Olisiko ensimmäisenä hedelmäsoseena hyvä antaa ruusunmarjaa? Kuinkahan allergisoiva se yleensäkin on?
Ruusunmarjasose
6
1682
Vastaukset
- hapanta...
että aloittaisin kyllä jollain vähemmän shokeeraavammalla, kuten perunalla, bataatilla tai palsternakalla.
mut sinänsä ei oo väliä millä aloitat, meillä ei vaan oo kumpikaan suostunu syömään koko ruusunmarjaa vielä yksvuotiaanakaan... - Elfarran
ainakin kelpas. Oli eka marja/hedelmäsose mitä annettiin ja hyvin maistu. Eikaise nyt kovin hapanta ole :0
- sillä...
tossahan se tuli, elikkä me ainikin aloitettiin just ruusunmarjasoseella...
- Tuik
Luumusoseella se oli neuvolan suositus ja mahakin toimii siinä samalla!! :) nyt meillä maistellaan persikkaa....maissivelliä annan aamuin illoin!
- äiti80
Päärynä on myös aika mieto ja moni aloittaa sillä. Meillä vain tytön kohdalla ilmeni allergiaa päärynälle. Ruusunmarjaa meillä syödään ja se on osoittautunut hyväksi myös kovaan vatsaan.
- ....
Millaisia oireita tuli päärynästä? Ihan mielenkiinnosta kyselen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669