kukaan siihen pakota. Usein varsinkin pojilla tuntuu olevan jotain "todistettavaa" sen suhteen että he ovat heteroita.

    • on niiiiiin

      ällöttävii. Hyi, ettäs kehtaat ilmottaa tollasen virheen julkisesti. häpeä.

      • Olen

        Fruittari, eli näytän homolta, tykkään niiden tyylistä


    • ggg

      ei mua ainakaan homot haittaa, samanlaisia ihmisiähän me kaikki ollaa. ei sillä oo mitään väliä kestä tykkää.. oot vaan rohkeesti mikä oot siinä ei oo mitään pahaa.

      • Amfetamin

        Hyväksyn. Mun mielestä kaikki saa olla ja tehdä mitä haluu niin kauan kun se ei haittaa muita ihmisiä. Ja tällä en tarkoita että joku ei saa olla homo koska se vaikuttaa jonkun muun oksennusrefleksiin. Eihä homot voi itselleen mitää, eikä elämises ole oiken järkeä jos ei tee/ole mitä haluu.

        Musta on vaan vähän tyhmää kun jotkut on ihan homofoobisia. Siis et ne oikeesti pelkää homoja. Varsinkin jollain pojilla on outo käsitys että jos joku tuttu on homo, niin se yrittää heti alkaa kähmimään saman sukupuolen edustajia. Tiedoksi vain, että kaikki ei tee niin, ja vaikka tekis, niin voi vaan sanoa et ei kiinnosta. Tuskin kukaan on niitä raiskaamassa? Siis mulle on ihan sama jos joku ei hyväksy homoja, mut ei niitä tarvitse pelätä.

        Itse olen tyttö ja biseksuaali :)


    • unikulkija

      siis ihan oikeesti.. kukaan ihminen ei ole täysin hetero tai täysin homo. kaikki ovat ihan erilaisia, mutta juuri siksi niin samanlaisia. loppujen lopuksi on kyse vain rakkaudesta. olen itse bi ja vihaan ihmisiä, jotka näkevät asiat mustavalkoisina. oon itsekin 15v ja tulin just kaapista. homojenvihaajat ja massateini-ihkuttajat kaivoon!

    • mu-runen

      Ihmisiähä nekin on. ;) En kyllä yhtään tunne, mutta ei mulla ole mitään ihme homofobiaa. Kuvitelkaa, että jos johonki tyyppin tutustuessanne puhuisitte tyyliin: "Moi olen Heli-hetero (esimerkkinimi). Oletkos sinä homo vai et?" Tööt.. eihän tossa ole mitään järkeä. ;D

    • väsynyt...

      musta on aika rohkeaa todella myöntää, olevansa homo.. mulla ei oo oikeastaan mitään homoja vastaan ja hyvä että tiedät kuka olet.. onnea matkaan.. X)

    • Ellina

      musta homot on ihan normaaleja ihmisiä, eikä ne mitenkään liikaa erotu.
      mullakin on yks kaveri joka on homo eikä se ole mitenkään ihmeellistä. kaveri voi olla silti, ei niitä pitäisi mitenkään syrjiä, tai edes ylipäätänsä haukkua. mun mielestä homojen haukkuminen on todella väärin.. ole ylpeä siitä mitä olet, äläkä yhtään häpeä itseäsi.:)

    • remmaril

      Ihan samanarvosia kun muutki ihmiset...

    • heteron näkökulmasta

      no siis kyllähän melkein kaikilla heteroilla ensimmäinen mielikuva homoista ja lesboista on negatiivinen! ja sehän on täysin normaalia koska heterot eivät tiedä kovinkaan paljon homoseksuaalisuudesta ja se on heille hämmentävä sekä arka asia. Mutta tosi asia on että homot- ja biseksuaalit ovan täysin saman laisia kuin heterotkin :)) ehkä joissain tapauksissa mukavempiakin! Ihmisillä on vain niin paljon ennakkoluuloja homoja vastaan. Itse olen 15 tyttö ja bestikseni on lesbo, eikä siinä ole mitään vikaa

    • WP.

      Yksi kysymys: mitä mieltä olette heteroista?

      Aivan samalla tavalla kuin heteroitakaan ei homoja voi luokitella yhdeksi isoksi massaksi. Ainoa asia, mikä on yhteistä jokaiselle homolle, on heidän seksuaalinen suuntautumisensa. Ei ihmisestä voi sanoa yhtään mitään pelkästään sen perusteella, että kenestä tykkää. Mutta valitettavasti jotkut vain ovat niin, hmm, henkisesti kehittymättömiä, että kokevat kaiken erilaisen uhkana omaa minuuttaan vastaan. Ja tosiaankin, sellaisten ihmisten kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa, vaikka eihän se välttämättä sitä kipua estä, mikä nimittelystä, syrjimisestä jne. saattaa tulla. Ihmiset ovat vain niin kovin suvaitsemattomia, valitettavasti.

      Oma lukunsa ovat vielä tietenkin ne ihmiset, jotka aloittavat sanoilla "ei mulla mitään niitä vastaan ole-" ja jatkavat "-mutta...". Voi apua! Joo, ei mulla mitään brunetteja vastaan ole, mutta kunhan ei tuu istumaan mun viereen bussissa! ... Erona tosin homoihin on se, että ulkopuolinen ei homoa heterosta todellakaan välttämättä erota. Tai no, onhan se saakelin brunettekin saattanut värjätä hiuksensa! Prkl, ja nyt se vaanii mua jossain ja yrittää iskeä heti kun astun kotiovestani ulos. Ne brunetet kun haluavat -tietenkin- kaataa sänkyyn jok'ikisen ja nytkyttää niitten kylkeä vasten kuin ikuisessa kiimassa oleva pupu.

      ...

      Mielipiteeni voi päätellä yllä olevasta.

    • i luv my girlfriend <3

      No, suuri osa nuorista ovan niin kapeakatsantoisia, että haukkumista voit saada osaksesi, mutta sitä ei kannata ottaa itseensä, se on vain liian pienissä ympyröissä pyörineiden ihmisten mantra
      Pysy vaan vahvana ;)

    • Heterofobia3

      Ei se ainakaan luonnollista ole se homostelu. Turha niitä on vihata tai haukkua mutta jotenkin vaan iljettää katsella kahden pojan suutelevan toisiaan, se vaan on inhottavan näköistä. Se ei johdu mistään fobiasta vaan on ihmisen sisään rakennettu omatunto joka ihan luontaisesti ilmoittaa että tuo ei ole ok eikä normaalia. Siksi ei ole myöskään mitään oikeutta näillä kampanjoilla syyllistää normaaleja heteroita jotka eivät voi ihan luonnostaan pitää homoutta normaalina. Ihmisellä on oikeus pitää joistain asioista ja olla pitämättä joistain toisista asioista. Ei ole mitään demokratiaa jos syyllistetään ihmisiä jotka eivät jotain asiaa voi normaalina pitää. Se on myös vihapuhetta ja halveksintaa jos nimitetään normaalia heteroa foobiseksi!

      • Deelta

        Se ei ole mikään sisään rakennettu omatunto joka luontaisesti ilmoittaa homouden olevan jotakin mikä ei ole OK, vaan se on ihan tämän yhteiskunnan arvomaailmoista ja mahdollisesti oman itsensä tiedostamattomista epävarmuuksista syntynyt reaktio. En nyt sano ettenkö olisi samaakin mieltä joistain asioista joita mainitsit mutta ei ihmisellä tosiaan biologisesti ole mitään luontaista homovastaisuutta.


    • Miksi homoja vastaan

      Tässä kysymys homofobiasta kärsiville:

      Eikö homoilla ole oikeutta olla onnellisia?

      Mielestäni homot on ihan samalaisia ihmisiä kuin heterotkin. Minulla ei ole mitään homoja vastaan ja mielestäni heillä on ihan samanlaiset oikeudet kuin heteroillakin. Mielestäni homoilla on oikeus avioliittoon ja lapsen adoptoimiseen.

      Tulen perheestä jossa homot on big no no !! Aina kun perheeni otti homo asian esille jossakin ja haukkuvat homoja ajattelin, että onko heillä oikeus sanoa noin?

      Sitten nämä: minulla ei ole mitään homoja vastaan kunhan ei minuun koske! Jos joku homo on kiinnostunut ja tunnustaa ihastuksensa voi olla kohtelias ja sanoa että on hetero :) Siinä ei tarvitse alkaa haukkumaan tai juosta karkuun kirkuen. Se on pikkupoikien juttu.

      Minun käy sääliksi kaikkia homoja joita kiusataan koulussa homoutensa puolesta. Jos on rohkea ja tulee kaapista niin varmasti aletaan kiusaamaan, mutta silloin on parasta olla välittämättä jos se ei mene liiallisuuksiin.

      Pojat yleensä jostakin syystä haluaa todistaa, että ei ole homo. Miksi? En ymmärrä. Voisiko joku poika kertoa?

      Jokainen saa olla minkälainen haluaa ja muut saisivat hyväksyä asian niin kuin se on.

    • janica16 - 1996

      Tässä aluks kerron heti et oon tullu uskoo puol vuotta sitte. Ite hyväksyn homot ihmisenä, mutta homous ei oo raamatun mukasta joten se synti on se mitä en hyväksy, mutta eräs ystäväni on homo ja tietää hyvin kannan ottoni. Rakastan häntä ystävänä ihan mahottomasti ja en mistää hinnasta lopettas sen kaverina olemista! Haluan olla kaikkien kaveri ja tuun yleensä kaikkien kans toimee, siis jos ne vaa haluu tulla mun kans toimee. En oo telottamas homoi, tai tekemäs mitää muutakaa. Saa olla jos haluaa, mut sen sanon et se on synti. Tiiän et nyt mulle tulee tosi paljon vittuiluu tästä, mut oon vaan oma itteni! :)

      Toivottavasti sä et suutu tästä, yritin kirjoittaa kannan ottoni ja mielipiteeni pehmeästi! :)

      Oot varmasti aivan ihana ja suhun ois varmasti kiva tutustuu! :)

      • 999777

        Voisitko referoida raamatusta kohdan jossa viitataan homoseksuaalisuuden olevan synti? Huomaa myös, että raamatussa kerrotaan, että vanhemmilleen niskuroiva poika tulisi kivittää hengiltä.


    • Seppo8v

      Pekka ja Jorma sai lapsen ja lapsen nimeksi tulee Petteri. Pekka ja Jorma tekee Petteristä homon. Pian Petteri menee naimisiin Penan kanssa. _________________________________________________________________Olen sitä mieltä että homot ei saisi mennä naimisiin. Siis ei kiitos homot, sillä maailma on tarpeksi täynä paskaa.

    • oo oma ittes :)

      Mulla ei oo mitään homoja vastaan.ylensä jos kavereiden kanssa tulee puhetta homoista niin hihkutaan vaan sitä että "oiku ois kiva jos ois homo kaveri!vois keskustella pojista ja vaatteista ja vois auttaa vaatteiden valitsemisessa!"en kylläkään tiedä tekeekö homot semmosta mutta kumminkin aina aateltu että homot ois mukavia :) . Mutta mikä ongelma pojillaon todistella heterouttaan? Koulussakin kun kuule sanan homo kiin pojat alkaa buuata ja huutaa niinkuin villiintynyt apinalauma!älytöntä...

      Itse en ole varma seksuaalisuudestani ja olen 13.v :)
      (Ja kaikkia kiinnosti mun suuntaukset:D)

    • Ei minusta ainaakaan homoissa mitään vikaa ole. Ihmisiä siinä missä mekin. Minusta olisi mukavaa jos joku homo olisi ihan vaan kaverina. :33 Jotkut kun ymmmärtävät meitä naisia ja jne. jne. Eli ihan suoraan ei mitään vikaa.

    • ollaankaikkihomoi<3

      mua ärsyttää et kysytään mitä mieltä homoista ollaan koska mulle se on vähän sama kun kysyis mitä mieltä oot sinisilmäsist ihmisist tai mitä mieltä oot vaalehiuksisist ihmisist. ihmiset tekevät homoem torjunnasta liian ison asian. rakkaus kuuluu kaikille.

    • ollaankaikkihomoi

      mua ärsyttää et kysytään mitä mieltä homoista ollaan koska mulle se on vähän sama kun kysyis mitä mieltä oot sinisilmäsist ihmisist tai mitä mieltä oot vaalehiuksisist ihmisist. ihmiset tekevät homoem torjunnasta liian ison asian. rakkaus kuuluu kaikille.

    • Homoillaonoikeus

      Tieteellisesti ollaan todistettu, että heteromiehet pitäisivät kahta miestä yhdessä ällöttävänä, kun taas heteronaiset söpöinä. Kun taas heteronaisten mielestä lesbot ovat ällöttäviä ja heteromiesten mielestä seksikkäitä.
      No itse en ole yhtään tätä mieltä. En siis ole homo, mutta en pidä homoja yhtään inhottavampina kuin heterot. Oma kaverini kerran myönsi olevansa homo ja sanoi pitävänsä minusta enemmän kuin kaverina. Jouduin torjumaan hänet, mutta ystävyytemme ei ole kaikonnut mihinkään. Kommentteja lukiessani aloin miettimään mitä nämä homojenvihaajat tekisivät samassa tilanteessa. Teurastaisitteko ystävänne siitä hyvästä? Kovin moni homo ei uskalla myöntää tilaansa julkisesti, jonka takia minusta on hienoa, että he uskaltavat antaa itsensä kuulua ja voivat näyttää sen julkisesti. Kunnioitan omaa kaveriani hänen suorapuheisuudestaan ja toivon todella, etteivät jotku haukkujat saa heitä masentumaan.

    • xXnettikiusaaja69xX

      En ole homoja vastaan mutta olen silti hetero.
      Miksi minä en ole homaja vastaa? Koska en ole nähny edes sellaista ja mitä pahaa on homoissa tai lesboissa ei mitään annetaan niitten vaan olla rauhassa omissa oloissaan mutta ihan hyvä sekin on että homoilla ja heteroilla on omat baarit.

    • Ritti

      Olen itsekkin homo/lesbo, eli siis minulla ei ole mitään heitä vastaaan. Ymmärrän myös ihmisiä jotka eivät pidä meistä. Ajatus saman sukupuolen kanssa olemisesta on varmaan outoa, ei vaan meille. Minusta meillä on oikeus olla onnellisia, rakkaus on rakkautta sukupuolesta piittaamatta. Ei me yhtään sen erilaisempia olla kuin muutkaan. :)
      Mutta yhdessä asiassa olen samaa mieltä; kirkkoon ei kuuluta~

    • JuhoZee

      Voi jeesus sentään... Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin "homofobia". Tämä kyseinen fobia on vain joko pikkukonnejen tai henkisesti helvetin hitaasti kasvavien lasten esittämistä. Olen siis itse 14 v heteropoika (kerron itseni heteroksi, jotta ihmiset eivät ajattele "no tottakai sä puolustat niitä ku varmaan itekki oot homo.") siis mikä vittu ihmisiä vaivaa...

    • Tyttöppohjanmaa

      Todella vanha ketju, mutta vastaan silti.
      Mielestäni jokainen saa olla sellainen kuin on ja tykätä kenestä haluaa. Homot ovat ehkä söpöintä mitä tiedän.

    • homomomo

      Homot hyökkäilee toisten miesten kimppuun ja kourivat niiden munat ihan paskaks. Homojen tarkoitus on täällä maailmalla vain haihatella ja kuolata toisten miesten perään. Salkkarit antaakin aika hyvän esimerkin siitä millaisia homot ovat ja miten tolloja ja yksinkertaisia he ovat. Homosta tulee mieleen vain se et se kattelee toisia miehiä ja haluu niitä.

    • Homoilu on synti joten älä ole homo


      Aamen

      • voivituntyhmä

        No amme ja amme


    • suvaitsevainen_

      Ei homoissa oo mitään pahaa ihmisiä ne on siinä missä muutki

    • ihmisiäkaikki

      En näe homoissa mitään pahaa :) eikä homous ole mielestäni sairaus vaikka jotkut niin väittävät. ihmiset ovat erilaisia jaa hyvä niin :)

    • Enmämuista

      Homot on ihan samalla tavalla ihmisiä ku kaikki muutki ei homoudessa oo mitää värää

    • eitervettä

      Vanha keskustelu, mut ei homous ihan tervetä oo, mut ei kai siinä sitte mitään...

    • poika1223

      En ole homo mutta onhan ne nyt söpöi. Ja Suomi24 on 2017 jälkeenjäänein palsta. Kyllä kaikkialla muualla homot hyväksytään, mutta täällä on retardeja ihmisiä.

      1. Homoillakin on vaatimukset, eli ei ne ainakaan ahdasmielisistä paskoista tykkää.
      2. Homous on ihan normaalia. (Nyt on 2017 luku, voi vittu.)

    • rehellisesti en silleen välitä. Mutta siis kaikki samanarvoisia. Oon itekki enemmän tai vähemmän. mutta siis kyllä mä siitä välitän millasta kohtelua ne saa. Kaikille pitää olla tasavertaista kohtelua.

    • assafsa

      homoja on homoja

    • Riisipiirakka

      Mun mielestä homot on joskus jopa parempia ihmisiä kuin heterogeeninen. Rehellisellä, ystävällisiä jne.

      • Riisipiirakka

        Autocorrect... Heterot*


    • Samanlaisia ihmisiä kuin muutkin, jokaisella on oma luonne ja mielipide asioista.

    • Valtsu01

      Mä oon myös homo mun naapurit haukkuu mua ja huutaa että mun pitää tappaa itseni kun oon homo mitä mun pitäis tehdä en jaksa kuunnella ja mun poika ystävä jätti mut kun se ei jaksa kuunnella niitä nyt haluaisin uuden kun oon niin yksin

    • Poika15vvvv

      Ihmisiä siinä missä muutkin.

    • Anonyymi

      Kaverini sen kertoi. Kun tulin kaapista, sain hänen mielessään uuden tittelin. Aikaisemmin, kun istuimme juttelemassa, hän ajatteli: "Siinä minua katsoo kaverini." Nyt hän ajattelee: "Siinä minua katsoo homokaverini." Ja se ei ole hyvä. Huomasin myös, että ajattelen itse samoin. Jos tiedän, että joku julkkis on homo, niin se on asia, joka tulee ensin mieleen kyseisestä henkilöstä, jopa ennen ammattia. Olen katunut, että tulin kaapista.

    • Anonyymi

      Maailmassa on niin vähän rakkautta ettei sitä, tai sen osoittamista, pitäisi rajoitella. Rakkaus on rakkautta ja seksuaalisuus on seksuaalisuutta. Ottakaa rennommin. Kaikille on tilaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi,kaikille on tilaa ja me homot kyllä mahdutaan tähän yhteiskuntaan!


    • Anonyymi

      Ihan homoja kaikki.

    • Anonyymi

      Tässä rehellinen vastaus jota pyysit:

      Homot ovat normaaleja ihmisiä, kuten heterot, biseksuaalit ja aivan kaikki muutkin.
      Kaikki saavat rakastaa ketä haluavat, eikä tarvitse, eikä kannatakaan välittää homofoobisista henkilöistä.

      Miksi homoja, tai muita pitäisi ylipäätään vihata?
      Mitä väärää he ovat tehneet sen eteen että heitä pitäisi vihata? Vastaus: "Koska samaa sukupuolta olevien ei ole tarkoitus seurustella, yök onneksi minun sukuni ei ole täynnä sateenkaarelaisia". NO EI. OIKEA VASTAUS:
      HE EIVÄT OLE TEHNEET MITÄÄN VÄÄRÄÄ.
      KELLÄÄN EI OLE OIKEUTTA PUUTTUA TOISEN SEKSUAALISUUTEEN MISSÄÄN MÄÄRIN.

      Okei, tiedän että vanha kesu mutta jos joku homo tai homofoobikko tätä lukee niin tuossa ylhäällä on fakta tietoa ihan kaikille.

      Joten älkää homot välittäkö näistä idiooteista.
      Suoraan sanoen;idiooteista.rasisteista.kusipäistä joita tähän maailmaan ikävä kyllä mahtuu.
      Älkää antako kenenkään lannistaa tai vaikuttaa teidän asioihinne, te ette tee mitään väärää.

      Tämän teille on sanellut 23-vuotias nainen.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe