Minkälaiset pääsykokeet on kemiin sairaanhoitajaksi? onko ennakkomateriaalia johon pitää tutustua? missä voi harjoitella lääkelaskuja?
lääkelaskut
2
731
Vastaukset
- koskaan. . .
aiemmin laskenut minkäänlaisia lääkelaskuja? Itse olen lähihoitaja ja me laskimme lääkelaskuja omasta matikankirjasta, joka oli ihan lääkelaskuihin suunniteltu (tai sisälsi ne ainakin). Joten jos haluat ainakin nämä alkeelliset lääkelaskut opetella, niin ehkä siitäkin kirjasta voisi olla hyötyä. Kirjan nimi oli joku "Lääkelaskut". Löytyy luultavasti kirjastosta. EHkä sairaanhoitajille oma samantyylinen kirja, jos ei netistä löydy tehtäviä. Lähihoitajien kirjassa moniin tehtäviin löytyi myös vastaukset. Tai ainakin ns. kertaustehtäviin.
- ...
Opiskelen sairaanhoitajaksi ja meillä on kirja lääkehoito hoitotyössä. Siitä voi opiskella. Mutta ainakaan pääsykokeissa ei ollut mitään varsinaisia lääkelaskuja ja ne käydään koulussa aika hyvin läpi. Ihan peruslaskuja ne on, joten varmasti tulet pärjäämään jos sinulla ei ole mitään ihmeempiä ongelmia matikassa ollut esim. yläasteella.
Ennemmin laskut ovat mielestäni ala-astetasoa. Vaikeinta on se ettei saa käyttää laskinta.. Mutta meillä ainakin oli erillinen matikan opetus lääkelaskujen rinnalla, jossa opeteltiin jakokulmassa laskemista, allekkain kertomista jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883