MIKÄ ON MAAILMAN PARAS PS2 PELI ?

Lauri

Niin mikä on se paras. Ilmoita se.

PS. PS2 on paras.

38

2255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko

      Jaa... Mikähän olis paras peli. Siitäkin on monta mielipidettä. Action peleistä Metal gear solid 2 on aika hyvä ja Roolipeleistä Final Fantasy 10 on tosi hyvä, sitten tasohyppely- ja seikkailupeleistä Ratchet & Clank on aika hyvä. Autopeleistä en oikein osaa sanoa, mutta Gran Turismo3 on kohtalaisen hyvä. Hyviä on paljon, mutta parhaasta pelistä tulee hirveästi kiistelyä. Minun mielestä paras on Ratchet & Clank

      • Prodigy

        ...Pro Evolution Soccer 2 ja NHL2k3


      • Elianora

        Mä jo kuvittelin, että oon ainoa, joka oikeasti tykkää RjaC:stä :)


    • Mun mielipide

      Mun mielestä kaks parasta peliä on GTA3 ja GTA Vice City. Mä vaan jotenki tykkään just niitten tyyppisistä..

    • minä

      ...mun mielestä metal gear solid 2 on tosi hyvä ja myös kaikki final fantasyt on huippui...mut on niitä muitakin hyviä pelejä mutta nuo nyt on parhaimmasta päästä.

    • meddie

      Tällä hetkellä paras on Metal Gear Solid 2- Sons of Liberty.

      • TNT

        TONY HAWKIT ON PARHAIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Almásy

      Parasta on vaikea valita, pitää jakaa useita palkintoja Oscar-tyyliin...

      Paras ohjaus: Silent Hill 2 (musiikkia & ääntä käytetty taitavasti, jotkut kohtaukset ovat karmaisevan kauniita, jopa taiteellisia ^_^)
      Paras ulkoasu & miespääosa: Metal Gear Solid 2 (oudohkosta juonesta vähän miinusta, mutta Snakessa on karismaa)
      Paras käsikirjoitus: FF X (tässä myös paras hinta-peliaikasuhde!)

    • Vercetti

      GTA: Vice City tietenkin.

    • Birdy

      Tämähän on täysin makuasia, mutta itse pidän roolipeleistä ja sen semmosista. Joten vastaan että FinalFantasy X ja Kingdom Hearts. Perustelut:

      KH
      Juoni on todella hyvä ja se paranee aina vaan loppua päin. Ääninäyttely on kohdallaan, ainakin suurimassa osassa hahmoista. Grafiikka on mainiota. Paljon sivutehtäviä ja salaisuuksia. Hahmojen kehitys on ehkä vähän turhan helppoa.
      Musiikki on hyvää ja on myös hyvä kun saa itse rakentaa oman ilma-aluksensa.

      FFX
      Grafiikka on parhaistoa PS2 pelien joukosta. En ole törmännyt vielä yhteenkään peliin jossa olisi parempi. Musiikit ovat kohtalaisen hyviä, vaikka jotkut ovatkin ärsyttäviä. Hahmot ovat toteutettu hyvin, vaikka kaikilla ääninäyttely ei pelaa hyvin. Juoni on ihan hyvä, vaikka surkein muiden FF pelien joukosta. Hahmojen kehitys on toteutettu TODELLA hyvin. On mukava kerrankin saada haastetta hahmojen kasvatukseen.
      Muutamia salaisuuksia ja salahahmoja olisin peliin kaipaillut.

      Ja muistakaa että tämä on vain MINUN mielipiteeni.

      • Samaa mieltä

        Komppaan täysin! Juurikin nuo kaksi peliä olisin itsekin valinnut.


    • Elianora

      ..Ratchet & Clank. Mielipiteitä on yhtä monta ku ihmistäkin. Eli tästä ei kyllä voi kiistellä, mielipiteensä voi tietenkin ilmaista. :)

    • Jaakko

      Hyviä pelejä: GTA:Vice city, Ratchet & Clank, MGS2, Silent hill2, Final Fantasy10, Kingdom hearts, Mortal Kombat:Deadly Alliance, Gran turismo3.

      Nuo ovat aika hyviä minun mielestä

    • Dollface

      Twisted Metal: Black.. Kieroutunut, synkkä ja sadistinen mestariteos.. Sekä tietenkin sen hourulaan valmiit psykopaattikuskit.. Tunnelma on loistava..

    • Rgt

      Kyllä tämä Formula one 2001 minusta mainio peli ,siinä tosiaan tuntee vauhdin-hurmaa ja ne Jguaarin murinat ovat suorastaan herkkua korville.Tämä yhden Formula fanin mielipide.

      • okami

        Tällä hetkellä tätä mieltä: FINAL FANTASY X ja KINGDOM HEARTS!!!!!!!! =)


    • Philippa

      Devil May Cry ehdottomasti. Ja toisiksi paras on Devil May Cry 2 ^__^

      • corpse

        oot ihan oikees. tost kakkosest en tiiä ku en oo pelannu , mut harkitsin ostoo vakavasti. kandeeko???


    • juha

      ei mitään final fantasya!

      tässä on minun mielipiteeni:

      METAL GEAR SOLID 2:SUBSTANCE!!!!!!

    • 2011

      lol 8 vuotta vanha ketju :D vastaan silti.
      PARAS ON KINGDOM HEARTS!!

    • anges

      Ratchet and Clank on paras peli

    • fgdfhrtj

      RESIDENT EVIL 4

    • Blanco 7

      Ratchet and Clank on paras peli sarja ikinä.

    • amaterasuokami

      Õkami! Ehdottomasti paras, kaunein, upein ja mahtavin peli ikinä!

      Hyvänä kakkosena tulee Kingdom Heartsit.

    • wgrgthehththtbtrbtrb

      Ei ole mitenkään mahdollista sanoa ett joku peli olisi paras mutta tässä oma lista helvetin hyvistä peleistä:

      Kingdom hearts 1 (kakkonen mielestäni paljon huonompi)

      Resident evil 4 (tosin ei alunperin PS2 peli)

      Final Fantasy 10

      Dragon quest 8

      Persona 3 fes&4

      Devil may cry 3 special edition (välttäkää pc versiota kuin ruttoa)

      Metal gear solid 3 snake eater

    • gtrdgsgsd

      Vittu vuosia vanha ketju.

      • Vielä toimii

        Sou? Nyt se on vielä pari vuotta vanhempi ketju :D


    • MAHTAVIA PS2 PELEJÄ

      Pes 6

      GTA 3

      GRAN TURISMO 4

      BLACK

      CALL OF DUTY

      24 H

    • F1-fani

      Gran Turismo 4 - Vaatii ehkä jonkinlaista kiinnostusta autoihin ja kilpa-autoiluun, jotta saa kaiken irti, mutta sitten onkin aivan mahtava paketti.

      Grand Theft Auto: San Andreas - Rikollisuuteen ja jengisotiin keskittyvä aihe ei välttämättä ole kaikille se mieluisin, mutta kaikki muu pelissä on sellaista, että ehdottomasti tulisi kokeilla. Pelialue on valtava ja tekemistä paljon.

      Final Fantasy X - Hieno sadunomainen ja monipuolinen juoni, valtavasti tekemistä ja keräiltävää, itse hankin pelin 2005 ja onnistuin viimein voittamaan viimeisen supervastuksen statsien maksimoinnin jälkeen vasta vuonna 2010. Eli aikaa saa ainakin kulumaan.

      Omistan paljon PS2-pelejä, mutta erityisesti nämä ovat aivan mahtavia. Parasta A-luokkaa peleinä ja voin ehdottomasti suositella kaikille, jotka omistavat PS2:n.

    • rahkapiirakka

      ffx, ratchet & clank 1 paras ja kakkosia on 2,3 muut ei oo yhtä hyviä ku 1:nen, resident evil 4, sly:t ja gta:t ja kaikkea muuta

    • Osku

      Ratchet and clank trilogy online multiplayer on paras :)

      PSN:Osku57

    • Autopelien aatelia

      Kyllä se on tuo kaikkien aikojen eniten myydyin PS2 peli, legendaarinen Gran Turismo 3

      • Autopelien aatelia

        Noh täytyy sitä korjata että toiseksi myydyin ;D mutta koska Gran Turismo 4 tulee heti perässä 3:lla sijalla niin yhdessä ne kompensoi sitten kelpo tuloksen :D (krhm ei puhuta GTA:iden myyntimääristä... ;)


    • Lempparini

      Jak & Daxter ❤
      Ihanaa kun se tulee Helmikuussa Ps3:selle ❤

    • 7vuotiasjonne->

      GTA SA.

    • Softman

      Medal of honor european assault ja kaikki medal of honorit.

    • Liikennekyltti

      Jak and Daxter!

    • coopperi

      Sly, erityisesti sly 2!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe