Asun tällä hetkellä huoneistossa, jonka numero on 13. Aion muuttaa täältä piakkoin pois, sillä täällä ei ole kaikki kunnossa. VAROITUS KAIKILLE, ÄLKÄÄ KOSKAAN MUUTTAKO ASUNTOON, JONKA NUMERO ON 13.
Epäonnea tuottava
2
602
Vastaukset
- ei ongelmia
Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia 13 numeron suhteen, vaikka nimipäiväni on 13 pv. ja joskus se sattuu jopa perjantaiksi.
Myöskään muita numeroita en pidä merkityksellisempinä kuin joitain toisiakaan.
Ehkä on niin, että jos ei johinkin asioihin usko, niin sillä asialla ei ole henkilölle merkitystä.
Epäonnen numeroihin uskominen on mielestäni hölynpölyä. - Hjelppis
Luvun 13 epäonnisuus on saattanut syntyä siitä että temppeliritarien pomo poltettiin roviolla perjantaina 13. päivä. Luku tuotti siis onnettomuutta hänelle, mutta miksi ihmeessä sen pitäisi tuottaa sitä muille?
Toinen syy miksi 13 on saattanut saada huonon kaiun on ajatus Jeesuksesta ja 13 opetuslapsesta. Jeesushan oli tavallaan 13. tyyppi tuossa laumassa ja hänelle kävi kalpaten.
Mutta jos sinulla ei ole asunnossasi 12 äijää niin että olisit itse 13. niin mitäpä sinulle sattuisi... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701