Hotelliyöt.....kauppakujilla halpoja. En enää laivalla, olen kyllästynyt kippoihin !!!
MINÄ LENNÄN !
9
627
Vastaukset
- haluan..
risteilylle, laivalle. Työmatkat teen lentäen.
Nehän ovat kaksi eri asiaa. - rautalankaa
Älä ihmeessä, oletpas fiksu! Joo, mäkin lennän aina kun en halua risteilylle, mut jos haluu risteilylle, on turha lentää, ei ihan pääse samaan tunnelmaan. Siis tajuuthan sä ettei risteilyjä ole tarkoitettu siirtymiseen paikasta A paikkaan B, siihen tarkoitukseen ovat autot, lentokoneet, junat jne. Mutta jos tykkää risteilytunnelmasta (onko sitä nykyään, se on toinen asia), ni silloin on mentävä RISTEILYLLE!
- höh höh
> MINÄ LENNÄN !
Entä sitten?
Mitä sinun lentämisesi kuuluu tänne risteilypalstalle. Mene kertomaan siitä lentämistä käsitteleville palstoilla. - Tepi.
Minakin lensin muutama viikko sitten, jotta pääsin risteilylle viikoksi :)
Joo, olen myös kyllästynyt kippoihin, esim. Blue1:n saabeihin, kauheita kippoja tosiaan, ennemmin laivalla ruotsiin kuin moisella kiululla. - minä minä minä
....lennän, matkustan laivalla, bussilla ja junalla, ajan autolla ja pyörällä, kävelen, hiihdän, rullaluistelen,....
ja jopa se kaikkia kiinnostaa! pitää kertoa oikein netissä. - Väärä-foorumi
Väärä foorumi
- Lentominen-ei-mukavaa
Silloin jäät paitsi rentouttavasta risteilynautinnosta ja vajoat lentostressiin
- Anonyymi
Laiva tietenkin. Siellä saa juoda enemmän kaljaa.
- Anonyymi
Kyllä meriromantiikka on hienoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070