Oli mystisen kylmä aamupäivä, jolloin huomasin kopiohuoneesta tulevan usvaista savua. Ja aivan kuten odotinkin, siellä oli kääpiö Gorzukg ja hänen kolme haltijakaveriaan.
Kopiokone oli jo ilmiliekeissä, kun kysyin "Mitä täällä tapahtuu?". Gorzukg sanoi heidän valmistavan perinteistä kelttiläistä muhennosta kopiokoneen rullaimella. Samaan hengenvetoon hän kysäisi: "Haluutko maistaa?".
Kyllähän se minulle sopi harvoin sitä kelttiläistä herkkua on saatavilla - varsinkaan kopiokoneella valmistettua. Odoteltiin siinä parit minuutit ja muhennos olikin jo valmista. Otin ison lautasellisen ja nautiskelin siitä mahtavasta maagisesta myyttisestä muhennoksesta, joka suorastaan suli suussani.
Haltijat läikyttivät muhennosta helmoilleen ja joutuivat ottamaan hameensa pois.
Tämän jälkeen kopiohuoneesta levisi valtavan fantastisen tarunomaisen huikea tulipalo, joka kattoi koko toimistotalon aina tarunhohtoisesta ruokalasta, larppaajamaisen toimitusjohtajan huoneen kautta aina pyhään takapihalta löytyvään taikametsään asti.
Oli siinä näky.
3
11376
Vastaukset 3
- kalle poy
olet kyllä keksijä pelle peloton ja ripaus erotiikkaa lisää muuten täydellinen tarina
- Erootikko
Riisuttinhan siinä hameet.
- voipaska
Rakastan tätä kertomusta! Parempi kuin taru sormusten herrasta! Liikutuin kyyneliini!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568