Mulla ei ole yhtään keskittymiskykyä ihmisenä, olen koko ajan liikkeellä ja mihinkään en oikein saa keskitettyä ajatuksiani. Ehkä vain kauniisiin naisiin kylläkin;) Kuitenkin lueskelin että jonglööraus kehittää keskittymiskykyä ja muutenkin se on hauskan näköistä puuhaa. Miten kannattaisi tämäkin harrastus aloittaa eli rupeanko heti treenaan vaikka kahdella tennispallolla?
http://www.kookas.fi/articles/read/6070
Jonglööraus
Ville-86
2
1729
Vastaukset
- TUMMI
aloita ehkä mielummin kolmella pallolla. kaks on vähän hankala. ellet halua treenata vain toista kättä. tarkoitan yksi käsi kerralla.
tennispallot käy hyvin. helpompi olisi kuitnekin beanbag eli säkki. koska se lässähtää käteen eikä karkaa niin helposti ku tennispallo - turha ponppu
tennispallo on vähän liian kevyt ja pomppii turhanpäiten.. jos nurtsilla harjottelee niin sitten ei toki ole pompuilla väliä.
kahdella pallolla voi tietty treenata yhtä kättä, mutta kannattaa jo aika alkuvaiheessa myös ihan kolmella treenailla perus meiningit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856