pitääkö getjar:ssa rekistöröityä/antaa puhelin numero kun lataa pelin
Vastaukset 5
- gfdf
mistä niitä peljä sieltä saa
- olli8977
joo sun pitää rekistöröityy getjariin ..sieltä voi ladata ilmaseks kaikke kivaa.. ole itsekkin lataillut tuolta aika paljon..valitset vaan puhelimen mallis sinne nii sovellukset on yhteen sopivia kännyys..
sit jollain kaapelilla vaa kännyyn siirrät..
EI MAKSA MITÄÄN!!ei tartte rekistöröityä getjariin,
ainakaa ite oo rekistöröityny, ja voi ldata ilman rekistöröitymistä.
=)- vodafone harkinnassa
speedyrpm kirjoitti:
ei tartte rekistöröityä getjariin,
ainakaa ite oo rekistöröityny, ja voi ldata ilman rekistöröitymistä.
=)koitin getjarista imuroida ensin koneelle javapeliä testiksi ja Vodafone pc assistantilla asentaa pikkuveljen Vodafone 715 puhelimeen sen, mutta tulee tuo vahvistaminen epäonnistui ilmoitus..eikö tuohon tosiaankaan voi javapelejä asentaa muutenkuin tilaamalla kiskurihintaan virallisista kaupoista?
- .jmwqtga
No ei mun ainakaan tartte edes ladata koneelta kännykkään jonku kaapelin kautta, mul voi sen ladata suoraan kännykälle kun menee kännykällä getjarin sivuil.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741310- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28627- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84508
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474