Moikka!
Olisi kiva kuulla miksi olette pukeneet morsiammen polttareissa? Ja mitä olette tehneet hänellle? Ja olen kuullut, että jotkut ovat pukeneet morsiammen joksikin ja hänelle on keksitty jotain kivaa mitä hän sitten myy baarissa tai jossain. Olisi kiva kuulla sellasiakin kokemuksia! :D Itse nimittäin suunnittelen polttareita ja olisi kiva saada jotain ideoita teidän kertomuksistanne, koska itselläni on ideat vähissä! :( Mutta kiitos vaivannäöstänne! :)
Vastauksia olisi kiva saada! :D
2
1137
Vastaukset
- onnellinen..
Pue morsian apinaksi ja pistä myymään banaaneita! tai sitten puette hänelle muuten vaan älyttömät vaatteet ja myytte palasia hänen päällään olevista vaatteista, tietenkin alusvaatteet ovat kiellettyjä ;)
Morsiamelle jää tästä mukavat muistat ja tulette olemaan bestiksiä loppuikänne!!! tai sitten ette... Onneksi et ole minun kaasoni, kun tuolta pohjalta asiaa mietit. Miksette mieluummin keksisi jotain kivaa yhteistä tekemistä? Vaikka rannalle biknikille jos budjetti ei muuta salli. - viitsi
Et viitsisi nolata ystävääsi. On todella noloa pukeutua joksikin pelleksi ja vielä mennä kerjäämään vierailta ihmisiltä rahaa. Keksi jotain muuta mukavaa ystäväporukalla. Josta jäisi oikein mukavat muistot. Joitain muita pieniä yllätyksiä saa tai pitääkin tietysti olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210