Oli mystisen kylmä aamupäivä, jolloin huomasin kopiohuoneesta tulevan usvaista savua. Ja aivan kuten odotinkin, siellä oli kääpiö Gorzukg ja hänen kolme haltijakaveriaan.
Kopiokone oli jo ilmiliekeissä, kun kysyin "Mitä täällä tapahtuu?". Gorzukg sanoi heidän valmistavan perinteistä kelttiläistä muhennosta kopiokoneen rullaimella. Samaan hengenvetoon hän kysäisi: "Haluutko maistaa?".
Kyllähän se minulle sopi harvoin sitä kelttiläistä herkkua on saatavilla - varsinkaan kopiokoneella valmistettua. Odoteltiin siinä parit minuutit ja muhennos olikin jo valmista. Otin ison lautasellisen ja nautiskelin siitä mahtavasta maagisesta myyttisestä muhennoksesta, joka suorastaan suli suussani.
Haltijat läikyttivät muhennosta helmoilleen ja joutuivat ottamaan hameensa pois.
Tämän jälkeen kopiohuoneesta levisi valtavan fantastisen tarunomaisen huikea tulipalo, joka kattoi koko toimistotalon aina tarunhohtoisesta ruokalasta, larppaajamaisen toimitusjohtajan huoneen kautta aina pyhään takapihalta löytyvään taikametsään asti.
Oli siinä näky.
3
11240
Vastaukset
- kalle poy
olet kyllä keksijä pelle peloton ja ripaus erotiikkaa lisää muuten täydellinen tarina
- Erootikko
Riisuttinhan siinä hameet.
- voipaska
Rakastan tätä kertomusta! Parempi kuin taru sormusten herrasta! Liikutuin kyyneliini!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986