Työkaverini näki suden pellolla klo 14.30 toissa päivänä (siitä kääntyy Hauholle) Ilmoitin havainnosta petoasiantuntijalle. Hän kertoi, että n. 3 vk:a sitten oli löydetty suden jäljet samalta alueelta.Susi liikkui normaalisti, mutta oli aika laihan näköinen.
t.M.
susi
Lepaalla
4
425
Vastaukset
- täällä alvettulassa
on jo jonkin aikaa jolkotellut susi.taitaa kyseessä olla sama yksilö.myöskin lukuisia jälkiä löydetty hauhontaustantien varresta
- en saanut
ampukaa heti kun näätte!vähiten on sen jälkeen vaivaa elukasta!
- on vaevaa
kellekkään.turhaa ylireagointia.mitä niitä ampumaan jos metissä pysyvät
- sehän oli
on vaevaa kirjoitti:
kellekkään.turhaa ylireagointia.mitä niitä ampumaan jos metissä pysyvät
pellolla.Heti pois eikä mittään murinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1346090
- 574366
- 592801
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282698Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431141