Kaipailen apuja kolmannen pojan nimeksi, siis L:llä alkavaa. Suomalaisessa almanakassa olevia nimiä ei kovin montaa ole...
L- alkuisia pojan nimiä?
18
30378
Vastaukset
- sinihelmikki
Lyly, Ludvig, Leopold, Lenni, Leonard, Leo, Lennart, Leif, Leo, Lari, Launo, Lassi, Lalli
- äl-nimiä
Lassi/Lasse
Lauri
Lari
Leo
Leevi
Lore
Lenni
oho, eipäs niitä todellakaan ole paljoa.. - Täti
Lino, Liimo,
Linus, Lare,
Lennu, Leksa - Omppu
Lauri, Leevi, Lari, Lasse, Lassi, Leo, Launo, Lyly, Linus, Lorentz, Lukas, Luukas, Leimo, Lenni.
- Anonyymi
Mun nimi on Linus 😃👍
- Hanski*
Liam
- Liisa-Maria
Lasari, Leimo, Leino, Leonid, Leonti, Lippo, Longin.
- kukkakimppu
Leonardo
Lorenzo
Lucian
Ludvig
Luke
Levi- muutama...
Leri
Luka
Lucas
- mamatoo
Enpä olisi uskonut että näin monta nimeä löytyy niiden lisäksi mitä almanakassa oli!
Näistä varmasti löytyy pikkumiehelle nimi!
Kiitokset vielä kerran- nimiä...
Larre, Loppe, Lipponen, Lartsi, Lippi, Louna, Lee,
- Liisa-Maria
nimiä... kirjoitti:
Larre, Loppe, Lipponen, Lartsi, Lippi, Louna, Lee,
Lipponen tarkoittaa tietysti Lipon poikaa. Lippo on siis tuo vanha etunimi.
- *sinitta*
Siinä suloinen nimi: Leevi ! :)
- Anonyymi
Kysyinkö
- Anonyymi
Lauri
Liinus
Leo
Lenni
Täs muutamii mimii🙂 - Anonyymi
Linus on kiva nimi kuten Lenni myös
- Anonyymi
LIF
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 632785
- 422439
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1812187Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?222103- 171196
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p601153Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️111095- 211088
Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun16978Arvostatko kotiäitiyttä
Vaimoni on ollut 12 vuotta kotona pyörittämässä perheen arkea. Siitä olen kantanut huonoa omaatuntoa. Hän ei ole voinut215942