Mummelille kyytiä

Pekka

Äitini kummitäti Iida oli 87-vuotias dementoitunut ja kuivettunut mummo. Koska hän ei pärjänyt yksin äitini muutti hoitamaan häntä. Vuoden jälkeen äitini oli niin uupunut että sai passituksen lomalle, jolloin ainoaksi vaihtoehdoksi jäin minä. Ajattelin että kyllähän sitä pari viikkoa kestää vaikka seipäännokassa, joten muutin tilapäisesti mummelin luokse asumaan. Iida oli ihan pirtsakka mummo, mutta kuvitteli taas olevansa simpsakka teinityttö.

Iida tuli aamiaiselle flanelisessa yöpaidassaan keikistellen. Hän oli punannut huulensa ja pistänyt luomiväriä. Hän kuvitteli että olen sulho joka oli jäänyt yöksi. Katoin aamiaista pöytään kun Iida tarrasi takaapäin palleihini. Aamu oli niin lämmin että olin pukeutunut boksereihin ja t-paitaan. Kiemurtelin nolona irti mummelin otteesta ja käskin istumaan pöytään. Iidan yöpaita oli niin venynyt että rupsahtaneet tissit pilkottivat kaula-aukosta hänen kumarrellessaan leipää. Yritin olla katsomatta, mutta Iida kyllä huomasi ja virnisteli kiusoitellen.

Aamiaisen jälkeen tiskasin astioita kun Iida tuli taakseni ja pujotti kätensä boksereihini. Käskin häntä lopettamaan, mutta hän tarrasi kiinni kaluuni. Mummolla oli selvästi taito tallella. Pienellä ryppysellä kädellään hän veteli kovenevaa kaluani. Käännyin ympäri kieltääkseni häntä uudelleen. Iida hymyili flirttaillen, tarttui käsiini ja ohjasi ne rinnoilleen. Rinnat tuntuivat tyhjiltä nahkapussukoilta flanelin läpi. Yllätyin kun huomasin nännien kovettuneen. Kullini seisoi boksereissani kivikovana. Iida painautui minua vasten ja hieroi alavatsaansa kulliani vasten. Hän tarttui kasvoihini ja suuteli minua suulle. Mummelin kieli upposi suuhuni ja kädet kourivat pakaroitani.

Iida astui askeleen taaksepäin ja pudotti yöpaitansa lattialle. Siinä hän seisoi pienenä ja ryppyisenä. Tissit roikkuvat tyhjinä ja vatsanahkat valuivat muhkuraisina. Pillu oli ohentuneen harmaan karvan peittämä. Iida puristeli roikkuvia tissejään ja kouri pilluaan. Hän kääntyi ympäri ja esitteli roikkuvaa persettään. Aloin käydä todella kiimaiseksi. Riisuin paitani ja bokserit. Iida tarttui saman tien seisovaan kyrpääni ja kuljetti minut makuukammarinsa puolelle.

Iida istahti sängyn reunalle ja alkoi nuolemaan kulliani. Tuntui taivaalliselta kun hän imaisi kyrpäni hampaattomaan suuhunsa. En olisi ikinä uskonut miten taitava tämä mummeli oli suihinotossa. Nussin hampaatonta suuta ja Iida hieroi pallejani. Tunsin miten laukeaminen lähestyy. Iida nieli kyrpäni kurkkuunsa ja minua vietiin. Kullini suihki spermoja hänen suuhunsa ja sai hänet yskimään. Kulli luiskahti ulos ja spermaa lensi kaaressa ryppysille poskille.

Iida asettui selälleen sängylle ja levitti ryppyiset reitensä. Huulipuna oli levinnyt ja sperma valui hänen poskiaan. Iida hieroi pilluaan ja huokaili. Hän pyysi minua nussimaan kiimaista pilluaan. Kokeilin hänen pilluaan sormellani. Se oli kuiva mutta klitoris oli kovettunut. Painoin pääni reisien väliin ja aloin nuolemaan. Pillu tuoksui todella voimakkaasti ja maistui kitkerälle. Kuljetin kieltä vaossa ja imin klitorista. Mummeli kiskoi hiuksistani ja hieroi vittuaan naamaani vasten. Hän halusi kyrpäni vanhaan vittuunsa.

Kaapaisin käsivoidepurkista liukastetta ja levitin sitä pillulle. Työnsin rasvaiset sormeni niin syvälle kuin pystyin. Iida uikutti kiimaisena. Nousin hänen päälleen ja ohjasin kullini rasvaiselle pillulle. Aloin painamaan sitä sisään. Iida huusi himosta. Kyrpäni upposi vaivatta pohjaan. Vanhan mummelin tavara tuntui aika löysältä. Puristelin roikkuvia tissejä ja nussin nopeammin. Mummeli vikisi ja voihki. Rasvainen vittu oli liian löysä. Pyöräytin Iidan mahalleen ja levitin löysiä muhkuraisia pakaroita. Mummeli ei taatusti ymmärtänyt mitä oli tapahtumassa. Painoin rasvaisen kyrpäni persereiälle ja aloin tunkemaan sitä sisään. Se upposi upean tiukkaan perseeseen. Mummeli rimpuili ja huusi jotain synnistä, mutta en enää hillinnyt itseäni. Painoin kyrpääni pohjaan asti. Nussin nopeammin. Iida kutsui apuun paholaista ja kutsui minua huoran penikaksi. Hän runkkasi vittuaan kiihtyvällä tahdilla ja voihki äänekkäästi. Mummeli tärisi kiimasta kun nussin rajusti hänen ryppyreikäänsä. Kuola valui tyynylle hampaattomasta suusta. Survaisin kyrvän viimeisen kerran pohjaan asti ja ruiskutin spermani sisään. Mummeli huusi orgasmin kourissa.

10

9263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kinky!!

Äsken väsytti mutta toi tarina kyllä pitää hereillä loppupäivän!!:)

• henna

oksettavaa....

• Papparainen

Tuleepi Hennastakin vielä kuiva mummeli,tarvii jopa käsivoidetta.Toista minulla,lerppa mikä lerppa,jädetikku kalun varteen vaan teipillä kiinni!
        Ei kannata kaikkea uskoa!

• Noh...

Onko tämä tarina totta?Se on aika raju...Siis mummeliini.Ja sit viel se koko rasva juttu...minkäs ikäin olet?

• Nea

Minkä ikänen olit?? mitä sun vanhemmat sano?? mitä tapahtu ton jälkeen??

• mummeli 87 vee

eihän se ihan noin mennyt! oli tosi kova homma saada sun prinssinakki joltiseenkin kuntoon, vieläkin on käsi lastassa!

• mä vaan

jotain ryppystä mummoo alat panee oliko kentis sun unelmas tai jotain heh heh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sarita

No onks kivaa nussia omaa mummoo? hyi saasta, miten sä voit? ees kirjottaa tollasta...mua ällöttää...hyi pers reikä...ällötys!!! yääkk.......

• What? Me??
        Sarita kirjoitti:

No onks kivaa nussia omaa mummoo? hyi saasta, miten sä voit? ees kirjottaa tollasta...mua ällöttää...hyi pers reikä...ällötys!!! yääkk.......

Kuvitteletteko te tosiaan että kaikki novellit mitä täällä kirjotellaan on sellasia jotka on oikeesti tapahtunut?? :D

• Anonyymi

Kiihotttaa kun 55 65 vuotiaan mummon kanssa saisi rakastella kyllä se sipoolaiselle kehitysvammaiselle onnikoti aarteen asukkaalle olisi kova juttu päästä seksikkään nahkaan pukeituneen mummon rakastelu kaveriksi domina vaatteet olisi kova juttu että mummo komentaisi nuolelemaan piikkikorko saappaat puhtaiksi ja jos mummo haluaisi jännity.stä elämään niin mummo voisi keksiä roolileikin että tulissin kylään koruvarkaana ja mummo yllättäisi minut upeat nahkakäsinneet kädessä ase kädessä ja pakottaisi komentamalla.seksiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2554
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2396
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      66
      2323
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      23
      2030
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1769
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1559
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1378
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      17
      1273
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1123
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      957
    Aihe