Yläkainuu lehti

Tänään ilmestynyt Ylä-kainuu otsikoi, "Kauna ylittää arvostelukyvyn"
Mitä mieltä sitä oikeen ollaan ja kertokaa myös se artikkelin toimittajalle: [email protected] Minä annan suoran palautteen toimittajan sähköpostille, minä suoran toiminnan mies, Kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmi.
www.rantaneuvos.com

30

14016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikallaan

      Ihan hyvä kirjoitus. Onhan ne kirjoitukset menneet vähän sivuraiteille. Ei nyt kuitenkaan pijä herkkähipiäinen olla ja onhan se seriffi olemassa, joka poistaa asiattomat viestit.
      Kirjoitusta ei ollut suunnattu rantaneuvosta vastaan.

      • Tätätätä Tatatarvitaan

        Mikä juttu, mulle ei tuu lehtee, pistäkää juttu tänne, niin lueskellaan, ja tarvitessa huitaistaan.


      • Tätätätä Tatatarvitaan kirjoitti:

        Mikä juttu, mulle ei tuu lehtee, pistäkää juttu tänne, niin lueskellaan, ja tarvitessa huitaistaan.

        " Kauna ylittää arvostelulukyvyn"
        Internet on kaikesta hyödyllisyydestään huolimatta pahimman laatuinen sontaluukku, sen tietää jokainen. Suomussalmelaisten oma sontaluukukin netistä löytyy. Internetistä
        Suomi 24-keskustelufoorumin varsin vilkkaalta vaikuttava Suomussalmi-palstalla vihjaillaan ja juorutaan tunnettujen paikkallisten ihmisten yksityis elämästä ja levitetään perätöntä tietoa milloin mistäkin asiasta.
        Näihin paskapuheisiin aihetta on antanut muun muassa kaatunut esitys Ruhtinansalmen Osuuspankin sulautumisesta Suomussalmen Osuuspankkiin. Myös paikallinen työosuuskunta on jostain kumman syystä saannut negatiivistä julkisuutta palstalla.
        Ilmeisesti joukossamme on ihmisiä, joiden huomionkipeys ja kauna ylittää kaiken arvostelukyvyn. Uutiskynnystä näillä tempuilla ei kuitenkaan ylitetä muualla kuin internetissä, jossa etukäteisvalvontaa ei ole.
        Enemmän tai vähemmän kaunoja kantaa jokainen, mutta niiden purkamisen tavoissa erottuvat jyvät akanoista. Nimetön Internetjuoruilu kertoo enemmän kirjoittajastaan kuin sen kohteesta. Sen lisäksi sillä tavalla voi tehdä itsensä syylliseksi rikokseen.
        Lait herjaamiseeen ja solvaamisesta koskevat myös nimetöntä internet-kirjoittelua, se kannattaa jokaisen muistaa ennen kuin painaa lähetä-nappulaa.
        Internetissäkään ei voi liikkua jälkiä jättämättä, ei varsinkaan kun keskustelupalstan muut kirjoittajatkin arvaavat kuka ainakin jymyjuttujaan palstalle kirjoittelee.
        On kiinni vain ajasta ja pinnan pituudesta, milloin joku mielensä pahoittanut tekee rikosilmoituksen. Ja se olisi aivan oikein.
        Tämä on suora lainaus tänä päivänä ilmestyneestä Ylä-Kainuu lehdestä, kirjoita suoraan toimittajalle jos et tykkää, niin kuin minä tein.
        [email protected]
        Ylä-kainuu lehden toimitus kantaa mulle katkeraa kaunaa kun minä arvostelen suoraan, lehden toimitus tavasta, eikä julkaise yhtään minun mielipide kirjoitusta.


      • Minä olen vain kerran joutunut puuttumaan, ettei sitä ihan, kaikkea törkyä työnnetään tänne, vaikka sana onkin vapaa ja rento meininki, terveisin neuvos.


      • voihan nenä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        " Kauna ylittää arvostelulukyvyn"
        Internet on kaikesta hyödyllisyydestään huolimatta pahimman laatuinen sontaluukku, sen tietää jokainen. Suomussalmelaisten oma sontaluukukin netistä löytyy. Internetistä
        Suomi 24-keskustelufoorumin varsin vilkkaalta vaikuttava Suomussalmi-palstalla vihjaillaan ja juorutaan tunnettujen paikkallisten ihmisten yksityis elämästä ja levitetään perätöntä tietoa milloin mistäkin asiasta.
        Näihin paskapuheisiin aihetta on antanut muun muassa kaatunut esitys Ruhtinansalmen Osuuspankin sulautumisesta Suomussalmen Osuuspankkiin. Myös paikallinen työosuuskunta on jostain kumman syystä saannut negatiivistä julkisuutta palstalla.
        Ilmeisesti joukossamme on ihmisiä, joiden huomionkipeys ja kauna ylittää kaiken arvostelukyvyn. Uutiskynnystä näillä tempuilla ei kuitenkaan ylitetä muualla kuin internetissä, jossa etukäteisvalvontaa ei ole.
        Enemmän tai vähemmän kaunoja kantaa jokainen, mutta niiden purkamisen tavoissa erottuvat jyvät akanoista. Nimetön Internetjuoruilu kertoo enemmän kirjoittajastaan kuin sen kohteesta. Sen lisäksi sillä tavalla voi tehdä itsensä syylliseksi rikokseen.
        Lait herjaamiseeen ja solvaamisesta koskevat myös nimetöntä internet-kirjoittelua, se kannattaa jokaisen muistaa ennen kuin painaa lähetä-nappulaa.
        Internetissäkään ei voi liikkua jälkiä jättämättä, ei varsinkaan kun keskustelupalstan muut kirjoittajatkin arvaavat kuka ainakin jymyjuttujaan palstalle kirjoittelee.
        On kiinni vain ajasta ja pinnan pituudesta, milloin joku mielensä pahoittanut tekee rikosilmoituksen. Ja se olisi aivan oikein.
        Tämä on suora lainaus tänä päivänä ilmestyneestä Ylä-Kainuu lehdestä, kirjoita suoraan toimittajalle jos et tykkää, niin kuin minä tein.
        [email protected]
        Ylä-kainuu lehden toimitus kantaa mulle katkeraa kaunaa kun minä arvostelen suoraan, lehden toimitus tavasta, eikä julkaise yhtään minun mielipide kirjoitusta.

        Näistä viimeaikaisista herjauskirjoituksista on minunkin mielestäni toimittajan kommentissa kysymys.

        "Ylä-kainuu lehden toimitus kantaa mulle katkeraa kaunaa kun minä arvostelen suoraan, lehden toimitus tavasta, eikä julkaise yhtään minun mielipide kirjoitusta."

        Saanko arvata? Hiukan tekstistä ylitarjontaa...

        Muuten olen kyllä OIKEASTI sitä mieltä, että olet vallan herrasmieskirjoittaja verrattuna näihin muutamiin nimimerkin suojista sokkona räpsiviin tonttuihin, koskapa kirjoitat tunnistettavan hahmosi ja usein ihan oman nimesi julkaisten. Esimerkillistä!

        Lehteä tuskin haittaa arvostelu, sehän vain saa ihmiset uteliaisuuttaan lukemaan että mitäs siellä oikein olikaan.


      • asiatonta?
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        " Kauna ylittää arvostelulukyvyn"
        Internet on kaikesta hyödyllisyydestään huolimatta pahimman laatuinen sontaluukku, sen tietää jokainen. Suomussalmelaisten oma sontaluukukin netistä löytyy. Internetistä
        Suomi 24-keskustelufoorumin varsin vilkkaalta vaikuttava Suomussalmi-palstalla vihjaillaan ja juorutaan tunnettujen paikkallisten ihmisten yksityis elämästä ja levitetään perätöntä tietoa milloin mistäkin asiasta.
        Näihin paskapuheisiin aihetta on antanut muun muassa kaatunut esitys Ruhtinansalmen Osuuspankin sulautumisesta Suomussalmen Osuuspankkiin. Myös paikallinen työosuuskunta on jostain kumman syystä saannut negatiivistä julkisuutta palstalla.
        Ilmeisesti joukossamme on ihmisiä, joiden huomionkipeys ja kauna ylittää kaiken arvostelukyvyn. Uutiskynnystä näillä tempuilla ei kuitenkaan ylitetä muualla kuin internetissä, jossa etukäteisvalvontaa ei ole.
        Enemmän tai vähemmän kaunoja kantaa jokainen, mutta niiden purkamisen tavoissa erottuvat jyvät akanoista. Nimetön Internetjuoruilu kertoo enemmän kirjoittajastaan kuin sen kohteesta. Sen lisäksi sillä tavalla voi tehdä itsensä syylliseksi rikokseen.
        Lait herjaamiseeen ja solvaamisesta koskevat myös nimetöntä internet-kirjoittelua, se kannattaa jokaisen muistaa ennen kuin painaa lähetä-nappulaa.
        Internetissäkään ei voi liikkua jälkiä jättämättä, ei varsinkaan kun keskustelupalstan muut kirjoittajatkin arvaavat kuka ainakin jymyjuttujaan palstalle kirjoittelee.
        On kiinni vain ajasta ja pinnan pituudesta, milloin joku mielensä pahoittanut tekee rikosilmoituksen. Ja se olisi aivan oikein.
        Tämä on suora lainaus tänä päivänä ilmestyneestä Ylä-Kainuu lehdestä, kirjoita suoraan toimittajalle jos et tykkää, niin kuin minä tein.
        [email protected]
        Ylä-kainuu lehden toimitus kantaa mulle katkeraa kaunaa kun minä arvostelen suoraan, lehden toimitus tavasta, eikä julkaise yhtään minun mielipide kirjoitusta.

        Kirjoituksessa on mainittu sana "PASKAPUHE"...kovaa tekstiä...ehkä asian olisi voinut ilmaista jotain toista sanaa käyttäen, asiatyylillä.


    • asiallinen neuvo

      Muistutus kaikille nettiin kirjoittajille siitä, mitä ja miten tänne tulee kirjoittaa.

      On "helppo" nimimerkin takaa kirjoitella herjauksia ja solvauksia henkilöistä esittämättä mitään todisteita väittämiensä tueksi.

      Onneksi kaikki kirjoitukset jättävät jälkensä ja nimimerkin suojassa tehty solvaus/herjaus -rikos pystytään selvittämään, eli löytämään ainakin se liittymä/kone, jolta teksti on kirjoitettu.

    • kalastaja_eemeli

      Sonta luukkuja on monenlaisia , jotkut pitävät nettiä , toiset taas tietävät sen olevan jotain muuta.
      Kaikkkea ns. sontaa puhuu jokainen , ja netistäkin voi lukea , mutta noin yleisesti ei normaali "henkisesti" hyvinvoipa kansalainen , pienistä ja vähän suuremmista jutuista tee numeroa.
      Mielestäni ylä-kainuu lehdessä esitetyt jutut , eivät ylitä uutiskynystä.
      Ruhtinan pankin tiimoilta ollut keskustelu oli asiallista silloin kun sitä seurasin , ja Kuutamokeikkojen jututkaan niin pahoja .
      Aina näkyvillä ja esillä olevat ihmiset ja asiat , tahtovat olla ihmisten keskustelun aiheina , mikä on ihan normaalia , kun vertaa esim kansanedustajiin yms... henkilöihin.
      Kuinka monta juttua netissä on esim . Susan Kurosesta , varmaan aika monta keskustelua ja juttua , suurin osa joidenkin mielestä asiatonta !
      Mutta eipä tuo liene lähtenyt käräjöimään kirjottelijoita kohtaan.
      Suosittelen kaikille liian herkkähipiäisille , nostakaa kipukynnystä ja rimaa korkeammalle !!!!!!
      Kaipa sitä raastupaan joutuu kun mielipiteeni julkistin.
      Ps. liru laru poru , joka leikistä suuttuu.

      • asiat; HALKI, POIKKI JA PIN...

        On se Piru vieköön kumma, jos jokapaikkaan

        tungetaan sensuuria.

        Onhan se ymmärrettävää Suomussalmi on nyt vasemmistolainen Kaupunki? hmmmm...

        KainuunSanomatkin Keskustalainen lehti, että se

        siitä sananvapaudesta.


    • x x x

      Terve,
      olen nyt parin viikon ajan silloin tällöin seurannut tätä palstaa, kun tästä niin paljon puhutaan. Mielestäni on melko omituista, että julkisella palstalla ihmisiä ja asioita hutkitaan nimeltä ilman, että asioista otetaan lopullista selkoa tai vaikka asioiden tutkiminen on kesken, jos tutkimusta edes on. Nimimerkin takaa se on niin helppoa ja siksi kun suora kontakti ihmisiin puuttuu. Tuskinpa samoja asioita suoraan kyseisille henkilöille samoilla sanoilla tulisi sanottua. Toimittaja Seppäsen kirjoitus oli siinä mielessä täysin kohdalleen osuva. En ymmärtänyt, että sillä olisi ollut mitään tekemistä rantaneuvoksen kanssa.. Olin vähällä laittaa nimimerkillä, mutta kun ylempänä asiasta itse napisen, niin
      terveisin
      Antti Väyrynen

      • mee ihteesi

        ja älä sinäkään kahtele kieroon kanssaihmisiäsi.

        On erittäin ilkeän näköstä ja huonotapaista

        kahtella kieroon.

        Ja jos vielä puhuu olemattomia ja kun vielä näkee

        tuskin yhtellä silmällä niin jo on vaikeeta.

        Siellähän sitä Suomussalmen kunnassa on sitä

        vikaa.Kahtooko sitä oikeelle vai vasemmalle?

        minusta näyttää, että vasemmalle vielä.

        Että, Hyi Helevetti minkälaista porukkaa.


      • erityisesti
        mee ihteesi kirjoitti:

        ja älä sinäkään kahtele kieroon kanssaihmisiäsi.

        On erittäin ilkeän näköstä ja huonotapaista

        kahtella kieroon.

        Ja jos vielä puhuu olemattomia ja kun vielä näkee

        tuskin yhtellä silmällä niin jo on vaikeeta.

        Siellähän sitä Suomussalmen kunnassa on sitä

        vikaa.Kahtooko sitä oikeelle vai vasemmalle?

        minusta näyttää, että vasemmalle vielä.

        Että, Hyi Helevetti minkälaista porukkaa.

        arvostanut sitä että heitellään herjana kommentteja lääkityksestä, koska joillekin se on oikeasti vakava asia. Nyt on kyllä vain pakko sanoa, että oletko ihan varma ettet tarvi jotain kemiallista apua? On nuo jutut senverta levottomia. Apua löytyy, älä hätäile...


      • ellei kahvia..
        erityisesti kirjoitti:

        arvostanut sitä että heitellään herjana kommentteja lääkityksestä, koska joillekin se on oikeasti vakava asia. Nyt on kyllä vain pakko sanoa, että oletko ihan varma ettet tarvi jotain kemiallista apua? On nuo jutut senverta levottomia. Apua löytyy, älä hätäile...

        lueta sellaiseksi kemialliseksi aineeksi.


        Kannattaa Väyrysellä (entiset mukaan lukien)

        totta tosiaan käyttää

        jotakin nappia, jotta teko-onnellisuus säilyisi,

        edes siedettävällä tasolla.


        Kyllähän siellä Suomussalmella on kaikesta

        puutetta. Sen huomaa, on Suomussalmen

        itsemurhatilastot sen verran korkeita. Tehkääpä

        asialle jotakin, älkääkä hyysätkö niitä

        jonninjoutavia "muka muka" parempia kansalaisia,

        siis näitä paluumuuttajia ja venakoita.

        Tuleehan niistäkin kunnalle lisätöitä, jotta saa

        silmänsä kieroon lopuksiikää.


      • Lehtien kuluttaja
        ellei kahvia.. kirjoitti:

        lueta sellaiseksi kemialliseksi aineeksi.


        Kannattaa Väyrysellä (entiset mukaan lukien)

        totta tosiaan käyttää

        jotakin nappia, jotta teko-onnellisuus säilyisi,

        edes siedettävällä tasolla.


        Kyllähän siellä Suomussalmella on kaikesta

        puutetta. Sen huomaa, on Suomussalmen

        itsemurhatilastot sen verran korkeita. Tehkääpä

        asialle jotakin, älkääkä hyysätkö niitä

        jonninjoutavia "muka muka" parempia kansalaisia,

        siis näitä paluumuuttajia ja venakoita.

        Tuleehan niistäkin kunnalle lisätöitä, jotta saa

        silmänsä kieroon lopuksiikää.

        Ylä-Kainuu -lehden toimitus otti kantaa nettikirjoitteluun mainiten artikkelissa esimerkkinä mm. Ruhtinansalmen Osuuspankin kaatuneen yhdistymisen Suomussalmen Osuuspankkiin sekä ymmärtääkseni lehti vihjasi myös Kuutamokeikoista tehtyyn rikosilmoitukseen.

        Näin lehden lukijana kysynkin.

        Ensinnäkin, haluaako Ylä-Kainuu lehti, että Ruhtinansalmen Osuuspankki yhdistyy Suomussalmen Osuuspankkiin ? Vähän sellaisen vaikutelman tekstistä saa.

        Ja toiseksi, asettuuko Ylä-Kainuu -lehti julkisesti puolustamaan Kuutamokeikkoja tehtyä rikosilmoitusta vastaan ?

        "Sen lauluja laulat kenen leipää syöt", näinhän se taitaa mennä Ylä-Kainuu -lehdelläkin mainosmarkkoja laskiessa.

        Hyvää jatkoa valitsemallanne tiellä. Onko se oikea vai väärä polku siihen en ota kantaa. Totean vain, että medialta kansa odottaa objektiivista uutisointia olipa asioiden taustalla keitä henkilöitä tahansa.


      • julkaisevat
        Lehtien kuluttaja kirjoitti:

        Ylä-Kainuu -lehden toimitus otti kantaa nettikirjoitteluun mainiten artikkelissa esimerkkinä mm. Ruhtinansalmen Osuuspankin kaatuneen yhdistymisen Suomussalmen Osuuspankkiin sekä ymmärtääkseni lehti vihjasi myös Kuutamokeikoista tehtyyn rikosilmoitukseen.

        Näin lehden lukijana kysynkin.

        Ensinnäkin, haluaako Ylä-Kainuu lehti, että Ruhtinansalmen Osuuspankki yhdistyy Suomussalmen Osuuspankkiin ? Vähän sellaisen vaikutelman tekstistä saa.

        Ja toiseksi, asettuuko Ylä-Kainuu -lehti julkisesti puolustamaan Kuutamokeikkoja tehtyä rikosilmoitusta vastaan ?

        "Sen lauluja laulat kenen leipää syöt", näinhän se taitaa mennä Ylä-Kainuu -lehdelläkin mainosmarkkoja laskiessa.

        Hyvää jatkoa valitsemallanne tiellä. Onko se oikea vai väärä polku siihen en ota kantaa. Totean vain, että medialta kansa odottaa objektiivista uutisointia olipa asioiden taustalla keitä henkilöitä tahansa.

        huhuja. Pelkkä rikosilmoitus ei tee syyllistä. Pankin äänestys oli tunneasia. Oliko Kainarin uutisointi pankista jotenkin erilainen kuin YLÄ-Kainuun? Faktat faktoina. Täällä kirjoitukset todella typeriä, älkää ikinä kukaan kirjoittako nimellä, maailma täynnä typeryksiä jotka eivät osaa muuta kuin vittuilla.


      • mä lehden luin....
        Lehtien kuluttaja kirjoitti:

        Ylä-Kainuu -lehden toimitus otti kantaa nettikirjoitteluun mainiten artikkelissa esimerkkinä mm. Ruhtinansalmen Osuuspankin kaatuneen yhdistymisen Suomussalmen Osuuspankkiin sekä ymmärtääkseni lehti vihjasi myös Kuutamokeikoista tehtyyn rikosilmoitukseen.

        Näin lehden lukijana kysynkin.

        Ensinnäkin, haluaako Ylä-Kainuu lehti, että Ruhtinansalmen Osuuspankki yhdistyy Suomussalmen Osuuspankkiin ? Vähän sellaisen vaikutelman tekstistä saa.

        Ja toiseksi, asettuuko Ylä-Kainuu -lehti julkisesti puolustamaan Kuutamokeikkoja tehtyä rikosilmoitusta vastaan ?

        "Sen lauluja laulat kenen leipää syöt", näinhän se taitaa mennä Ylä-Kainuu -lehdelläkin mainosmarkkoja laskiessa.

        Hyvää jatkoa valitsemallanne tiellä. Onko se oikea vai väärä polku siihen en ota kantaa. Totean vain, että medialta kansa odottaa objektiivista uutisointia olipa asioiden taustalla keitä henkilöitä tahansa.

        Ylä kainuulehdestä tulossa media poliisi , sen voi päätellä jutusta.
        Mistähän meidän paikallislehti kirjoittaa ensi viikolla.
        Kun nuo mahdolliset kytkökset ovat tiedossa , niin mahdollinen tuleva juttu liittynee kahteen-kolmeen asiaan.
        Tuon jonninjoutavan jutun tilalle olisi voinut tehdä kirjoituksen , ensimmäiset joutsenet saapuneet suomussalmelle , eilen lentää viipottivat .


      • oikein?
        ellei kahvia.. kirjoitti:

        lueta sellaiseksi kemialliseksi aineeksi.


        Kannattaa Väyrysellä (entiset mukaan lukien)

        totta tosiaan käyttää

        jotakin nappia, jotta teko-onnellisuus säilyisi,

        edes siedettävällä tasolla.


        Kyllähän siellä Suomussalmella on kaikesta

        puutetta. Sen huomaa, on Suomussalmen

        itsemurhatilastot sen verran korkeita. Tehkääpä

        asialle jotakin, älkääkä hyysätkö niitä

        jonninjoutavia "muka muka" parempia kansalaisia,

        siis näitä paluumuuttajia ja venakoita.

        Tuleehan niistäkin kunnalle lisätöitä, jotta saa

        silmänsä kieroon lopuksiikää.

        "siellä Suomussalmella"? Taas yksi muualta arvosteleva. Nyt häviä omille palstoillesi täältä immeisiä haukkumasta kun et mittään mistään tiiä. Jos par kertoo vuojessa käyt perintöä pitäjässä kytiksellä niin ei se vielä kerro pitäjästä mittään. Ja näitä palstoja lukemalla sitä vasta ei ole asiantuntija. Kele. Ottaa oikein päähän nämä paremmin tietävät ihmiset muualta suomesta.


      • oma valinta.
        Lehtien kuluttaja kirjoitti:

        Ylä-Kainuu -lehden toimitus otti kantaa nettikirjoitteluun mainiten artikkelissa esimerkkinä mm. Ruhtinansalmen Osuuspankin kaatuneen yhdistymisen Suomussalmen Osuuspankkiin sekä ymmärtääkseni lehti vihjasi myös Kuutamokeikoista tehtyyn rikosilmoitukseen.

        Näin lehden lukijana kysynkin.

        Ensinnäkin, haluaako Ylä-Kainuu lehti, että Ruhtinansalmen Osuuspankki yhdistyy Suomussalmen Osuuspankkiin ? Vähän sellaisen vaikutelman tekstistä saa.

        Ja toiseksi, asettuuko Ylä-Kainuu -lehti julkisesti puolustamaan Kuutamokeikkoja tehtyä rikosilmoitusta vastaan ?

        "Sen lauluja laulat kenen leipää syöt", näinhän se taitaa mennä Ylä-Kainuu -lehdelläkin mainosmarkkoja laskiessa.

        Hyvää jatkoa valitsemallanne tiellä. Onko se oikea vai väärä polku siihen en ota kantaa. Totean vain, että medialta kansa odottaa objektiivista uutisointia olipa asioiden taustalla keitä henkilöitä tahansa.

        Jos lehti huomauttaa asiallisuudesta kritiikissäkin niin se tuskin on puolen valinnan julistus. Opettele ensin oikeasti ajattelemaan eläkä vouhota. Vai kuinka lähelle se yhistymisen estäminen tätä kyseistä kirjoittajaa osui...


    • kries

      ompahan jotain tekemistä ja lukemista kun vittuilee toisille

      • teiltä puuttuu

        Hjjhuumori!

        Huumorin kukka se kaunehin kukka.

        Paitsi, että on vaikea nauraa hytkytellä maha

        kippurassa, kun kalikka kalahtaa. Vähän

        tokkurassa sitä kait on sen jälkeen.

        Mikä siihen auttaa? Kieltää kaikenlaiset

        kirjoitukset, jotta sensuuria poikineen vaan

        avuksi.

        Oikea ry..sssän meininki. Yes yes.

        Teippi suun eteen, ettei tule puhuttua puuta

        heinää, yes.

        Totuudenmukaista on se, että rikollisia on, ja

        ne luikertelevat vaan ihmisten ilmoilla, kuin

        madot koukussa, eivätkä jää kiinni, sehän tässä

        naurattaa.

        Mikä se teidän väkiluku olikaan siellä. Annas

        kun minä arvaan,.. 9002/ hengen omaavaa

        ihmissielua?

        Minäpä ennustan kahden vuoden päästä teitä on

        enää 6666 . Lisääntymistä tietenkin tapahtuu

        ulkolaisten muodossa. Tila täytetään njäillä

        Ven..koilla, veli-venäläisillä, joten lopulta

        teitä on viiden vuoden päästä 11666. Kymmenen

        vuoden ennuste on 66666. Eikö se ole hyvä merkki.

        Harasoo tavarits Moilavskinovits,

        Juntuvskinovits, Heikkivskinovits,

        Tolonvskinovits.....

        Ylä-Kainuu kirjoittaa keväällä 2017;

        Joutsenvskinovitsit täyttivät erämaan lammikon

        (ent. Kiantajärvi), jossa kymmenet-tuhannet

        Ivanovitsit soutelivat mökkiensä edustalla ja

        yrittivät pitää puoliaan Joutsenvskinovitsejä

        vastaan. Ivanovitsien pesimärauhaa oli

        raukkamaisesti häiritty Joutsenvskinovistien

        taholta. Päätetty oli yhteisvodkakokouksessa,

        jotta lammikko kuivatetaan kertalaakista, niin

        siihenpä loppuu vi...tuilu. Ja niin tapahtui

        se ..tuilu loppui, mutta samalla loppui myös

        mökkiläisten niin makoisa elämä lammikossa.

        Ja

        sen pituinen se.

        Njukkukaa Hjyvin Toverit.


      • Sanomat
        teiltä puuttuu kirjoitti:

        Hjjhuumori!

        Huumorin kukka se kaunehin kukka.

        Paitsi, että on vaikea nauraa hytkytellä maha

        kippurassa, kun kalikka kalahtaa. Vähän

        tokkurassa sitä kait on sen jälkeen.

        Mikä siihen auttaa? Kieltää kaikenlaiset

        kirjoitukset, jotta sensuuria poikineen vaan

        avuksi.

        Oikea ry..sssän meininki. Yes yes.

        Teippi suun eteen, ettei tule puhuttua puuta

        heinää, yes.

        Totuudenmukaista on se, että rikollisia on, ja

        ne luikertelevat vaan ihmisten ilmoilla, kuin

        madot koukussa, eivätkä jää kiinni, sehän tässä

        naurattaa.

        Mikä se teidän väkiluku olikaan siellä. Annas

        kun minä arvaan,.. 9002/ hengen omaavaa

        ihmissielua?

        Minäpä ennustan kahden vuoden päästä teitä on

        enää 6666 . Lisääntymistä tietenkin tapahtuu

        ulkolaisten muodossa. Tila täytetään njäillä

        Ven..koilla, veli-venäläisillä, joten lopulta

        teitä on viiden vuoden päästä 11666. Kymmenen

        vuoden ennuste on 66666. Eikö se ole hyvä merkki.

        Harasoo tavarits Moilavskinovits,

        Juntuvskinovits, Heikkivskinovits,

        Tolonvskinovits.....

        Ylä-Kainuu kirjoittaa keväällä 2017;

        Joutsenvskinovitsit täyttivät erämaan lammikon

        (ent. Kiantajärvi), jossa kymmenet-tuhannet

        Ivanovitsit soutelivat mökkiensä edustalla ja

        yrittivät pitää puoliaan Joutsenvskinovitsejä

        vastaan. Ivanovitsien pesimärauhaa oli

        raukkamaisesti häiritty Joutsenvskinovistien

        taholta. Päätetty oli yhteisvodkakokouksessa,

        jotta lammikko kuivatetaan kertalaakista, niin

        siihenpä loppuu vi...tuilu. Ja niin tapahtui

        se ..tuilu loppui, mutta samalla loppui myös

        mökkiläisten niin makoisa elämä lammikossa.

        Ja

        sen pituinen se.

        Njukkukaa Hjyvin Toverit.

        Tilatkaa koillis sanomat.
        Toimittajilla muuta tekemistä kuin istua päiväkaudet selaamassa keskustelu foorumeja.


      • kelepaavan
        Sanomat kirjoitti:

        Tilatkaa koillis sanomat.
        Toimittajilla muuta tekemistä kuin istua päiväkaudet selaamassa keskustelu foorumeja.

        mikkään: jos ei lehti keskustelua kommentoi on se jonkun vallan kätyri ja jos kommentoi, niin sehi on pahasta. Vanha kansa sannoo: Se kun ei oo hyvä mitenkään; jos ei oo näläkä niin paskattaa.


      • on sitä
        teiltä puuttuu kirjoitti:

        Hjjhuumori!

        Huumorin kukka se kaunehin kukka.

        Paitsi, että on vaikea nauraa hytkytellä maha

        kippurassa, kun kalikka kalahtaa. Vähän

        tokkurassa sitä kait on sen jälkeen.

        Mikä siihen auttaa? Kieltää kaikenlaiset

        kirjoitukset, jotta sensuuria poikineen vaan

        avuksi.

        Oikea ry..sssän meininki. Yes yes.

        Teippi suun eteen, ettei tule puhuttua puuta

        heinää, yes.

        Totuudenmukaista on se, että rikollisia on, ja

        ne luikertelevat vaan ihmisten ilmoilla, kuin

        madot koukussa, eivätkä jää kiinni, sehän tässä

        naurattaa.

        Mikä se teidän väkiluku olikaan siellä. Annas

        kun minä arvaan,.. 9002/ hengen omaavaa

        ihmissielua?

        Minäpä ennustan kahden vuoden päästä teitä on

        enää 6666 . Lisääntymistä tietenkin tapahtuu

        ulkolaisten muodossa. Tila täytetään njäillä

        Ven..koilla, veli-venäläisillä, joten lopulta

        teitä on viiden vuoden päästä 11666. Kymmenen

        vuoden ennuste on 66666. Eikö se ole hyvä merkki.

        Harasoo tavarits Moilavskinovits,

        Juntuvskinovits, Heikkivskinovits,

        Tolonvskinovits.....

        Ylä-Kainuu kirjoittaa keväällä 2017;

        Joutsenvskinovitsit täyttivät erämaan lammikon

        (ent. Kiantajärvi), jossa kymmenet-tuhannet

        Ivanovitsit soutelivat mökkiensä edustalla ja

        yrittivät pitää puoliaan Joutsenvskinovitsejä

        vastaan. Ivanovitsien pesimärauhaa oli

        raukkamaisesti häiritty Joutsenvskinovistien

        taholta. Päätetty oli yhteisvodkakokouksessa,

        jotta lammikko kuivatetaan kertalaakista, niin

        siihenpä loppuu vi...tuilu. Ja niin tapahtui

        se ..tuilu loppui, mutta samalla loppui myös

        mökkiläisten niin makoisa elämä lammikossa.

        Ja

        sen pituinen se.

        Njukkukaa Hjyvin Toverit.

        luokkaa, että vastaanottavaista kuulijaa löytyy kolme kappaletta koko elämän aikana. Et kuule ole yhtään hauska, vain loukkaava ja tylsä. Keksi jotain enemmän massoihin vetoavaa, vaikka pieruhuumoria. Olet huumorisaralla nolla. Sori vaan.


    • lähettäjä

      Joutaisi tuo neuvosnimi jo ammuttavaksi kuuhun, eikä mitään paluu raketteja.

      • Minulla ei ole mitään asiaa kuuhun kun siellä ei ole mulla yhtään sukulaistakaan.
        Maallinen matkani päättyy tasan Härkökankaalle, täällä Suomussalmella, isän ja äitini vierelle, kierrätettävässä ruumisarkussa, joko teilläkin on sellainen, sillä tavalla saadaan halvat hautajaiset, kirjoitti tuleva vainaja, kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmi.


      • kierrättäjä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään asiaa kuuhun kun siellä ei ole mulla yhtään sukulaistakaan.
        Maallinen matkani päättyy tasan Härkökankaalle, täällä Suomussalmella, isän ja äitini vierelle, kierrätettävässä ruumisarkussa, joko teilläkin on sellainen, sillä tavalla saadaan halvat hautajaiset, kirjoitti tuleva vainaja, kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmi.

        Ihan hyvä idis se kierrätettävä ruumisarkku, ihme kun siitä ei tullut isompaa menestystä.Luulis että ainakin kaikki vihreät laittas sellasen, kun se säästää luontoa.


      • kierrättäjä kirjoitti:

        Ihan hyvä idis se kierrätettävä ruumisarkku, ihme kun siitä ei tullut isompaa menestystä.Luulis että ainakin kaikki vihreät laittas sellasen, kun se säästää luontoa.

        Kierrätys arkkuni on vain koe käyttöä varten ja jos hyväksi havaitaan, minun kuolemani jälkeen niin saatte ihan sen ilmaiseksi, omaa käyttöänne varten kun tekin olette tulevia vainajia, kuten minäkin olen. Kierräysarkku on minunkin käynnistä muisto, täällä maanpäällä ja palaten sitten maatumaan.
        Kirkkohallituskin on jo kierrätysarkun hyväksynyt, josta on minulla mustaa valkoisella ja mulla vain on ollut keksijän rooli kun tultiin kysymään vähän käytettyä ruumisarkkua Ämmänsaaren torilla, terveisin tuleva vainaja, kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmi.


    • yrjöttää

      eikö tälläiset paskat voisi jo poistaa näkyviltä

      • sehän on

        laissa määrätty pakolliseksi???

        Pikkusen oot tollero. Elä lue jos ei suvaitsevaisuus riitä. Yleensä nimimerkissä lukee jotta rantaneuvos. Tiijät siitä varoa, tohveli.


    • sdfhsdrfhrfsd

      Siinä sitä olisi lukemista, jos kaikki tässä kiireessä pitäisi tavata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe