Pycnogenol

Zada

Onko kokemuksia, miten pycnogenolin käyttö vaikuttaa ihon kuntoon? Itse olen nyt jonkin aikaa käyttänyt ja välillä näyttäisi, että iho olisi paremmassa kunnossa (ongelmana aikuisiän finnit, ihon herkkyys ja karheus). Kuvittelenko vain, että apuna olisi ollut juuri pycnogenol?

17

26694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis bodari poika!!!

      vaikuttaa hyvin osta vielä imedeeniä ja monivitamiinia ja omegaa 3

    • FinnEija

      Pygnogenol on ranskalaisen rannikkomännyn kuoriuuteesta valmistettu tuote.
      Mikset kokeilisi tuoretta Aloe Veraa niin juomana kuin voiteinakin ? Aloe Verasta elimistösi saisi tarvitessaan lähes kaiken tarvitsemansa ja lisäksi se puhdistaa elimistösi kuona-aineista.
      En tiedä syytä, miksi olet hankkinut tuota Pygnogenolia, mutta jos Aloe Vera kiinnostaa, ota yhteyttä minuun ja lupaan kertoa sinulle omista ja läheisimpieni kokemuksista.

      • Käyttäjä

        Hei olen käyttänyt sitä Rannikkomäntyuutetta.
        Olen kokenut sen erittäin hyvänä ja kiinteyttävänä
        aineena. Iho tulee kiinteäkksi ja nuorekkaaksi..
        Siis HYVÄ::


      • ryppyvoide
        Käyttäjä kirjoitti:

        Hei olen käyttänyt sitä Rannikkomäntyuutetta.
        Olen kokenut sen erittäin hyvänä ja kiinteyttävänä
        aineena. Iho tulee kiinteäkksi ja nuorekkaaksi..
        Siis HYVÄ::

        on muuten aivan pelkkää stabiloitua aloe vera geeliä ! Imeytyy todella hyvin ja toimii. Hintakin on tuolla todellisella luonnontuotteella huomattavasti kohtuullisempi kuin millään pillereillä tai rasvoilla.
        Sitäpaitsi, Foreverin tuotteella on 90 päivän täysi palautusoikeus - saatkos muualta vastaavan takuun tuotteen toimivuudesta ???
        Siis edelleen, jos kiinnostaa, ota yhteyttä :-)


      • klaunis bodari poika
        ryppyvoide kirjoitti:

        on muuten aivan pelkkää stabiloitua aloe vera geeliä ! Imeytyy todella hyvin ja toimii. Hintakin on tuolla todellisella luonnontuotteella huomattavasti kohtuullisempi kuin millään pillereillä tai rasvoilla.
        Sitäpaitsi, Foreverin tuotteella on 90 päivän täysi palautusoikeus - saatkos muualta vastaavan takuun tuotteen toimivuudesta ???
        Siis edelleen, jos kiinnostaa, ota yhteyttä :-)

        joo mua kiinostaisi sen juoman vitamiini pitoisuudet kuinka paljon 10 ml on enpä ole saanut vastauksia nyt enkä koskaan odotan josko sinä vastaisit


      • ryppyvoide
        klaunis bodari poika kirjoitti:

        joo mua kiinostaisi sen juoman vitamiini pitoisuudet kuinka paljon 10 ml on enpä ole saanut vastauksia nyt enkä koskaan odotan josko sinä vastaisit

        Tuo Aloe Vera -juoma sisältää siis kaikki muut vitamiinit, paitsi K ja D. En aijo tässä luetella kaikkia niitä ja niiden pitoisuuksia. Terveellisyyden kannalta oleellisinta on kuitenkin se, että vitamiinit ja muut ravintoaineet (mm. aminohapot)ovat kokteilina, jolloin elimistö voi ottaa kulloinkin tarvitsemansa aineet ja näin elimistön oma sille tyypillinen tasapaino tasaantuu. Siis se, paljonko mitäkin Aloe Vera -juoma sisältää ei ole tärkeää, vaan se mitä elimistösi kulloin tarvitseen ja käyttää siitä.

        Moni on uskaltautunut kokeilemaan eikä suostu enää luopumaan päivittäisistä annoksistaan, joten asian täytyy siis toimia käytännössäkin :-)

        Jos olet pks-alueelta, laita minulle oma mailisi, niin esittelen sinulle tuotteet perusteellisesti. Ja tuo 90 päivän tyytyväisyystakuu kannattaa myös muistaa.


      • Syö vihanneksia
        ryppyvoide kirjoitti:

        Tuo Aloe Vera -juoma sisältää siis kaikki muut vitamiinit, paitsi K ja D. En aijo tässä luetella kaikkia niitä ja niiden pitoisuuksia. Terveellisyyden kannalta oleellisinta on kuitenkin se, että vitamiinit ja muut ravintoaineet (mm. aminohapot)ovat kokteilina, jolloin elimistö voi ottaa kulloinkin tarvitsemansa aineet ja näin elimistön oma sille tyypillinen tasapaino tasaantuu. Siis se, paljonko mitäkin Aloe Vera -juoma sisältää ei ole tärkeää, vaan se mitä elimistösi kulloin tarvitseen ja käyttää siitä.

        Moni on uskaltautunut kokeilemaan eikä suostu enää luopumaan päivittäisistä annoksistaan, joten asian täytyy siis toimia käytännössäkin :-)

        Jos olet pks-alueelta, laita minulle oma mailisi, niin esittelen sinulle tuotteet perusteellisesti. Ja tuo 90 päivän tyytyväisyystakuu kannattaa myös muistaa.

        Ei tämä ole mikään markkinointipaikka.
        Ja kyllä nuo pyramidi-verkostomarkkinointi-porukat tunnetaan.
        Kannattaa ostaa mieluummin luontaistuotekaupasta, sieltä saa halvemmalla.


      • FinnEija
        klaunis bodari poika kirjoitti:

        joo mua kiinostaisi sen juoman vitamiini pitoisuudet kuinka paljon 10 ml on enpä ole saanut vastauksia nyt enkä koskaan odotan josko sinä vastaisit

        Se on kuule vain niin, ettei luonnon omia tuotteita ja niiden koostumusta voi aivan tarkasti mitata - ei tomaatin, ei omenan eikä siis myöskään Aloe veran. Pitoisuudet ovat riippuvaisia sääolosuhteista, vedensaannista, lämmöstä, jne. Se miten eri tuotteet poikkeavat toisistaan on siinä, miten paljon niitä on teollisesti käsitelty ja jalostettu. Eri kasvien erot keskenään ovat taas siinä, miten monipuolinen tai yksipuolinen koostumus on. Kaikille lienee jo tässä vaiheessa kehitystä jo selvää se, että kuumennettaessa monet ravintoaineet tuhoutuvat, mm. vitamiinit.

        Tuolla seuraavassa kirjoituksessa mollataan myös verkostomarkkinointia. Nekään eivät vain ole kaikki samanlaisia - eivät toimintatavoiltaan eivätkä edellytyksiltään.Jos mieluummin seisot marketin tai luontaistuoteliikkeen pitkän ja laajavalikoimaisen hyllyn edessä itse ottamassa selvää kaikkien tuotteiden sisällyksistä ja sitten selvität eri aineosien merkityksen käytännössä - ja tämän lisäksi maksat keskusliikkeille niiden roiman osuuden tuotteiden hinnoista, niin se on sinun valintasi. Itse otan mieluummin asiaan perehtyneen myyjän palvelun vastaan ja saan tietää eri aineosien merkityksistä elimistölleni - ja maksan hänelle palkkiota hänen minulle tekemästään työstä ja mikä parasta, paljon vähemmän kuin mitä kasvoton keskusliike saa omasta kasvottomasta myynnistään. Jokainen on oikeutettu tekemään omat valintansa, mutta kenelläkään ei ole oikeutta mollata yleispätevästi mitään markkinointitapaa - etenkään, jos ei itsellä ole kokemusta kuin yhdestä organisaatiosta ja sekin huonosti toimivasta sellaisesta. Itse tutustuin aikoinaan Amwayhin ja Goldeproducts´iin ja koin ne riskialteiksi omalla kohdallani. Sen sijaan tämän vuoden suoramarkkinointiyritys toimii reilusti pakottamatta mihinkään (ei edes minimi-aktiivisuuteen), mutta palkitsee jokaisen aivan jokaisen omien panosten mukaisesti. Juttu toimii niin, että sitä saa, mitä ansaitsee. Toisaalta kaikki toimintamuodot missään asiassa eivät sovi kaikille.


      • egyptiin
        Syö vihanneksia kirjoitti:

        Ei tämä ole mikään markkinointipaikka.
        Ja kyllä nuo pyramidi-verkostomarkkinointi-porukat tunnetaan.
        Kannattaa ostaa mieluummin luontaistuotekaupasta, sieltä saa halvemmalla.

        Mikä ihmeen pyramiidi? Egyptissä on pyramiidit, mene sinne katsomaan. Luontaistuotekaupassa ei ole sen laatuista aloe veramehua.


      • Anonyymi
        ryppyvoide kirjoitti:

        Tuo Aloe Vera -juoma sisältää siis kaikki muut vitamiinit, paitsi K ja D. En aijo tässä luetella kaikkia niitä ja niiden pitoisuuksia. Terveellisyyden kannalta oleellisinta on kuitenkin se, että vitamiinit ja muut ravintoaineet (mm. aminohapot)ovat kokteilina, jolloin elimistö voi ottaa kulloinkin tarvitsemansa aineet ja näin elimistön oma sille tyypillinen tasapaino tasaantuu. Siis se, paljonko mitäkin Aloe Vera -juoma sisältää ei ole tärkeää, vaan se mitä elimistösi kulloin tarvitseen ja käyttää siitä.

        Moni on uskaltautunut kokeilemaan eikä suostu enää luopumaan päivittäisistä annoksistaan, joten asian täytyy siis toimia käytännössäkin :-)

        Jos olet pks-alueelta, laita minulle oma mailisi, niin esittelen sinulle tuotteet perusteellisesti. Ja tuo 90 päivän tyytyväisyystakuu kannattaa myös muistaa.

        Join aikoinaan monta pullollista aloe veraa,ei mitään vaikutusta,paitsi kukkaroon.


      • Anonyymi

        Aloe Vera voi syötynä alkaa rasittamaan maksaa liikkaa.
        Tässä on lähteeni, josta voit lukea asiasta lisää => https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK548634/

        Sensijaan Pycnogenol on tietääkseni täysin turvallinen niin ulkoisesti kuin sisäisesti käytettynä.


    • as

      käytän joka vuosi maaliskuusta elokuuhun, olen päässyt siitepöly allergiasta eroon pycnogenolin ansiosta :) ihokin näyttää voivan hyvin!

      • Anonyymi

        Samoin😀


    • anon.

      Pycnogenolin ilmoitetaankin parantavan ihon kuntoa. Ja kyllä se mulla näkyykin. Samoin sillä on hävinnyt vaihdevuosioireet ja yhdessä arginiinin kanssa pysyy verenpaine alhaalla tehokkaammin kuin verenpainelääkkeellä.
      Todella ärsyttäviä nuo kauppiaat tällä palstalla. Tekevät ehkä enemmän hallaa asialleen.

    • huhunen46

      hei, käytätkö tapletteja vai geeliä ? Olin juuri utkimassa netissä tietoja pycnogenolista ja huomasi, että sitä sai geelinäkin. Siinä tiedostossa ainakin kerrottiin geelin parantavan ihoa, ehkä se ei olekaan vain sinun kuvitteluasi

      • Anonyymi

        Suosittelen geeliä jos on iho ongelmia mutta tabletit ovat muuhun parempia. Voit käyttää myös molempia yhtä aikaa.


    • Anonyymi

      Voiko Pycnogenolia käyttää jos on SSRI lääkitys ja Peratsin käytössä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe