Lounaalla kopiohuoneessa

FedExHoitaaKoneesi

Oli mystisen kylmä aamupäivä, jolloin huomasin kopiohuoneesta tulevan usvaista savua. Ja aivan kuten odotinkin, siellä oli kääpiö Gorzukg ja hänen kolme haltijakaveriaan.

Kopiokone oli jo ilmiliekeissä, kun kysyin "Mitä täällä tapahtuu?". Gorzukg sanoi heidän valmistavan perinteistä kelttiläistä muhennosta kopiokoneen rullaimella. Samaan hengenvetoon hän kysäisi: "Haluutko maistaa?".

Kyllähän se minulle sopi harvoin sitä kelttiläistä herkkua on saatavilla - varsinkaan kopiokoneella valmistettua. Odoteltiin siinä parit minuutit ja muhennos olikin jo valmista. Otin ison lautasellisen ja nautiskelin siitä mahtavasta maagisesta myyttisestä muhennoksesta, joka suorastaan suli suussani.

Haltijat läikyttivät muhennosta helmoilleen ja joutuivat ottamaan hameensa pois.

Tämän jälkeen kopiohuoneesta levisi valtavan fantastisen tarunomaisen huikea tulipalo, joka kattoi koko toimistotalon aina tarunhohtoisesta ruokalasta, larppaajamaisen toimitusjohtajan huoneen kautta aina pyhään takapihalta löytyvään taikametsään asti.

Oli siinä näky.

Mielipiteitä? Oliko liikaa vai liian vähän erotiikkaa?

3

11240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle poy

olet kyllä keksijä pelle peloton ja ripaus erotiikkaa lisää muuten täydellinen tarina

• Erootikko

Riisuttinhan siinä hameet.

• voipaska

Rakastan tätä kertomusta! Parempi kuin taru sormusten herrasta! Liikutuin kyyneliini!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3426
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2763
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2014
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1139
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1107
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe